ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

CRM
رپورتاژ آگهی

نرم افزار CRM چیست و چگونه باعث پیشرفت می شود؟

اگر تازه کار هستید و اطلاعات کافی درباره نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یا همان نرم افزار CRM ندارید این مقاله برای شماست تا با ماهیت کلی این نرم افزار آشنا شوید. آشنایی با ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر تازه کار هستید و اطلاعات کافی درباره نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یا همان نرم افزار CRM ندارید این مقاله برای شماست تا با ماهیت کلی این نرم افزار آشنا شوید.

آشنایی با نرم افزار CRM

نرم افزار سی آر ام یا مدیریت ارتباط با مشتری نرم افزاری می باشد که به مجموعه و یا شرکت شما نظم و انسجام خاصی می بخشد، برای توضیح واضح تر باید گفت : نرم افزار CRM یک بستر مفید و منسجم می باشد که بین همه ی اعضای یک مجموعه بزرگ قرار می گیرد، این اعضا می تواند از مدیرعامل یک شرکت تا آخرین کارمند که در بخش انبار مشغول به کار است باشد.

نرم افزار crm چطور کار می کند ؟

نرم افزار CRM قرار نیست برای ما معجزه کند یا کار عجیب و غریبی انجام دهد که همانند جادو مجموعه کاری ما را از صفر به 100 برساند، ولی به جرات می توان گفت اگر قصد رشد و پیشرفت سریع تر از حد معمول را در این وانفسای اقتصادی داریم باید بخش عمده ای از تفکراتمان و برنامه ریزی هایمان را به سمت استفاده از نرم افزار CRM سوق دهیم.

این نرم افزار می تواند بسیاری از نیاز های یک شرکت را به خودی خود ارضاء کند و نیاز هایی که ممکن است شما در برنامه ریزی هایتان به آنها توجهی نکردید را یادآوری کند تا جایی از کار ایرادی نداشته باشد.

بگذارید بیشتر توضیح دهیم : شما برای هر فرایندی در سیستم خود نیاز به برنامه یا نرم افزاری دارید که بتوانید آن نیاز خود را برطرف نمایید، حالا تصور کنید نرم افزاری مستقل از سایرین، همه ی این فرایند ها را در خود پوشش داده است. نرم افزاری که هم می تواند برای سیستم حسابداری شما کاربرد داشته باشد هم در بخش انبار و ارسال و دریافت کالا و ... دستگیر شما باشد.

مدیریت ارتباط با مشتری یا همان سی آر ام بستری مطمئن برای رشد و تعالی مجموعه کاری شما می باشد.

نرم افزار CRM نسبت به هزینه اش به صرفه است ؟

شاید در حال حاضر اصلی ترین دغدغه برای همه ی مردم در هر جایگاهی موضوع مالی باشد، پس این سوال به وجود می آید که آیا نرم افزار CRM برای کسب و کار ما صرف می کند؟ یا پول دور ریختن است ؟

پاسخ ساده است : نرم افزار CRM به وجود آمده تا از هدر رفتن هزینه ها جلوگیری کند پس خیالتان راحت، پول دور ریختنی در کار نیست.

هزینه نرم افزار CRM به نسبت کارایی که از آن می خواهید و میزان گسترده بودن شرکت شما متغیر است، پس مقدار ثابتی برای تهیه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری وجود ندارد، بنا بر این شما باید قبل از تهیه این نرم افزار و پرداختن هزینه آن ابتدا نیاز های خودتان را مشخص نمایید سپس با مشاوران و متخصصان نرم افزار های CRM متفاوت ارتباط برقرار کنید...

متخصصان مجرب ما در مجموعه هنر برنامه نویسان پارسی آماده پاسخگویی و حل مشکلات شما عزیزان می باشند، برای دریافت مشاوره رایگان به ما در تماس باشید.

نرم افزار CRM مناسب و استاندارد

هر نرم افزاری نمی تواند نیاز های کاری شمارا ارضاء کند، این مقوله دقت بیشتری را از سمت شما لازم دارد، نرم افزار crm استاندارد مشخصه هایی دارد که توسط آنها می توان استاندارد بودن یا نبودن آن را تشخیص داد.

یک نرم افزارcrm کامل باید ارتباط بین اعضا را به صورت مکانیزه و صحیح برقرار کند به صورتی که شما بیش از نیاز خود بتوانید در آینده از این نرم افزار استفاده کنید.

مشخصه مهم بعدی نیز قابلیت توسعه و گسترش نرم افزار می باشد چون همه ی ما می دانیم با گذشت زمان و تغییر شرایط طبیعتا نیاز های آدمی نیز دستخوش تغییر قرار می گیرد.

نرم افزار CRM استاندارد باید نه تنها در زمان حال بلکه در آینده شرکت نیز کاربرد خود را داشته باشد، و با بزرگ ترین تغییر ها نیز انعطاف پذیر باشد.

بیشترین تاثیر نرم افزار CRM چیست ؟

قطعا مدیران شرکت های مختلف به دنبال مسیر و راه حلی برای افزایش بازدهی سیستم و در عین حال پایین آوردن کلی هزینه ها هستند. از مزایای استفاده از نرم افزار CRM این است که به صورت مستقیم روی پایین آوردن هزینه ها تاثیر می گذارد.

به علاوه صرفه جویی در هزینه ها ، اطلاف زمان نیز کابوسی است که خواب را از چشمان مدیران شرکت ها گرفته است. حتما شنیده اید که وقت طلاست، این موضوع دقیقا در اینجا صدق می کند، زمان برای ما حتی از هزینه هم مهم تر است. بنابراین شما حق دارید انتظار خود از نرم افزار CRM را در حد صرفه جویی بی نهایتی در زمان بالا ببرید. این نرم افزار انتظارات شما را در رابطه با کاهش زمان انجام فرایند ها و جلوگیری از تکرار بیهوده آنها برآورده می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی