ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

برنامه امداد کرمان موتور در تعطیلات فجر 98

گروه صنعتی کرمان موتور یک شرکت خودروسازی ایرانی است که در دی ماه ۱۳۶۹ با نام صنایع خودروسازی کرمان برای واردات مدل ‌های مختلف خودروهای دوو تأسیس شد و از سال ۱۳۷۳ فعالیت خود را ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۶:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

گروه صنعتی کرمان موتور یک شرکت خودروسازی ایرانی است که در دی ماه ۱۳۶۹ با نام صنایع خودروسازی کرمان برای واردات مدل ‌های مختلف خودروهای دوو تأسیس شد و از سال ۱۳۷۳ فعالیت خود را در زمینه ساخت و مونتاژ خودرو آغاز کرد.

محمدرضا محمودی معاون امداد خودرو شرکت کرمان موتور ضمن تشکر از مشتریان محترم محصولات کرمان موتور بابت مشارکت در طرح هوای پاک طی ماه گذشته، با توجه به پیش‌بینی افزایش تعداد مسافرت‌های استانی به مناسبت تعطیلات پایان هفته جاری از اجرای طرح آماده باش پایگاه های امدادی خبر داد.

طرح امداد فجر 98 با هدف خدمات رسانی امداد و پوشش دهی جاده های برون شهری در سراسر کشور به ویژه در استان‌های با حجم مسافرت بالا از تاریخ 22 الی 25 بهمن ماه 1398 برگزار خواهد گردید.

کرمان موتور

با توجه به اهمیت رعایت نکات ایمنی و انجام سرویس های دوره‌ای پیش از سفر ، معاون امداد خودرو شرکت کرمان موتور اضافه نمود که مشتریان محصولات کرمان موتور می توانند با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز در سطح کشور از سلامت وضعیت خودرو خود اطمینان حاصل نمایند. ایشان تشریح نمودند که مشتریان ما با شماره گیری 42724-021 می توانند از خدمات 24 ساعته امداد خودرو در سراسر کشور استفاده نمایند. پاسخگویی و مشاوره های فنی در خصوص نحوه کارکرد عملگرها و تجهیزات محصولات کرمان موتور از مهمترین خدمات قابل ارائه مرکز تماس امداد خودرو می باشد. همچنین به منظور جلب رضایت مشتریان، قابل ذکر است که تعرفه های امداد خودرو کرمان موتور طی سال جاری افزایش نیافته است.

در پایان محمودی به مشتریان محصولات کرمان موتور توصیه نمود که از اطمینان به امدادهای متفرقه و افراد سودجو خودداری نمایند چرا این خودروبرها علاوه بر حمل خودروها به شیوه های نادرست و غیراصولی و دریافت هزینه‌های نامتعارف، آنها را به تعمیرگاه های ناشناس و متفرقه معرفی می کنند که اغلب نارضایتی امدادخواهان را در پی دارد. وی عنوان نمود که کارشناسان مرکز تماس امداد خودرو کرمان‌موتور از زمان تماس تا پذیرش خودرو در نمایندگی های مجاز آخرین وضعیت خودرو را پیگیری و با امداد خواه در تماس هستند.

همواره در کنارتان هستیم

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی