ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

تیگو5، کراس اووری ایرانی پسند از مدیران خودرو

بازار خودروی ایران بعد از تحریم ها با دو مشکل اصلی مواجه شد. رفتن بسیاری از برندها و مدلها و همچنین خدمات پس از فروش خودروها تبدیل به چالش های اصلی این بازار شد. به ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۶:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بازار خودروی ایران بعد از تحریم ها با دو مشکل اصلی مواجه شد. رفتن بسیاری از برندها و مدلها و همچنین خدمات پس از فروش خودروها تبدیل به چالش های اصلی این بازار شد.

به همین دلیل خودروهایی که تولید آنها متوقف نگردید و به تعداد زیاد تولید شده بودند و عملکرد مناسبی داشتند از دید مشتری ارزش ویژه ایی یافتند. خودروهایی که در اصطلاح جای خود را در بازار یافته و تثبیت شده بودند.

یکی از این خودرو تیگو5 شرکت مدیران خودرو است. خودرویی که در تمام نقاط ایران محبوب بوده و طراحی ساده و شکیل این خودرو در کنار اطاق جادار و ابعاد بزرگ آن بسیار در دل مشتریان نشسته است. اطاق سنگین این خودرو حس ایمنی و استحکام بالا را به سرنشینان هدیه می دهد. آزمایش تست تصادف آن در چین و موسسه  معتبر IDIADA اسپانیا حکایت از یک خودروی مستحکم دارد که در نهایت 5 امتیاز کامل ایمنی را کسب نمود.

شرکت مدیران خودرو با داشتن شبکه نمایندگی های گسترده در کل کشور، حتی شهرهای کوچک خیال دارندگان محصولات خود را از بابت خدمات پس از فروش کاملا آسوده نموده است. از سوی دیگر مزیت اصلی این شرکت در حال حاضر توان تولید در شرایط فعلی و تحویل فوری محصول در کنار شرایط منعطف اقساطی است که یک شرایط خاص و منحصر به فرد برای خریداران به وجود می آورد.

تیگو5

پیشرانه 2 لیتری تیگو5 برای ایرانیان کاملا آشنا هست و در طول این سالها بر روی محصولات مدیران خودرو به خوبی امتحان خود را پس داده است. این موتور در نهایت با تغییرات لازم و به روز کردن آن بر روی تیگو5 نصب گردید.

از امکانات ایمنی این خودرو می توان به ایربگهای جانبی در کنار سیستم پایداری الکتریکی، کنترل ضد لغزش، کنترل در سر بالایی و کمکی ترمز ای بی اس اشاره نمود. با ورود به تیگو5 اولین چیزی که جلب توجه می کند مانیتور 10 اینچی لمسی آن است که فضای کلاسیک داخل خودرو را کمی مدرن کرده و بسیاری از تنظیمات خودرو از روی این صفحه انجام میشود.

سیستم روشن شدن و ورود بدون کلید، گرمکن صندلی های جلو، صندلی راننده برقی، گرمکن آینه های جانبی، باز و بست شدن برقی آینه های جانبی، دوربین داینامیک عقب خودرو، سیستم کنترل فشار باد تایرها  مجموعه ایی مناسب از امکانات رفاهی را برای این خودرو به وجود آورده است. از سوی دیگر فضای اطاق  مناسب و دلباز، صندلی های مناسب و فضای حمل بار بزرگ و جادار، از تیگو5 یک شاسی بلند مطلوب خانوادگی ساخته است.

5 سال یا 150.000 کیلومتر گارانتی در کنار 2 سال یا 6 نوبت سرویس رایگان، اطمینان شما را به لحاظ کیفیت و خدمات  مناسب جلب می سازد .

می توان ادعا کرد که تیگو5 یک  کراس اوور مناسب با طراحی کلاسیک و خانوادگی است که با سلیقه و نیاز ایرانیان کاملا سازگار است. و  از همین روی تا کنون نزدیک 40000 دستگاه از آن در اقصی نقاط ایران به فروش رفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی