ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

فرصت تست رانندگی با تسلا برای اولین بار در ایران

تجربه رانندگی با خودروهای فوق لوکس، جذاب و مدرنی مانند ماشین تسلا، از آرزوهای ویژه و خاص بسیاری از خودرو دوستان در ایران است. این خودرو با همکاری یکی از شرکت های ترکیه ای به ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تجربه رانندگی با خودروهای فوق لوکس، جذاب و مدرنی مانند ماشین تسلا، از آرزوهای ویژه و خاص بسیاری از خودرو دوستان در ایران است. این خودرو با همکاری یکی از شرکت های ترکیه ای به صورت موقت وارد کرده و داخل پیست اتومبیل رانی امکان تست فراهم خواهد شد.

اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید و تمایل دارید در فرصتی ویژه، آن هم برای اولین بار در ایران، لوکس ترین ماشین تمام برقی تسلا را در شرایط استثنایی و هیجان انگیز برانید، ادامه این خبر را از دست ندهید.

افراد معمولا برای تجربه رانندگی با ماشین های لوکس، به علت قیمت بسیار بالای آن ها، به جای خرید، از خدمات اجاره ماشین بدون راننده استفاده می کنند. اولین شرکت اجاره خودرو ایرانی، شرکت اجاره خودرو ناواران است؛ البته در بین ماشین های اجاره ای، برندهایی مانند تسلا به علت ممنوع بودن در ایران، دیده نمی شوند. خبر مهم این است که برای نخستین بار در ایران، ناواران به عنوان اولین و تنها شرکت اجاره ماشین بدون راننده در ایران، طی شرایطی ویژه و جذاب، امکان تست رانندگی با جذاب ترین مدل ماشین تسلا را برای شما فراهم کرده است.

طی این اقدام مهیج و فوق العاده ناواران، شما می توانید با مراجعه به آدرس اینترنتی زیر، پس از پر کردن فرم درخواست رانندگی با ماشین تسلا، به صورت کاملا رایگان و بدون نیاز به پرداخت هزینه ای، در لیست معدود ایرانی های خوش شانسی قرار بگیرید که رانندگی با ماشین تسلا را تجربه خواهند کرد.

صفحه رسمی مشاهده اطلاعات تکمیلی و ثبت نام (رایگان) برای رانندگی با ماشین تسلا: https://navaran.com/landing-page/tesla

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hakhamaneshs
    hakhamaneshs | ۱ اسفند ۱۳۹۸

    کاش فراری هم بود

مطالب پیشنهادی