ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

با سرویس تماشای آنلاین فیلم و سریال نماوا فاصله‌های سلامتی را رعایت کنیم

نماوا با ارایه یک پیشنهاد ویژه و جذاب با هدف جذاب‌تر کردن زمان حضور در خانه و جلوگیری از شیوع کرونا، اشتراک ۳ماهه خود را تا تاریخ ۱۶ اسفند ماه با قیمت ماهانه ۵۰۰۰ تومان ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

نماوا با ارایه یک پیشنهاد ویژه و جذاب با هدف جذاب‌تر کردن زمان حضور در خانه و جلوگیری از شیوع کرونا، اشتراک ۳ماهه خود را تا تاریخ ۱۶ اسفند ماه با قیمت ماهانه ۵۰۰۰ تومان به مشتریان جدید ارائه خواهد کرد.

با شیوع ویروس کرونا، ویروسی که به دلیل واگیر بودن، ماندگاری بالا روی سطوح و نرخ مرگ و میر آن جزء بیماری های خطرناک شناخته شده و ایران و جهان را در پیچی سخت قرار داده، تمامی کشورهای درگیر با این ویروس اقدامات امنیتی و بهداشتی خاصی را در دستور کار قرار داده تا مردم و نیروی کار و علی‌الخصوص کودکان و آینده بشریت در کمترین خطر ممکن قرار گیرند. در همین راستا ایران نیز با تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها اولین قدم را در این مسیر برداشته تا از فرزندان ما در برابر این بیماری خطرناک محافظت شود.

اقدامی که قطعا یک راه حل قطعی نیست، اما یک اقدام هوشمندانه اولیه برای شیوع کمتر این بیماری است. حضور کودکان در خانه به دلیل ضعف سیستم ایمنی و همچنین عدم رعایت نکات بهداشتی در این سن به دلیل حواس پرتی ذاتی در کودکان، اولین اقدام بهداشتی خواهد بود. از این جهت سعی داشته باشیم با تعطیلی مدارس جایگزینی مناسب برای زمان خالی روزانه فرزندانمان داشته باشیم جای اینکه دست فرزندمان را گرفته و به محل های عمومی رفته و بار دیگر فرزند خود و عزیزان دیگرمان را در معرض خطر قرار دهیم.

برای دوری از کرونا در خانه بمانیم و فیلم ببینیم

نماوا به عنوان یک سرویس تماشای آنلاین فیلم و سریال و انیمیشن، در دورانی که خریدن دی ‌وی ‌دی و حفظ و نگهداری تعداد زیاد آن تبدیل به یک مکافات شده، آن هم با این قیمت‌ها برای یک DVD و یک فیلم یا یک قسمت!، در زمانی که بسیاری از افراد با کمبود فضای هارد در سیستم‌های شخصی‌شان درگیرند و برای دانلود محتوای تصویری مورد علاقه‌شان همیشه نیازمند یک پاکسازی در سیستم هستند سرویسی که این امکانات را تحت وب در اختیار کاربر قرار می‌دهد یک راه حل مناسب است.

دیگر الان کمتر کسی را پیدا می کنید که دغدغه فیلم و سریال و انیمیشن داشته باشد اما به اینترنت پر سرعت دسترسی نداشته باشد. با پیشرفت تکنولوژی و ارزان تر شدن امکانات دیجیتال تقریبا تمامی کارهای روزمره بشر رو به دیجیتالی شدن و دسترسی سریعتر و راحت تر رفته و صنعت پخش محتوای تصویری نیز از این قاعده مستثنی نیست. 

نماوا روشی مقرون به صرفه

به طور مثال شما اگر الان یک دی ‌وی‌ دی سریال یا انیمیشن را بخرید بین ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان باید هزینه کنید تا فقط همان قسمت یا آن فیلم را ببینید و از آن لحظه آن DVD را در پر قو نگه داشته تا دچار صدمه نشود. جدا از اینکه برای تماشای آن باید همیشه در منزل خود جلوی تلویزیون نشسته باشید تا بتوانید از این دی‌ وی ‌دی استفاده کنید. حال نماوا با پیشنهادی استثنایی برای کاربران خود معادله را به کلی تغییر داده؛ نماوا تا ۱۶ ام اسفند ماه اشتراک ۳ماهه خود را با ماهانه ۵۰۰۰ تومان به مشتریان جدید ارائه خواهد کرد.

اشتراکی که مانند یک دی ‌وی ‌دی دیگر محدود به یک قسمت از یک سریال یا یک فیلم نمی‌شود و کاربر می‌تواند در بازه زمانی اعتبار اشتراک به تعداد نامحدود فیلم و سریال و کارتون ببیند، دیگر درگیر حفظ و نگهداری فیلم‌ها و سریال‌ها نخواهد بود و این وظیفه به گردن نماوا خواهد بود و یکی از ویژگی های استفاده از این سرویس این است که دیگر محدودیت های مکانی و زمانی را به کل دور زده و هر جا و هر وقت، حتی در کمپ و پارک و جنگل، مادامی که اینترنت شما یاری کند به یک آرشیو کامل و جذاب برای هر گروه سنی و سلیقه‌ای دسترسی خواهید داشت؛ فقط به قیمت یک دی‌وی‌دی!

نماوا با سرمایه گذاری که در بخش دوبله داشته تمامی کارتون ها و انیمیشن های خود را با بهترین کیفیت دوبله کرده آن هم به نحوی که با فرهنگ خانواده ایرانی کاملا سازگار باشد. پدر و مادر ایرانی می‌تواند بدون کوچکترین نگرانی و دغدغه ای فرزند خود را به بخش نماوا کودک سپرده و دیگر درگیر پیدا کردن محتوای تصویری مناسب برای فرزندش نباشد. این سرویس هر روز و هر هفته در حال به روز رسانی فیلم ها و سریال هایش است و با برنامه ای منظم در حال ارائه این خدمات است. خدماتی کاملا مقرون به صرفه با دسترسی بسیار آسان.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • عباس
    عباس | ۱۲ اسفند ۱۳۹۸

    آیا اینترنت اش رایگان هست یا نه

مطالب پیشنهادی