ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

ویژگی وب سایت استاندارد و حرفه ای

طراحی وب سایت ترکیبی از مهارت ، تکنولوژی و هنر است و نیاز به علاقه و دانش دارد . این حرفه صرفاً فقط این نیست که طراحی وب سایت را یاد بگیرید و تمام . ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

طراحی وب سایت ترکیبی از مهارت ، تکنولوژی و هنر است و نیاز به علاقه و دانش دارد . این حرفه صرفاً فقط این نیست که طراحی وب سایت را یاد بگیرید و تمام . بلکه باید همیشه خود را به روز نگه داشت و با ابزارها و روش‌های مختلف که روز به روز ارائه می شود آشنا بود . علاوه بر اینها لازم است دائماً با حوزه‌های گرافیک ، محتوا و تکنولوژی هم آشنا بود تا بتواند یک طراح حرفه ای سایت تبدیل شد.

اولین پروژه طراحی وب سایت در سال ۱۹۸۹ توسط تیم برنرز لی انجام شد . البته این پروژه تا سال ۱۹۹۳ به طول انجامید و اولین شرکتی که با رویکرد طراحی وب سایت تاسیس گردید شرکت Netscape Communication در سال ۱۹۹۴ بود که به همراه آن جستجوگر Netscape معرفی شد .

وبسایت های ابتدایی متشکل از مقدار محدودی از متون بودند اما همانطور که میدانیم وبسایت های امروزی همه چیز اعم از تصویر ، ویدئو ، صدا و ... را در خود جای می‌دهند .

برای یادگیری طراحی وب سایت به چه چیزهایی نیاز است ؟

برای یادگیری طراحی وب سایت راه طولانی در پیش رو است که به طور کلی:

  • یادگیری زبان html
  • یادگیری زبان css
  • یادگیری جاوا اسکریپت
  • یادگیری یک زبان برنامه نویسی سمت سرور
  • داشتن بهترین ابزارهای برنامه نویسی و ویرایشگر ها

 

برای طراحی وب سایت مراحلی برای انجام پیش رو خواهد بود . اولین قدم برای طراحی وب سایت انتخاب یک نام مناسب ، کوتاه و به یاد ماندنی است . پس از آن باید یک Domain name ثبت کرد . مرحله بعد خرید هاست و در آخر بارگذاری سایت طراحی شده روی فضای هاست می باشد.

دپارتمان طراحی وب سایت صنوبر:

امروزه داشتن وب سایت برای همه کسب و کارها و حتی برای اینفلوئنسرها بسیار ضروری است . اما نکته حائز اهمیت این است که این وبسایت باید آنقدر حرف‌های برنامه‌ریزی شده باشد که بتواند کسب و کار شما را ارتقا ببخشد . شرکت نرم‌افزاری صنوبر پس از سال‌ها فعالیت و استفاده از کارشناسان جوان، خلاق و با تجربه نیاز افراد به طراحی وب سایت را از صفر تا صد برآورده می نماید .

زمانی که تصمیم به طراحی یک وب سایت برای کسب و کار خود می گیرید کافیست با کارشناسان صنوبر تماس حاصل نمایید تا آنها نیاز شما را بر آورد کنند و با توجه به نیاز شغلی شما یک وب سایت کامل و بدون نقص به شما تحویل دهند.

به علاوه اینکه هر نوع وب سایت که در تصور می‌ گنجد ، حتی می توانید وب سایت های سفارشی را از شرکت صنوبر بخواهید. در این‌گونه موارد هر ویژگی که بخواهید  به وب سایت اضافه یا از آن کم می شود .

در وب سایت مورد نظر شما حتی در گرفتن مجوز های قانونی لازم می تواند از صنوبر کمک بگیرید . مثلا اگر یک فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای بخواهید دیگر نگران دریافت نماد اعتماد الکترونیک نباشید این کار حتی به صورت رایگان برای شما انجام خواهد شد و حتی می توانید تعداد محدودی مقاله سئو شده هم برای وب سایت خود از کارشناسان صنوبر دریافت نمایید .

شرکت صنوبر با طراحی وب سایت های تخصصی ، هاست های محدود رایگان یکساله پشتیبانی فنی رایگان یکساله از هر نوع وب سایتی که بخواهید در جهت رضایت هرچه بیشتر مشتریان گرامی تلاش می‌کند .

 

ویژگی های یک وبسایت حرفه ای که شرکت صنوبر ارائه می‌دهد:

ریسپانسیو بودن وب سایت:

یک وب‌ سایت حرفه‌ای قطعاً ریسپانسیو طراحی می شود تا مخاطبان وب سایت بتوانند با هر وسیله ای به آن دسترسی داشته باشند و محدود نشوند. امروزه که اغلب کاربران از تلفن های هوشمند ، لپ تاپ و تبلت ها برای امور اینترنتی خود استفاده می‌کنند باید برای راحتی هرچه بیشتر آنها اهمیت فراوانی قائل شد.

در طراحی وب سایت اطلاعات " تماس با ما " را در دسترس کاربر قرار دهید:

بدترین موردی که نباید در یک وب سایت حرفه ای رخ دهد این است که کاربر برای دریافت اطلاعات تماس وب سایت جستجوی زیاد  ی کند و به سختی آن را بیابد یا اینکه در راه‌های ارتباطی به صاحب این وب سایت ، کسی پاسخگو نباشد . پس در یک طراحی وب سایت مناسب اول اینکه اطلاعات‌ تماس باید کاملاً در دسترس و سپس همیشه پاسخگو باشد .

امنیت وب سایت:

طراحان یک وب سایت حرفه ای باید همواره به فکر ایمنی وب سایتشان باشند اطلاعات کسب و کار مشتری به خطر نیافتد. می توانید با قرار دادن یک گواهی امنیت ssl بر وبسایت خود اعتبار وب سایت را افزایش دهید.

اهمیت سئو:

طراحی وب سایت در ساختار وب سایت باید به گونه ای طراحی شود تا برای سئو بهتر بهینه باشد.

ظاهر جذاب برای کاربر:

وقتی یک کاربر وارد وب سایت می شود اولین موضوعی که نظر وی را به خود جلب می کند شکل ظاهری وب سایت است . یک اصل مهم در طراحی وب سایت این است که تیم طراح از طیف های رنگی که کارفرما می‌خواهد استفاده و بین آنها هارمونی ایجاد نمایند .

سرعت لود بالا:

متون و تصاویر ، قالب وب سایت و هر آنچه در یک وب‌سایت گنجانده می شود باید به گونه‌ای بهینه گردد که سرعت لود صفحات بین ۲ تا ۵ ثانیه بیشتر به طول نمی‌انجامد. این امر موجب پایین آمدن نرخ بازدید کاربران خواهد شد .

پشتیبانی فنی وب سایت:

اغلب خریداران الکترونیکی از پشتیبانی فنی بسیار کمی برخوردار هستند . اما این مورد می تواند تجربه ، توانایی و مهارت پرسنل شرکت ارائه دهنده خدمات را به خوبی به نمایش بگذارد.

پنل مدیریت کامل و ساده:

هنگام طراحی وب سایت باید به این مورد توجه شود که صاحب کسب و کار یک طراح حرفه ای وب سایت نیست و پنل مدیریت آن به شکلی طراحی شود که یک فرد عادی بتواند به راحتی از آن استفاده نماید .

امکان نصب ماژول های سفارشی:

ماژول ها بازه ی  وسیعی از امکانات را برای وب سرور فراهم می‌کند که این امکانات می تواند امنیت ، آمارگیری ، گزارش گیری ، پردازش محتوا و … باشد .

 

وجود بخش های مهم و ضروری در وب سایت:

■صفحه اصلی:

در یک وب‌ سایت وجود یک صفحه اصلی و چندین صفحه مرتبط فرعی برای اشتراک مطالب وب سایت ضروری است.

■ارتباط با ما:

در این صفحه باید چندین راه ارتباطی بین کاربر و شرکت از قبیل شماره تلفن ، ایمیل ، فکس ، شبکه های اجتماعی ، آدرس و … قرار میگیرد.

■درباره ما:

این صفحه شامل اطلاعات کاملی از شرکت و اهداف و استراتژی ها و افتخارات آن می‌شود.

■اخبار و مقالات

■سوالات متداول:

نمایش سوالات متداول و پاسخگویی به آنها در یک صفحه می‌تواند برای کاربر جذاب و کارگشا باشد.

 

انواع وب سایت:

وب سایت استاتیک:

وب سایتی که فقط به معرفی می پردازند و نیاز به تغییر مداوم اطلاعات سایت ندارند که امروز این روش از طراحی وب سایت منسوخ شده است.

وب سایت داینامیک:

در این روش با داشتن پنل مدیریت ، قادر به روز رسانی سایت خواهید بود . به علاوه انواع تغییرات را می توانید در وب سایت ایجاد نمایید .

 

انواع وب سایت از نگاهی دیگر:

به طور کلی از دید کاربردی ، وب سایت ها به سه دسته وب سایت های شرکتی ، وب سایت های فروشگاهی و وب سایت های شخصی تقسیم می شوند. وب سایت هایی که در اینترنت میبینیم از جمله وب سایت های خبری ، ورزشی ، آموزشی ، اشتراک گذاری تصاویر و … یا در فهرست این سه نوع گروه بندی اصلی قرار می گیرند و یا زیر مجموعه آنها محسوب می‌شوند که طراحی هر کدام از آنها نیازمند ویژگی های خاصی می باشد.

وب سایت شرکتی:

این وب سایت ها برای معرفی شرکتها و نمایش محصولات و خدمات مختلف جهت تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری طراحی می‌شوند.

وب سایت فروشگاهی:

برای فروش انواع کالاها به صورت اینترنتی طراحی می‌شوند.

وب سایت شخصی:

معمولاً برای اینفلوئنسرها طراحی می شود و هدف آن معرفی ، آموزش و اطلاع‌ رسانی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی