ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

چگونه فایل های رسانه ای و اسناد را با دیگران به اشتراک بگذاریم؟

شاید شما هم گاهی بخواهید فایل های موردنظرتان را با دوستان، خانواده و یا دیگر افراد به اشتراک بگذارید. برنامه ها و راهکارهای گوناگونی برای این موضوع ارائه شده است اما آیا شما نیز با ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شاید شما هم گاهی بخواهید فایل های موردنظرتان را با دوستان، خانواده و یا دیگر افراد به اشتراک بگذارید. برنامه ها و راهکارهای گوناگونی برای این موضوع ارائه شده است اما آیا شما نیز با این راهکارها آشنایی کافی را دارید؟ اگر می خواهید در !مورد این موضوع اطلاعات بیشتری را کسب کنید با ما همراه باشید

نرم افزارهای اشتراک گذاری فایل: 

اگر تمایل داشته باشید فایل های رسانه ای و یا اسناد خود را برای دیگران ارسال نمایید می توانید از این گونه برنامه ها بهره بگیرید. نرم افزارهای مختلفی برای اشتراک گذاری فایل ارائه شده اند که معمولا سرعت بالایی را در انتقال فایل دارند. یکی از این برنامه ها زاپیا است که با نصب آن بر روی تلفن هوشمندتان می توانید تصاویر، ویدیوها، اسناد و انواع دیگر فایل ها را برای دیگران ارسال نمایید. با گذشت زمان استفاده از نرم افزار زاپیا کاهش یافته است و بیشتر کاربران اندروید از نرم افزار شیریت برای اشتراک گذاری فایل ها بهره می برند چرا که در این نرم افزار می توانند سرعت بالاتری را در زمان انتقال فایل ها و اسناد گوناگون نسبت به زاپیا تجربه کنند. البته اپلیکیشن های دیگری همانند زندر نیز طراحی و ارائه شده اند که کاربران کمتری از آن ها استفاده می کنند و معمولا ترجیح می دهند برنامه شیریت را بر روی تلفن همراه خود نصب کنند. نسخه ویندوز این نرم افزارها نیز ارائه شده است که امکان اشتراک گذاری فایل ها را بین دو پلتفرم مختلف برای کاربران فراهم می سازند.

پیام رسان ها:

اگر فاصله مکانی شما با کاربری که می خواهید فایل موردنظرتان را با او به اشتراک بگذارید زیاد باشد، دیگر نمی توانید از نرم افزارهای دسته اول استفاده کنید و باید پیام رسان ها را انتخاب کنید. با بهره گیری از پیام رسان ها می توانید با دوستان و خانواده تان به گفتگو بپردازید و در صورت نیاز انواع فایل های رسانه ای و اسناد را با آن ها به اشتراک بگذارید. پیام رسان های گوناگونی نظیر سروش و بله ارائه شده اند که شما با توجه به نیاز خود می توانید آن ها را بر روی تلفن همراه خود نصب نمایید.

شبکه های اجتماعی:

با گسترش فضای مجازی , روز به روز بر تعداد شبکه های اجتماعی افزوده می شود؛ در این میان رسانه اجتماعی که بیش ازهمه نام آن را شنیده اید، اینستاگرام است. اینستاگرام بهترین بستر رسانه اجتماعی برای تعامل یا نشان دادن توانایی شما به عنوان یک برند برای ارتباط با طرفداران و مخاطبین شما محسوب می شود. اینستاگرام صرفا برای اشتراک گذاری تصاویر، ویدئوها و یا تعامل با دوستان و خانواده نیست، بلکه با بهره گیری از آن می توانید دیگران را با برند و یا محصولات خود آشنا سازید.

اما آیا می دانید که چگونه می توانید جدیدترین نسخه این برنامه ها را بر روی تلفن هوشمند خود نصب نمایید؟

اپلیکیشن ها یک راهکار مناسب برای این موضوع می باشد! در وب سایت اپلیکیشن ها همواره می توانید در یک محیط کاربرپسند به جدیدترین و برترین برنامه ها و بازی های اندروید دسترسی داشته باشید.

از بخش ثبت درخواست می توانید برنامه ها یا بازی های درخواستی خود را برای اپلیکیشن ها ارسال نمایید تا در سریع ترین زمان ممکن توسط این گروه منتشر شوند. علاوه بر این توسعه دهندگان می توانند از بخش ارسال اپلیکیشن، بازی ها یا نرم افزارهای خود را برای انتشار در این وبسایت ارسال نمایند.

اگر اپلیکیشنی را بر روی تلفن همراه خود نصب کرده اید اما می خواهید آن را بروزرسانی نمایید، می توانید از اپلیکیشن ها کمک بگیرید چرا که این وب سایت به صورت مداوم بروزرسانی می شود. برای دانلود برنامه اندروید و دانلود بازی اندروید اپلیکیشن ها را به یاد داشته باشید. با اپلیکیشن‌ها بروز باشید

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی