ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

توزیع کمکهای مدیران خودرو در استان سیستان پایان پذیرفت

شرکت مدیران خودرو توزیع  همه کمکهای خود برای مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان را به اتمام رسانده و مرحله دوم آن نیز پایان پذیرفت. در این مرحله با برنامه ریزیهای صورت گرفته این ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۶:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شرکت مدیران خودرو توزیع  همه کمکهای خود برای مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان را به اتمام رسانده و مرحله دوم آن نیز پایان پذیرفت. در این مرحله با برنامه ریزیهای صورت گرفته این کمکها در روستاهای دور افتاده استان عزیز سیستان و بلوچستان که فاصله نسبتا زیادی با شهر داشتند صورت پذیرفت.

شرکت مدیران خودرو همواره یک شرکت فعال در زمینه کمک های اجتماعی در هنگام مشکلات به جامعه ایران بوده است که می توان از در این حوزه به کمکهای این شرکت در زلزله و سیل اخیر در نواحی مختلف کشور اشاره کرد. در همین راستا این شرکت کمک هایی را به مناطق زلزله زده و سیل زده ارسال و برای مشتریان های خود که خودرویشان آسیب دیده تمهیداتی ویژه ایی را اندیشید.

مدیران خودرو

این شرکت همواره باور دارد که در رویدادهای اجتماعی باید حضور قوی داشت. هم اکنون نیز مدیران خودرو بزرگترین تولید کننده خودرو در بخش خصوصی است که کارخانه آن در شهر بم واقع شده و تعداد بسیاری نیروی ایرانی در آنجا مشغول به کار هستند .

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی