ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

عیدی بی سابقه‌ی باسلام به همه‌ی غرفه‌دارهایش؛ کارمزد باسلام صفر شد

این روزهای آخر سال همه دنبال راهی هستند که درآمدشان را افزایش دهند و سال خوب و پر سودی را با خانواده و همکارانشان شروع کند. باسلام هم دوست دارد غرفه‌دارانش بیشترین درآمد را در ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

این روزهای آخر سال همه دنبال راهی هستند که درآمدشان را افزایش دهند و سال خوب و پر سودی را با خانواده و همکارانشان شروع کند. باسلام هم دوست دارد غرفه‌دارانش بیشترین درآمد را در آخرین روزهای سال داشته باشند. پس یک عیدی بزرگ برای غرفه‌دارانش در نظر گرفت و کارمزد فروش را صفر کرد.

کارمزد صفر، یک تصمیم متفاوت برای یک فروش هیجان انگیز

عید امسال با سال‌های قبل تفاوت دارد. شیوع ویروس کرونا باعث شده خیلی از مردم از خرید حضوری عید منصرف شوند و دیگر از بازارهای شلوغ و پرازدحام شب عید خبری نباشد. همین موضوع باعث شده خریدهای اینترنتی رونق بیشتری بگیرند.

غرفه‌داران باسلام هم از این فرصت بی‌نصیب نمانده‌اند و توانسته‌اند در روزهای پایانی سال جان دوباره به کسب وکارشان بدهند. به علاوه اینکه باسلامی‌ها دوره‌ی آموزش ضدعفونی محصولات را هم گذرانده‌اند و خیال مشتریان از بهداشت محصولاتشان راحت است. این رونق دوباره خوب است، اما کافی نیست.

باسلام امسال با یک تصمیم متفاوت همه را شوکه کرد. برای اینکه این بازار جان دوباره بگیرد و غرفه‌دارها بیش‌ترین درآمد ممکن را داشته باشند، باسلام کارمزد فروش را صفر کرد و هیچ هزینه‌ای از غرفه‌دارها دریافت نمی‌کند.

همه می‌دانیم که این کارمزدها برای انجام بهتر خدمات مختلف مثل سایت، درگاه پرداخت امن، پشتیبانی، آموزش‌های مرتبط با فروش و ... تعیین می‌شود. باسلام برای اینکه در عمل ثابت کند بازاری برای توسعه‌ی کسب و کارهای محلی و خانگی است، از این مبلغ صرف نظر می‌کند.

این روزها شرایط به اندازه‌ی کافی سخت است. کم شدن درآمدها و دغدغه‌ی سلامتی، مردم را نگران می‌کند. باسلام نمی‌خواهد رفیق نیمه راه باشد. حتی در این روزهای سخت هم هوای غرفه‌دارانش را دارد و امیدوار است با جیب پر و درآمد عالی به استقبال سال نو بروند.

در کنار حذف کارمزد، باسلام بیش‌تر از همیشه در تکاپو است تا مشتریان هم از حضور در باسلام و خرید محصولات اصیل لذت ببرند. حالا که این فرصت عالی برای فروش بهتر در باسلام مهیا شده، مشتریان هم می‌توانند محصولات باکیفیت خانگی و محلی را با قیمت مناسب تهیه کنند.

باسلام 15000 نفره راهش را ادامه می‌دهد

خبر خوشی که چند روز گذشته حسابی باسلامی‌ها را خوشحال کرد، 15000 تایی شدن جمع غرفه‌داران بود. یعنی 15000 نفر به امید توسعه‌ی کسب و کارشان به باسلام آمده‌اند و این عدد هر روز رشد می‌کند. هرچه تعداد اعضای خانواده بیش‌تر می‌شود، امید و انگیزه‌ باسلام هم برای رشد و پیشرفت افزایش پیدا می‌کند.  غرفه داران باسلام قهرمانانی هستند که برای تحولی در کسیب و کارشان تلاش می‌کنند. حالا قهرمان قرار است سال خوشی را در باسلام آغاز کنند و چه چیزی بهتر از اینکه با رضایت و جیب پر، سال را تحویل دهند؟

جای شما میان قهرمانان باسلام خالیست

اگر شما هم از اوضاع فروشتان در شب عید راضی نیستید، یا دوست دارید از مهارت‌هایتان درآمدی کسب کنید، باسلام منتظر شماست تا در کنار 15000 غرفه‌دار دیگر، تحولی در کسب و کارتان ایجاد کنید. هر درآمدی هم به دست آوردید، نوش جانتان! باسلام هیچ کارمزدی از شما نمی‌گیرد و نگران کم شدن درآمدتان نباشید.

باسلام از اینکه می‌تواند امیدی برای کسب و کارهای کوچک باشد به خود می‌بالد. با ما در یک سفر قهرمانانه همراه شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی