ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

آموزش سانترال پاناسونیک و سیپ سرور های ویپ برای همه افراد

تیم پی بی ایکس شاپ توانسته است با استفاده از ویدیو های آموزش سانترال پاناسونیک به صورت رایگان و همچنین پکیج هایی که با کمترین هزینه تهیه کرده است، طرفداران این حرفه را برای کسب ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۷

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تیم پی بی ایکس شاپ توانسته است با استفاده از ویدیو های آموزش سانترال پاناسونیک به صورت رایگان و همچنین پکیج هایی که با کمترین هزینه تهیه کرده است، طرفداران این حرفه را برای کسب درآمد بیشتر و وارد شدن به پروژه های بزرگ کمک نماید.

در کنار این یک فروشگاه اینترنتی با تمامی امکانات که توضیحات تخصصی و کاملی در مورد هر محصول در آن داده شده است نیز در این سایت قرار داده شده است تا کسانی که قصد خرید دستگاه سانترال، کارت سانترال، تلفن سانترال و دیگر لوازم جانبی را دارند بتوانند خرید با کیفیت و البته با ارزش اقتصادی بالایی را داشته باشند.

آموزش سانترال

اگر در زمینه سانترال یا هر شغل فنی و تخصصی دیگری فعالیت کرده باشید به راحتی متوجه می شوید که این شغل ها همواره نیاز به بروز شدن دارند و مشکلاتی که در سر راه افراد در پروژه های مختلف قرار می گیرد تمام نشدنی است.

این مشکل برای کسانی که تازه وارد این حرفه شده باشند بیشتر از دیگران است و نبود هیچ منابع آموزشی باعث می شود تا مشکلات آن ها برای برطرف کردن کاستی هایی که ممکن است در محیط های مختلف به وجود بیاید چند برابر شود.

به همین دلیل تیم فنی پی بی ایکس شاپ سعی کرده است از طریق روش های مختلف از جمله ویدیوهای کوتاه آموزش سانترال ، مقاله های به روز و توضیحات به صورت عملی، پکیج های آموزش سانترال و ... به عنوان یک منبع رسمی، تمامی این مشکلات را به راحتی برطرف نماید.

این یعنی کسانی که به دنبال وارد شدن به این حرفه هستند و یا اینکه در حین انجام کار با مشکلاتی مواجه می شوند می توانند به راحتی از این روش ها برای آموزش سانترال استفاده نمایند.

آموزش های ارائه شده به صورت کاملاً عملی می باشد و این می تواند مهم ترین تفاوت آن ها با دیگر آموزش های رایج در بازار باشد.

علاوه بر این تیم فنی پی بی ایکس شاپ از تجربیات 15 ساله خود در این آموزش ها استفاده نموده است تا مشکلاتی که معمولاً در روند اجرای پروژه ها به وجود می آید کاهش پیدا کند.

آموزش سانترال 824

یکی از سانترال های پرکاربرد که در کسب و کار های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد، مدل 824 پاناسونیک است. این دستگاه از دو روش کد دهی با تلفن و از طریق نرم افزار برنامه ریزی می شود.

در ویدیو های آموزشی رایگان به صورت موردی و کوتاه برنامه ها و کد های مختلف مورد بررسی قرار گرفته اند می توانید مشکلات عمده خود را حل نمایید هر چند این ویدیو ها بیشتر برای کسانی است که به صورت حرفه ای در این زمینه فعالیت می کنند.

اما در پکیج آموزش سانترال 824 به طور کامل و جامع همه کد های دستگاه و همچنین بخش های مختلف نرم افزار به صورت عملی مورد بررسی قرار گرفته اند.

این پکیج دارای پشتیبانی رایگان بوده و به گونه ای تهیه شده است تا همه افراد مبتدی نیز بتوانند از طریق آن وارد حرفه ای به نام سانترال کار شده و کسب درآمد نمایند.

آموزش سانترال TDA

در پکیج آموزش سانترال TDA نیز که به صورت مقدماتی و جامع تهیه شده است کاربران مبتدی نیز می توانند از طریق آموزش های ارائه شده به راحتی به یک فرد حرفه ای در این زمینه تبدیل شده و همه امور مربوط به نصب، راه اندازی و برنامه ریزی این دستگاه را انجام دهند.

این پکیج های آموزش سانترال به عنوان یک مرجع تخصصی شما را از هزینه های بالا برای استفاده از تیم های مختلفی که در این زمینه فعالیت می کنند بی نیاز می کند تا خود شما به عنوان یک نصاب حرفه ای بتوانید مشکلات دستگاه خود را برطرف نمایید.

این پکیج آموزش سانترال علاوه بر پشتیبانی آنلاین و رایگان از آپدیت های مختلف نیز برخوردار است که براساس مشکلاتی که ممکن است در محیط کاری برای افراد پیش بیاید تهیه شده و به پنل کسانی که آن را خریده باشند اضافه می شود.

پکیج آموزش NS500

در پکیج آموزش سانترال NS500 نیز به صورت مقدماتی به بررسی همه موارد مربوط به راه اندازی امکانات اولیه و پیش فرض این دستگاه پرداخته شده است.

البته این دستگاه یک سانترال تحت شبکه می باشد که می تواند با نصب کارت DSP از قابلیت ویپ در آن نیز استفاده نمود که در پکیج جامع آموزش سانترال NS500 به آن پرداخته خواهد شد.

پکیج راه اندازی سیپ ترانک

امروزه مخابرات برای افزایش کیفیت تماس ها و همچنین استفاده از امکانات مختلف به سمت استفاده از خطوط سیپ رفته است.

به همین دلیل بسیاری از کاربران به دنبال استفاده از این خدمات هستند و راه اندازی این خطوط نیازمند تخصص و آموزش های لازم در این زمینه می باشد.

به همین دلیل در پکیج راه اندازی سیپ ترانک به طور کامل نحوه راه اندازی این خطوط شهری بر روی دستگاه های مختلف مورد بررسی قرار گرفته است تا کاربران با نصب آن بتوانند از مزایای این خطوط استفاده نمایند.

آموزش یکپارچه سازی سرور ایزابل با سانترال پاناسونیک

در آموزش یکپارچه سازی سرور ایزابل با سانترال پاناسونیک نیز به طور کامل نحوه ارتباط این مرکز تلفن با دستگاه های سانترال پاناسونیک بیان شده است تا بتوان از قابلیت های مختلفی که بر روی ایزابل راه اندازی می شوند به صورت رایگان استفاده نمود.

آموزش سانترال پاناسونیک

بسیاری از قابلیت ها مانند صف انتظار، ضبط مکالمات، گزارش گیری حرفه ای و ... بر روی دستگاه سانترال پاناسونیک تحت شبکه از طریق نصب و استفاده از لایسنس های مختلف قابل دسترسی می باشند و همین می تواند هزینه های بالایی را برای کاربران به همراه داشته باشد.

به همین دلیل تیم فنی پی بی ایکس شاپ در یک پکیج کاملاً عملی و برای آموزش یکپارچه سازی سرور ایزابل با سانترال پاناسونیک توضیحات کاملی را ارائه نموده تا کاربران بتوانند از قابلیت های مورد نظر به صورت رایگان در سانترال خود استفاده نمایند.

پس اگر به دنبال شغل مناسب هستید یا اینکه برای شرکت و یا کسب و کار خود نیاز به مدیریت بهتر ارتباطات دارید پیشنهاد می شود از آموزش سانترال پاناسونیک که پی بی ایکس شاپ در اختیار شما قرار می دهد استفاده نمایید تا بتوانید به کسب درآمد بپردازید یا هزینه های کسب و کار خود را بهتر مدیریت نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی