ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

همکاری نماوا با رایتل برای علاقه‌مندان به فیلم و سریال

به گزارش از روابط عمومی نماوا، در یک اقدام جدید طی همکاریی مشترک با رایتل امکان تماشای آنلاین فیلم و سریال در نماوا برای کاربران رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک را فراهم کرد. نماوا ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

به گزارش از روابط عمومی نماوا، در یک اقدام جدید طی همکاریی مشترک با رایتل امکان تماشای آنلاین فیلم و سریال در نماوا برای کاربران رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک را فراهم کرد.

نماوا یک سرویس تماشای آنلاین فیلم و سریال و محتوای تصویری است که در سایت و اپلیکیشن‌های خود به کاربران خدمات پخش بی‌وقفه فیلم، سریال و انیمیشن ایرانی و خارجی ارایه می‌کند.
سرویسی که با توجه به کیفیت بالای ارایه شده توسط نماوا و ضعف شبکه‌های ماهواره‌ای و کمبود محتوا برای این سرگرمی، از اقبال خوبی بین مردم برخوردار است. حال نماوا با امضای تفاهم‌نامه ای با رایتل یک شرایط ویژه و خوب برای کاربران رایتلی با هدف همکاری در ارایه خدمات محتوایی و ویدیویی بر بستر رایتل ایجاد کرده است، به گونه‌ای که کاربران و مشترکین رایتل می‌توانند با اینترنت دیتای رایتل بدون خرید اشتراک، به محتویات نماوا اعم از فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی به طور کامل دسترسی داشته باشند.
فقط مد نظر داشته باشید که در صورت استفاده از سرویس نماوا با اینترنت دیتای رایتل بدون خرید اشتراک نماوا، حجم مصرفی شما به صورت تمام بها محاسبه خواهد شد. حجم مصرفی برای مشترکین رایتل که اشتراک نماوا را خریداری و لاگین کرده‌اند هنوز به صورت نیم بها محاسبه خواهد شد.

هدف از امضای این تفاهم نامه دسترسی آسان‌‌تر مشترکین و کاربران رایتل به محتویات تصویری نماوا بوده‌است. اقدامی که برای کاربران با مصرف محدود نیز از لحاظ اقتصادی کاملا مقرون به صرفه است.

پیشنهاد ویژه نماوا برای رعایت فاصله های سلامتی

در این شرایط که تکنولوژی پیشرفت کافی داشته و مردم می‌توانند مایحتاج خود را به سادگی از طریق برنامه های اینترنتی فراهم کنند و حتی دیگر برای کارهای مالی و بانکی نیازی به خروج از خانه نیست؛ در زمینه سرگرمی و تفریح نیز با نماوا می‌توانید به تمامی فیلم های سینمایی و سریال های روز دنیا از خانه دسترسی داشته باشید و به دور از دغدغه های موجود بنشینیم فیلم ببینیم و زمانی را دور از فضای شهر باشیم.

تا ۲۳ ام اسفند‌ماه ۹۸ می‌توانید با ارایه کد تخفیف Namava اشتراک ۳ ماهه نماوا را به قیمت ۱۵٬۰۰۰ تومان، فقط و فقط ماهانه ۵٬۰۰۰ تومان، و برای تهیه اشتراک ۱ ماهه با ارایه کد تخفیف Namava1 به قیمت ۱۰٬۰۰۰ تومان اقدام کنید.

مشترکان فعلی نماوا نیز می‌توانند از ۵۰٪ تخفیف برای تمدید اشتراک سه ماهه نماوا با کد تخفیف Namava98 بهره‌مند شوند. هم اکنون می‌توانید به بخش خرید اشتراک نماوا رفته و از این پیشنهاد استثنایی استفاده کنید. 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی