ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

با فروشگاه «دیکاردو» یوسی بازی پابجی، کوپن کال آف دیوتی و تیکت بازی آرنا را آسانتر خریداری کنید

در سایت دیکاردو (Dicardo.com) از امکان خرید تضمینی انواع جم ها و امتیاز بازی های موبایلی و گیفت کارت ها با کمترین هزینه بهره مند شوید. دیکاردو خدمات ویژه ای برای شما بازی دوستان گرامی در ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در سایت دیکاردو (Dicardo.com) از امکان خرید تضمینی انواع جم ها و امتیاز بازی های موبایلی و گیفت کارت ها با کمترین هزینه بهره مند شوید. دیکاردو خدمات ویژه ای برای شما بازی دوستان گرامی در نظر گرفته و برای عناوین زیر تخفیف ویژه 5 درصدی برای شما دارد. همین الان از سایت دیکاردو خرید CP کال آف دیوتی، خرید جم و UC بازی پابجی موبایل و جم بازی Areaf2 خود را انجام دهید.

بازی ندای وظیفه موبایل: Call Of Duty Mobile

جدیدترین نسخه از بازی معروف کال آو دیوتی Activision Publishing برای اندروید است که به صورت رایگان عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم همزمان با انتشار آن را حضور شما دوستداران بازیهای اکشن و تفنگی معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم!در بازی Call of Duty: Mobile همانند بازیهای آنلاین چند نفره مثل مدرن کامبت 5 با طیف گسترده ای از بازیکنان سراسر جهان به مبارزه و جنگ خواهید پرداخت و ده ها ماموریت خاص را پشت سر می گذارید!

همه شخصیت ها، سلاح ها و دیگر ویژگی های نسخه های قبل کال آو دیوتی به همراه چند ویژگی جدید در این بازی آورده شده است تا تجربه بهترین بازی چند نفره آنلاین را در دستگاه اندرویدی شما به ارمغان بیاورد. شما می‌توانید CP ( سی پی ) بازی کال آف دیوتی موبایل را از سایت دیکاردو خریداری فرمایید. تنها با کلیک بر روی خرید CP بازی کال آف دیوتی موبایل با تخفیف ویژه 5 درصدی خرید خود را از سایت دیکاردو انجام داده و در کمترین زمان امتیاز و CP بازی خود را بر روی اکانت خود دریافت کنید.

آریا اف 2 :Area F2

Area F2 نام یک بازی اکشن اندروید است که در سبک تفنگی می باشد توسط کمپانی Qookka Games به تازگی طراحی شده و به صورت رایگان عرضه شده است که از لحاظ گیم پلی به Adalet Namluda 2 شباهت داشته و می‌توان گفت این بازی Rainbow six Mobile است که در آن دو تیم با عنوان های مهاجم و مدافع در میدان نبرد با هم رقابت می کنند. شما در ابتدا می توانید گروه خود را از بین آن ها انتخاب نمایید و همچنین انتخاب دیگری که پیش روی شما قرار دارد انتخاب شخصیت می باشد که شما در این مرحله می توانید از بین بیست کاراکتر که هر کدام از آن ها قدرت و توانایی خاص و منحصر به فردی برای خود دارند انتخاب نمایید و این رقابت هیجان انگیز را شروع نمایید.

دیکاردو این امکان را برای شما فراهم نموده تا با کلیک بر روی خرید تیکت بازی Area F2 با تخفیف ویژه 5 درصدی و همینطور تضمین کمترین قیمت تیکت این بازی محبوب Areaf2 را تهیه کنید و با دوستان خود این بازی زیبا را انجام دهید

پابجی موبایل PUBG Mobile

پابجی موبایل بازی جدید، خارق العاده و شگفت انگیز در سبک بازی‌های اکشن – بقا است!در بازی PUBG Mobile صد بازیکن در یک نقشه ۸ در ۸ کیلومتر قرار می‌گیرند و در این میان کسی برنده است که بتواند زنده بماند! در این بازی با طیف گسترده ای از سلاح ها و امکاناتی که با خرید پول PUBG Mobile به دست می آورید می توانید از خودتان دفاع کنید. برای جابجایی از وسایل نقلیه مختلف بهره ببرید، در خانه ها و مکان های مختلف پناه بگیرید و با انجام کارهای مختلف فقط تلاش کنید زنده بمانید و آخرین نفری باشید که زنده مانده است!

دیکاردو این امکان را برای شما فراهم نموده تا با کلیک بر روی خرید یوسی بازی پابجی موبایل با تخفیف ویژه 5 درصدی و همینطور تضمین کمترین قیمت تیکت این بازی محبوب PUBG Mobile را تهیه کنید و با دوستان خود این بازی زیبا را انجام دهید

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی