ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

رویکرد آنلاین؛ گریز از بن‌بست معاملات ملکی در زمینه رهن و اجاره

در پی خانه از خیابانی به خیابان دیگر، جسم و روحی خسته از شنیدن قیمت‌های نجومی و همزمان تحمل گرما یا سرمای هوا ... با همه این مسائل به اجبار شرایط کنار آمده‌اید، اما این‌بار ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در پی خانه از خیابانی به خیابان دیگر، جسم و روحی خسته از شنیدن قیمت‌های نجومی و همزمان تحمل گرما یا سرمای هوا ... با همه این مسائل به اجبار شرایط کنار آمده‌اید، اما این‌بار وارد کوچه‌ای شده‌اید که جز موتور هیچ وسیله نقلیه دیگری نمی‌تواند وارد آن بشود. اندوه اسباب‌کشی را می‌گذارید کنار واقعیاتی که با شنیده‌های شما در تطابق نبوده است. چیزی شبیه به وعده‌ها و توصیفاتی که شنیده بودید موجود نیست. محله‌ای که از آن نام برده بودند و جایی که شما اکنون حضور دارید یک کیلومتری با آنچه خواسته بودید متفاوت است و در تهران همین موضوع کافیست تا با یک فرهنگ و یک قیمت عجیب و جدید مواجه شوید. شما ناامیدانه به بن‌بست خورده‌اید!

این بن‌بست‌های ناگزیر قصه تکراری مستاجرینی است که ناگهان شکست خورده از تصویرساختگی ذهنشان صاحبخانه‌ها را نیز آشفته می‌کنند. واقعیت این است بخشی از نکات در لابلای مسیرغیرمستقیم مستاجر و مالک جا می‌ماند . اما هر چه باشد بهای کمی ندارد. اتلاف وقت و انرژی دوجانبه مالک و مستاجر، دور باطلی متوقف نشدنی که تا زمان اجرای قدم به قدم مسیری شفاف و آنلاین ادامه خواهد داشت.

راه حل، یک آدرس درست می‌خواهد

آنچه مسلم است این موضوع است که صاحبخانه‌ها نیز دوست ندارند با صورت کج و معوج مستاجرینی روبرو شوند که گلایه‌مند از ملک آنها خارج می‌شوند. مطابق با زمان از دست رفته مستاجرین، به تعداد دفعات بازدید، آرامش و آسایش مالک هم برهم می‌خورد. واقعیت این است همین ملک می‌تواند ایده‌آل مستاجر دیگری باشد که آن مستاجر نیز به اشتباه از ملک نامطلوبش در جایی دیگر بازدید می‌کند. این قاعده نادرست همه چیز را به اشتباه در جای خود قرار داده است.

طبق آمارهای جهانی ایرانی‌ها در بین ۹۰ کشور، رتبه ۸۴ جهان را در قدرت خرید مسکن دارند و با سیاست‌های نادرست گذشته و تکانه‌های اقتصادی پیش آمده از جمله تحریم، تورم و اکنون کرونا، شرایط حساس فعلی بیش از تصور ادامه‌دار خواهد بود. کم‌تر شدن درآمد خانوارها نشان می‌دهد تهران به عنوان پرجمعیت‌ترین شهر ایران به شدت با معضل مسکن روبرو است و بسیاری از مستاجرین امسال بیشتر از پیش با تهدید جابجایی محل سکونت خود روبرو هستند. این‌ها تماما به این معنی است که باید برای بازار از هم گسیخته مسکن ایران در بستر اینترنتی و فضای آنلاین راهکاری اندیشید. بستری که با توسعه اینترنت و افزایش چشمگیر گوشی‌های هوشمند، امکان رضایت دوجانبه طرفین معامله را در مسیری ساده و شفاف ممکن کرده است. پتانسیل فضای مجازی امکانات زیادی را جهت سهولت در امر معاملات ملکی مهیا ساخته است که می‌تواند تضمین‌گر روند بازدید و اطمینان خاطر میان مالک و مستاجر باشد.

هماهنگی آنلاین زمان بازدید

در پلتفرم «آدرس» هماهنگی بازدید میان مالک و مستاجر کاملا آنلاین، هوشمندانه و سیستماتیک انجام می‌شود. انتخاب زمان بازدید بر اساس جدول زمانی حضور مالک در خانه ، تنظیم شده است. پس مستاجر می‌تواند برای هماهنگی بازدید خانه مورد نظر،  طبق جدول زمان‌بندی شده روز و ساعت را انتخاب کند. در این حالت پیامکی به صورت خودکار برای مالک ارسال می‌شود که در صورت تایید توسط مالک، بازدید نهایی شده و در صورت عدم پذیرش توسط مالک، تاریخ دیگری انتخاب می‌شود.

مسیر مستقیم آنلاین است

«آدرس»یک راه حل آنلاین است که از ابتدا همه نکات مورد نیاز طرفین معامله در بخش رهن و اجاره را روشن و مشخص می‌کند. یک پلتفرم آنلاین که موجر و مستاجر مستقیم و کاملا دقیق، از جزئیات آنچه دارند و آنچه می‌خواهند داشته باشند مطلع می‌شوند. پلتفرمی هوشمند که از دسترسی‌های محلی، مشخصات کوچه تا نمای بیرونی، طراحی و تجهیزات داخلی ملک و هر آنچه دانستنش می‌تواند صرفه‌جویی در زمان و انرژی موجر و مستاجر باشد چیزی را جا نگذاشته است. رویکردی آنلاین ،علمی و شفاف به مسئله مسکن که می‌تواند راه‌گشای چالش‌های تکراری در باب معاملات ملکی باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی