ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

افتتاح فروشگاه جی‌پلاس در شرق تهران با انواع محصولات دیجیتال، صوتی‌تصویری و لوازم خانگی

این روزها نام جی‌پلاس در هرگوشه‌وکناری به گوش می‌رسد. از طراحی‌های محیطی و تیزرهای تبلیغاتی بگیرید تا قدم زدن در خیابان‌های پررفت‌و‌آمدی مانند جمهوری و پرس‌وجو در مورد انواع محصولات خانگی، صوتی‌تصویری و دیجیتال. گلدیران ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

این روزها نام جی‌پلاس در هرگوشه‌وکناری به گوش می‌رسد. از طراحی‌های محیطی و تیزرهای تبلیغاتی بگیرید تا قدم زدن در خیابان‌های پررفت‌و‌آمدی مانند جمهوری و پرس‌وجو در مورد انواع محصولات خانگی، صوتی‌تصویری و دیجیتال. گلدیران که سال‌ها به عنوان نماینده انحصاری برند کره‌ای ال‌جی در ایران شناخته می‌شد در بحبوحه اعمال تحریم‌ها، پس از رونمایی از برند انحصاری جدیدش به‌نام جی‌پلاس در سال 97، بار دیگر توانست ثابت کند که در اعتماد مردم ریشه دوانده است.

به‌طوریکه به محض ورود اولین محصول جی‌پلاس یعنی تلویزیون‌، این محصول رکوردهای فروش را یکی پس از دیگری شکست. این استقبال و اعتماد مردم در کنار پشتوانه تجربیات گلدیران، مسیر روبه‌رشدی را برای برند جدیدش ترسیم کرده است. بااینکه کمتر از دوسال از ایجاد جی‌پلاس می‌گذرد؛ در دی‌ماه 98 در یک سالگی این برند 16 گروه محصولی دیگر به بازار معرفی شد و حال زمان آن فرارسیده که فروشگاه‌های اختصاصی جی‌پلاس یکی پس از دیگری افتتاح شوند.

در مراسم افتتاحیه فروشگاه تهرانپارس چه‌گذشت؟

در روز سه‌شنبه 10 تیرماه، جی‌پلاس از فروشگاه اختصاصی جدیدش رونمایی کرد. در مراسم افتتاحیه، مهمان‌ها به محض ورود در فروشگاه با فرش قرمز و البته ماسک و دستکش و پروتکل‌های بهداشتی مواجه می‌شدند و چیدمان محصولات به‌ترتیب تلویزیون‌های 55، 50، 43، 40 و 32 اینچ بود. تصاویر چشم‌نواز تلویزیون‌ها به فروشگاه جلوه‌ای خاص بخشیده بود. پس از گذر از تلویزیون‌ها، مهمان‌ها وارد فضای لوازم خانگی می‌شدند. یخچال‌ ساید، یخجال بالافریزر و پایین‌فریزر جی‌پلاس در رنگ‌بندی سفید، نقره‌ای، تیتانیوم و مشکی، درفروشگاه کنار هم چیده شده بودند تا مهمانان بتوانند انواع مدل‌ها و امکانات آن‌ها را در کنار ویژگی‌های ظاهری باهم مقایسه کنند.

برچسب اینورتر بر روی تمامی یخچال‌ها نشان از اهمیت کیفیت فنی این برند به این محصول داشت. موتور اینورتر یکی از به‌روزترین و پیشرفته‌ترین موتورهای حال‌حاضر تمامی برندهای مطرح دنیا در یخچال‌هاست. جی‌پلاس که خود را یک برند ایرانی در سطح استانداردهای جهانی می‌داند؛  به این امکانات فنی به قطع یقین، توجه ویژه‌ای دارد.

پس از گذر از یخچال‌ها، حاضرین، ماشین‌لباسشویی‌های جی‌پلاس را در فضای میانی فروشگاه با چیدمانی متفاوت می‌توانستند مشاهده کنند. این محصول جی‌پلاس نیز در رنگبندی متنوع و برچسب امکاناتی مانند لانژری ویژه شستشوی لباس‌های ظریف و حساس، در فروشگاه، قابل عرضه و نمایش بود.

در قسمت محصولات دیجیتال فروشگاه جی‌پلاس، چه می‌گذرد؟

اما از لوازم خانگی و صوتی‌تصویری اگر بخواهیم گذر کنیم، قسمت محصولات آی‌تی و دیجیتال جی‌پلاس، از این فروشگاه، یک فروشگاه تمام عیار ساخته بود. اگر گذرتان به فروشگاه تهرانپارس افتاد پیشنهاد می‌کنیم سری به گوشی‌های جی‌پلاس در دومدل T10 و Q10 بزنید. این دوگوشی از محصولات محبوب مخاطبان جی‌پلاس است؛ به‌طوریکه در ماه‌های اخیر به‌محض ورود این محصول به بازار به‌‌علت تقاضای بالا، این محصول سریعاَ به موجودی صفر رسید. اما با افتتاح فروشگاه‌های جی‌پلاس می‌توان مطمئن بود که تمامی محصولات، در فروشگاه‌‌های اختصاصی موجود و قابل ارائه است.

مانیتور، کیبورد و ماوس جی‌پلاس نیز در  قسمت آی‌تی فروشگاه برای آن‌دسته از کاربرانی که به‌دنبال لوازم آی‌تی هستند، موجود بودند. امکانات این محصولات را می‌توانید از فروشگاه آنلاین گلدیران پلاس بررسی کنید و یا سری به مراکز فروش اختصاصی جی‌پلاس بزنید.

خبر خوش برای زوج‌های جوانی که به‌دنبال لوازم خانه هستند

اگر در شرق تهران ساکن هستید، در شلوغی کارهای ابتدای ازدواج و مراقبت‌های بهداشتی، خرید جهیزیه‌تان را می‌توانید از فروشگاه تهرانپارس جی‌پلاس انجام دهید. تمامی محصولات این برند را با قیمت مناسب و گارانتی گلدیران، می‌توانید تهیه کنید و حمل و نصب آن را نیز به گلدیران بسپارید.

چرا به‌ فروشگاه جی‌پلاس تهرانپارس مراجعه کنیم؟

شاید عمده ترین دلیلی که باعث می شود پیشنهاد کنیم به فروشگاه لوازم خانگی جی‌پلاس تهرانپارس بروید، برای مشاهده محصول از نزدیک است. ضمن آنکه مشاوران فروش گلدیران، با حضور در فروشگاه، شما را در خرید محصولات همراهی می‌کنند.

این فروشگاه که بین فلکه اول تهرانپارس و چهارراه تیرانداز واقع شده؛ جدای از آنکه نیاز مشتریان شرق تهران را برای صرفه‌جویی در زمان حمل‌ونقل رفع می‌کند؛ در یکی از خیابان‌های خوش دسترسی شرق و با فضای جای پارک مناسب قرار گرفته است.

بنابراین پیشنهاد می‌کنیم جدا از صرفه‌جویی در زمان، محصولات جی‌پلاس با گارانتی گلدیران را در این فروشگاه‌ها می‌توانید از نزدیک ببینید. البته فروشگاه جی‌پلاس در تهرانپارس تنها نمایندگی فروش ما نیست. شما می‌توانید آدرس و اطلاعات نمایندگی‌های فروش نزدیک به محل سکونتتان را از طریق وبسایت گلدیران (www.goldiran.ir/shops) ملاحظه کنید و یا با شماره 02184733 تماس بگیرید. ضمن آنکه خرید آنلاین نیز هم‌اکنون در شهرهای تهران، البرز، قم، قزوین، اصفهان، تبریز، مشهد و شیراز در فروشگاه اینترنتی گلدیران پلاس فعال است. اگر در این شهرها ساکن هستید کافی است نگاهی به آدرس www.goldiranplus.ir بیندازید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • MATELF
    MATELF | ۱۶ تیر ۱۳۹۹

    مفت گرون

  • Ahmad.Eskati
    Ahmad.Eskati | ۱۶ تیر ۱۳۹۹

    جالبه کالای چینی رو به اسم خودشون وارد میکنن و همونم به قیمت جون یه آدمیزاد قالب میکنن...
    این دیگه آخرشه...
    کاش کشورمون(بزرگان مملکت و مسئولین) صلح طلب بودن و جنگ ستیز نبودن تا همه ی کشورا باهامون دوست میبودن و کالا هاشون اینجا براحتی پیدا میشد...
    حساب کنین آمازون یه شعبه داخل ایران میداشت، اونموقع کسی کالاهای چینی و ایرانی(امثال گلدیران و جی پلاس) رو نگاه نمیکرد....
    یا فورد و آئودی اینجا شعبه میداشتن، کسی خودروهای(حلب) درب و داغون سایپا و ایران خودرو رو نگاه نمیکرد...
    کاش یه روزی برسه و آدم بیاد تا با همه ی کشورا صلح کنیم و اونموقع واقعا زندگی کنیم و از زندگی لذت ببریم...
    امیدوارم هر چه سریع تر این اتفاق بیوفته...

  • admiral_v
    admiral_v | ۱۵ تیر ۱۳۹۹

    روحانی یک جمله خووب تو کل 8 سالش گفت اونم " کاسبان تحریم " بود مصداق بارز همین جور شرکتاس که به اسم تولید داخل از آب گل آلود ماهی گرفتنو آشغالی چینی رو وارد میکنن

  • molavy
    molavy | ۱۵ تیر ۱۳۹۹

    جی پلاس کیفیتش خوبه، مانیتور 24 و گوشی کیو رو گرفتم برای خودم و فامیل خیلی خوب در اومده، فقط پنل هاش دقت کنه تو رنگ سیاه انگار یک مقدار تحت فشار از بغل ها رنگش برمیگرده، تو سیاه مشخصه

  • mahmood torabi
    mahmood torabi | ۱۵ تیر ۱۳۹۹

    کالای چینی در زیر پوست گلدیران...

مطالب پیشنهادی