ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

افتتاح مدرنترین نمایندگی شرکت مدیران خودرو در استان چهارمحال بختیاری

مدرنترین نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو در شهر بروجن استان چهارمحال بختیاری افتتاح شد. شرکت مدیران خودرو به عنوان یک شرکت  موفق در بحث توسعه شبکه نمایندگی های خود و ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۶:۵۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

مدرنترین نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو در شهر بروجن استان چهارمحال بختیاری افتتاح شد.

شرکت مدیران خودرو به عنوان یک شرکت  موفق در بحث توسعه شبکه نمایندگی های خود و فروش و خدمات پس از فروش شناخته می شود. این شرکت در سالهای اخیر با توجه به توسعه برند و محصولات خود اقدامات گسترده ایی را انجام داده و طرح ارتقاء نمایندگی ها نیز  همواره مورد توجه این برند بوده و حس مثبتی را به مخاطب آن القاء می کند.

در همین راستا نیز قصد داریم به افتتاح یک نمایندگی مجاز فروش و خدمات پس از فروش با طراحی، فضا و امکانات عالی بر طبق استانداردهای شرکت مدیران خودرو در شهر بروجن  با کد 278 ( اعتمادی) اشاره کنیم.

شرکت مدیران خودرو

مدرنترین نمایندگی شرکت مدیران خودرو در شهر بروجن، استان چهارمحال بختیاری در فضایی به مساحت بیش از 2700 متر مربع احداث شده که کامل ترین امکانات و تجهیزات استاندارد تعمیرگاهی و فضای لوکس و دلنشین فروش را مطابق با استانداردهای شرکت داراست. نمایندگی اعتمادی (278) سابقه درخشان و بلند مدتی را در همکاری با مجموعه مدیران خودرو  از سال 1389، به مدت یک دهه دارد. با توجه به  استقبال بالا از محصولات مدیران خودرو در سالهای اخیر چه در شهرهای بزرگ و چه در شهرهای کوچک و افزایش تعداد و تنوع محصولات، مدیریت قوی و تلاش و کوشش برای پایداری در زمان تحریم ها و تهیه برنامه های توسعه با تمام مشکلات موجود و نگاه به آینده، مجموعه نمایندگان این برند را تشویق به خدمات دهی بهتر نموده است.

در همین راستا نیز می توان به نمایندگی شهر بروجن اشاره نمود. این نمایندگی بسیار مدرن با مجموعه ایی از بهترین امکانات و کادر مجرب و آموزش دیده آماده انجام کلیه خدمات فروش و پس از فروش در بالاترین سطح و مطابق استانداردهای شرکت مدیران خودرو در شهر بروجن است. این حجم سرمایه گذاری و امکانات حتی در شهر کوچکی مثل بروجن در شرایط فعلی نشان دهنده جدیت و عزم مدیران خودرو برای توسعه و پیشرفت و برنامه های گسترده این شرکت در آینده و تعامل خوب و سازنده این برند با نمایندگی ها و اعتماد نمایندگی ها به شرکت مدیران خودرو نسبت به برنامه های توسعه و آینده درخشان آن است.

نمایندگی 278 اعتمادی در شهر بروجن، در یکی از پر ترددترین مسیرهای مواصلاتی کشور که استان های خوزستان و چهارمحال و بختیاری را به استان اصفهان متصل می نماید واقع شده و کلیه خودروهایی که از این مسیر عبور می کنند می توانند از خدمات این نمایندگی بهره مند شوند.

نمایندگی 278 را می توان سمبلی از برنامه ارتقاء شرکت مدیران خودرو برای آینده و گسترش  و ارتقاء شبکه فروش و خدمات آن دانست که با تعاملی درست و سازنده شکل گرفته است. این نمایندگی حاصل زحمات تیم  شبکه نمایندگی های شرکت مدیران خودرو و نماینده محترم 278 بروجن جناب آقای اعتمادی است که نشان از آینده ایی پر امید و مستمر دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • danial
    danial | ۳۱ تیر ۱۳۹۹

    الان که سمت خودروهاش نمیشه رفت

مطالب پیشنهادی