ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

در اولین قدم برای مهاجرت تحصیلی به کانادا باید چه کرد؟

 اگر قصد مهاجرت تحصیلی به کشور کانادا را دارید، اولین قدم برای شما، تعیین هدف شما از مهاجرت است. باید بدانید هدف شما از مهاجرت چیست؟ مراحل اقدام برای مهاجرت کانادا با توجه به اینکه ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

 اگر قصد مهاجرت تحصیلی به کشور کانادا را دارید، اولین قدم برای شما، تعیین هدف شما از مهاجرت است. باید بدانید هدف شما از مهاجرت چیست؟

مراحل اقدام برای مهاجرت کانادا

با توجه به اینکه کانادا بعنوان یکی از مهاجرپذیر ترین کشورها، یکی از محبوب ترین کشورهای مقصد ایرانیان برای مهاجرت می باشد. روش های متعددی برای مهاجرت به کانادا و دریافت اقامت کشور کانادا، وجود دارد. آیا میدانید کدامیک از روش های مهاجرتی به کشور کانادا، از جمله مهاجرت تحصیلی، کاری، اکسپرس انتری، سرمایه گذاری، استارت آپ کانادا و ... برای شرایط شما مناسب تر است؟

پس از مشخص شدن روش مهاجرتی، دریافت اطلاعات کامل از چگونگی انجام پروسه و آماده سازی مدارک لازم و ... ضروری است. مشورت با موسسه مهاجرتی معتبر و با سابقه، در تمامی این موارد راهگشا خواهد بود.

نکات کلیدی برای انتخاب برترین موسسات مهاجرتی ایران

با توجه به افزایش میزان مهاجرت تحصیلی، کاری و سرمایه گذری و .. به کشورهای مهاجرپذیر همچون مهاجرت برای تحصیل در کانادا برای بررسی اینکه برترین موسسات مهاجرتی در ایران کدام یک از صدها موسسه مجاز هستند، معیارهای مختلفی از طرف سازمان های نظارتی و مردم بررسی می شود که معمولا به شرح زیر هستند:

1.دریافت تاییدیه وزارت علوم ایران

وزارت علوم ایران، مسئولیت بررسی صلاحیت موسسات متعدد مهاجرتی را بر عهده دارد و معمولا هر سال پس از بررسی شرایط متعدد این موسسات، تعدادی از این موسسات را در لیستی بعنوان موسسات مورد تایید مشخص می کند. معمولا تعداد پرونده های موفق، نداشتن شکایت و ... از دلایل دریافت یا عدم دریافت مجوز موسسات از طرف وزارت علوم می باشد.

2. داشتن مجوز رسمی و پروانه کار

تمامی مراکز مهاجرتی مجاز در ایران می توانند با ارائه اسناد و مدارک مشخص نسبت به دریافت پروانه کار اقدام نمایند. برای اطمینان از اینکه آیا موسسه مهاجرتی مورد نظر شما، مجوز یا پروانه رسمی کار دارد یا خیر، می توانید از طریق وب سایت رسمی وزارت علوم استعلام بفرمایید. البته لازم به ذکر است موسسات مجاز معمولا پروانه کار خود را بر روی دیوار یا جلوی دید همگان نصب می نمایند.

3. داشتن وکیل دادگستری

داشتن متخصصان مجرب ، آشنا به قوانین مهاجرتی و قوانین و مسائل حقوقی و بین المللی یکی دیگر از معیارهای انتخاب یک دفتر مهاجرتی ایده آل و برتر در زمینه مهاجرت به کانادا و سایر کشورهای مهاجرپذیر برتر می باشد. این موسسات با اطلاع کامل از تمامی قوانین مهاجرتی اقدامات مربوط به پروسه مهاجرتی متقاضیان را انجام می دهند.

4. داشتن سابقه مشخص، هویت و برند

برای اعتماد به مرکز مهاجرتی مورد نظر، پس از دریافت استعلام از وزارت علوم و اطمینان از پروانه کار و مجوز ، باید سابقه کاری موسسه بررسی شود. معمولا موسساتی که سابقه طولانی تری در امور مهاجرتی دارند، از نظر بسیاری از متقاضیان برتر هستند.

موسسات برتر مهاجرتی کانادا ، معمولا آدرس مشخص، تلفن هایی ثابت، نماد و لگو ی مشخصی دارند که از طریق آن معرفی می شوند. یک موسسه بزرگ مهاجرتی! نمی تواند فقط یک صفحه اینستاگرام با یک تلفن همراه داشته باشد!

5.مشاوره کامل، پشتیبانی و پیگیری

موسسات مهاجرتی برتر در ارائه مشاوره تخصصی دقیق در امور مربوط به انتخاب مسیر درست مهاجرتی، نحوه آماده سازی مدارک و ارائه مدارک لازم به سفارت و روال انجام اقدامات مربوط به پروسه دریافت ویزا و ... سرآمد هستند.

زمان حدودی انجام کارها و مشاوره مهاجرتی

افرادی که اقدامات مربوط به پروسه مهاجرتی خود را به موسسات مجاز می سپارند، لازم است از زمان تکمیل مدارک تا رسیدن به ویزای کشور کانادا زمان حدودی یکسال را در نظر بگیرند. البته این زمان کاملا تقریبی است و با توجه به شرایط هر فرد ممکن است مسیر متفاوتی در نظر گرفته شود.

هزینه های مهاجرت در موسسات مهاجرتی

هزینه مورد تایید وزارت علوم که برای قراردادهای موسسات اعزام دانشجو مشخص کرده است معمولا به این صورت است که این موسسات باید 50 درصد حق وکالت خود را ابتدای زمان قرارداد و مابقی آن را پس از انجام تعهدات موسسه قابل پرداخت میباشد.

معتبرترین و با سابقه ترین موسسات اعزام دانشجو

  1. موسسه دانش گستر کوه نور

موسسه دانش‌گستر کوه نور در سال ۱۳۸۶ با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فعالیت خود را به‌عنوان نخستین موسسه اعزام دانشجو به کشورهای اسپانیا و پرتغال، با محوریت تحصیل در اسپانیا آغاز کرده است و بعد از گذشت چند سال، دامنه فعالیت خود را از تحصیل در پرتغال و اسپانیا به کشورهای کانادا، آلمان، فنلاند، ایتالیا و اتریش گسترش داد. مشاوره جهت یافتن رشته تحصیلی، اخذ پذیرش تحصیلی، ویزا، محل اسکان و اقدامات لازم پیش از اعزام و پشتیبانی یک ساله پس از اعزام، همه از جمله سرویس هایی هستند که از طرف این موسسه برای متقاضیان گرامی در نظر گرفته شده است. با افزایش تجربه در زمینه اعزام دانشجو به اروپا، دپارتمان زبان موسسه دانش‌گستر کوه نور نیز به‌صورت تخصصی در حوزه آموزش زبان‌های اسپانیایی، انگلیسی زبان آلمانی دایر شد. تعداد پرونده های موفق موسسه دانش گستر کوه نور، گواه روشنی بر فعالیت صادقانه در سایه تایید وزارت علوم می باشد. https://koohenoor.org

  1. موسسه آتیه آفرینان ایرانیان

گروه آتیه آفرینان ایرانیان با بیش از 16 سال تجربه دارای هفت مجوز از وزارت علوم تحقیقات و فناوری و دارای مجوز رسمی از وزارت کار ،تعاون و رفاه اجتماعی می باشد این موسسه دارای دفاتر همکار در کانادا،اتریش،مجارستان،جمهوری چک، سوئیس،سوئد،اسلواکی،ایتالیا،اسپانیا،آمریکا، استرالیا،قبرس،آلمان،دانمارک و نروژ می باشد و دارای نمایندگی بیش از یکصد دانشگاه و دفاتر کاریابی در خارج از کشور هست. www.atiyeafarinan.com

  1. یونیک ویزا

یونیک ویزا از سال 2008 فعالیت خود را در زمینه مهاجرت به استرالیا آغاز نموده و از همان بدو امر ارتباط تنگاتنگی با بخش های مختلف اداره مهاجرت استرالیا داشته است. تمام وکلای یونیک ویزا مورد تایید سازمان MARA می باشند و پرونده موکلین زیرنظر این وکلا مورد بررسی قرار گرفته و انجام می شوند. www.uniquevisa.net

  1. ستاره دانش پارسیان (ویزا موندیال)

کلیه خدمات ارائه شده توسط شرکت ویزا موندیال ، از طریق موسسات مجاز اعزام دانشجو به خارج، ستاره دانش پارسیان در حوزه آلمان و کانادا و ستاره دانش ایرانیان در حوزه فرانسه و بلژیک انجام می شود. مشاورین و کارکنان این شرکت در تمامی سطوح کاری، صداقت و شفافیت را مبنا و جزء منشور اخلاقی این مجموعه قرار داده اند و همواره اصول حرفه ای مشتری مداری را حفظ می نمایند. www.visamondial.com

  1. موسسه مشاوره ای MIE

موسسه مشاوره ای MIE با همکاری موسسه حقوقی ملک پور با گرایش تخصصی نسبت به مشاوره بنیان روش های نوینی را در ارائه خدمات مشاوره ای بنا گذاشته و امروز در سراسر جهان و به خصوص برای ایرانیان موسسه ای شناخته شده و معتبر و خوش نام محسوب می گردد. که در زمینه انواع روش های مهاجرت تحصیلی ، کاری، سرمایه گذاری و ... اقدامات انجام می دهند. https://malekpourmie.com

می توانید پیش از هر اقدامی برای بررسی شرایط خود فرم درخواست ارزیابی رایگان در سایت های مهاجرتی را تکمیل کنید .تا از مشاوره های مقدماتی و رایگان موسسات مهاجرتی برای بررسی انواع راه های مهاجرت به کانادا پیش از هر اقدامی بهره مند شوید.

چطور موسسات نامعتبر را بشناسیم؟

با توجه به دلایل ذکر شده در قسمت ابتدایی مقاله در خصوص نحوه انتخاب برترین موسسات مهاجرتی ایران در سال 1399 ، بهترین روش برای شناسایی موسسات معتبر از موسسات غیر معتبر، استناد به لیست موسسات مورد تایید وزارت علوم است که هرساله در سایت وزارت علوم مشخص می شود. موسسات معتبر معمولا بواسطه سابقه درخشان خود معرفی می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی