ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

چگونه گوشی مورد نیاز خود را پیدا کنیم؟

در این مقاله تصمیم داریم راهنمایی کوچکی جهت پیدا کردن گوشی مورد نظرتان را به شما ارائه دهیم . باتوجه به شرایط زندگی روزمره دیجیتالی و اضافه شدن روز افزون کارهای مجازی ، امروزه ه ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در این مقاله تصمیم داریم راهنمایی کوچکی جهت پیدا کردن گوشی مورد نظرتان را به شما ارائه دهیم .

باتوجه به شرایط زندگی روزمره دیجیتالی و اضافه شدن روز افزون کارهای مجازی ، امروزه ه رشخصی نیاز به یک وسیله برای این که بتواند کارهای روزمره خود را از قبیل : پرداخت های بانکی، خرید اینترنتی، آموزش، کارهای مجازی، ارتباطات صوتی و تصویری، بورس و... را با آن انجام دهد. همچنین اهمیت این موضوع باتوجه به ایام کرونا دو چندان شده است.

یکی از بهترین ابزار های دیجیتال برای این دسته از کارها و عضو جدید همه خانواده های گوشی های هوشمند می باشند که در ادامه به معرفی و راهنمای خرید ارزانترین و پرفروشترین گوشی های هوشمند خواهیم پرداخت.

گوشی های موبایل دارای مدلهای مختلفی در بازار ایران و جهان هستند که معمولا در رتبه های پایین رده و میان رده و پرچم دار قرار میگیرند.

 

گوشی های پایین رده:

این نوع از گوشی ها معمولا رنج قیمتی بین 1.5 تا 3 میلیون را دارند که دارای حافظه های معمولا پایین و رم کم هستند که میتوان از آنها در انجام کارهای روزمره بهره گرفت .

Nokia 2.2

گوشی نوکیا 2.2 دارای دو مدل مختلف است که یکی دارای حافظه 16 و دیگری حافظه32 گیگ دارد

این گوشی دوسیمکارته دارای تراشه Mediatek MT6761 هلیو و پردازنده مرکزی Quad-core Cortex-A53است . مقدار رم استفاده شده در این گوشی 2گیگ و باتری از نوع لیتیوم-یون با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر ساعت است که چندان قدرتمند به نظر نمیرسد.

Huawei Y5 lite 2018

گوشی هواوی Y5 LITE 2018 یکی از گوشی های پایین رده محسوب میشود که دارای حافظه 16 گیگ و رم 1گیگ می‌باشد از این گوشی در حد معمول میتوان انتظار داشت و نباید انتظار یک گوشی میان رده را داشت چون حافظه کم و رم پایین اجازه بازی و کارهای سنگین را نمیدهد.

این گوشی دارای تراشهMediatek MT6739 (28 nm) Chipsetو باتری لیتیوم-پلیمر با ظرفیت 3020 میلی‌آمپرساعت می باشد .

Samsung Galaxy A01

گوشی سامسونگ مدل a01 دوسیم کارت مجزا و دارای سیستم عامل اندوروید با تراشه Qualcomm SDM439 Snapdragon 439 (12 nm) Chipset و پردازنده Octa Core Cortex-A53 CPU است که دارای رم یا 2وحافظه داخلی 16 گیگ است. طراحی گوشی به نسبت زیبا و صفحه نمایش 5.1 تا 6 اینچ برای دیدن فیلم مناسب است.

این گوشی به نسبت قابل مقایسه با y5 lite 2018 نیست چون رم بالاتر و کیفیت دوربین بهتری دارد.

Motorola Moto E6 Plus

پس از مدت‌ها برند موتورولا وارد کشور ما شده و محصولاتی مناسب را در اختیار کاربران قرار داده است. موتورولا موتو ای 6 پلاس محصولی است که طراحی زیبای بدنه و ظاهر جذابی دارد.نمایشگر مناسب و دوربین‌های خوب از دیگر ویژگی‌های این گوشی هستند ولی در نظر داشته باشید با توجه به قاب ضعیف این گوشی همیشه باید از قاب محافظ استفاده کنید

نمونه هایی دیگر از گوشی های پایین رده پرفروش :

(Samsung Galaxy A10s (2GB /32GB

(Motorola One Macro (4GB /64GB

(Xiaomi Redmi 8 (3GB /32GB

گوشی های میان رده:

گوشی های میان رده معمولا دارای رنج قیمتی 3 تا 8 میلیون هستند که ممکن است با توجه به نوسانات نرخ ارز نیز تغییر نمایند.

این گوشی ها معمولا دارای رم 4 و حافظه 32 یا64 گیگ هستند.

Samsung Galaxy A20s

گوشی سامسونگ مدل a20sیکی از گوشی های میانرده محبوب بازار ایران است این گوشی دارای پردازنده Octa-core Cortex-A53 و تراشه Qualcomm SDM450 Snapdragon 450 (14 nm) که با حافظه 32 یا 64 گیگی که در نظر گرفته شده وبا باتری لیتیوم پلیمر با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت میتواند اوقات خوشی را برای دارنده آن به همراه داشته باشد . این گوشی از سه لنز دوربین13.0 + 8.0 + 5.0 مگاپیکسل ورم 3 گیگ نیز بهره میبرد.

Samsung Galaxy A31

گوشی سامسونگ مدلA31 دو سیم بوده و هردو از شبکه 4جی بهره می‌برند. صفحه نمایش 6.1 اینچ و بالاتر که از نوع OLED با فناوری Super AMOLED است. رم گوشی 4 و حافظه آن 128 است .این گوشی دارای چهار دوربین 48 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل + دو دوربین 5 مگاپیکسلی است که برای عکاسی از گوشی a20s بسیار بهتر است .به نسبت این گوشی جزو محبوب ترین گوشی های بازار سامسونگ در ایران است.

در مقایسه این دو گوشی با بقیه میان رده ها مثل y6 prime هواوی میتوان به کیفیت دوربین بهتر و بالا تر سامسونگ و کیفیت صفحه نمایش بهتر سامسونگ نیز اشاره نمود.

Honor 10 lite

برند آنر با ساخت این گوشی تلاش کرده تا همه نیازهای کاربران را در سطحی قابل قبول، مرتفع نماید و همچنین استفاده بسیار کارآمد هوش مصنوعی در محیط و رابط کاربری دستگاه نیز باعث می‌شود شما با انبوهی از امکانات سطح بالا که آنطور شما می‌خواهید کار می‌کنند، در اختیارتان قرار بگیرد. البته این نکته را نیز نباید از قلم بیندازیم که یکی از ویژگی‌های بسیار خوب این گوشی دوربین سلفی قدرتمند آن است که می‌تواند با 24 مگاپیکسل رزولوشن خود، در این رده قیمتی، بی‌نظیر باشد.

نمونه هایی دیگر از گوشی های میان رده پرفروش:

(Xiaomi Redmi Note 8 (4GB /64GB

(Huawei P30 lite (6GB/128GB

(Samsung Galaxy M30s (4GB/64GB

گوشی های پرچم دار:

گوشی های پرچم دار معمولا دارای رنج قیمتی8 تا 50 میلیون تومان هستند که باتوجه به نوسانات نرخ ارز نیز ممکن است تغییر کنند.

Apple iPhone SE 2020

این گوشی یکی از گوشی های پرچم دار اپل در سال 2020 میلادی است که تک سیم بوده و دارای تراشه Apple A13 Bionic (7 nm+) وپردازنده مرکزی Hexa-core Lightning + Thunder است .

این گوشی از سیستم عامل iOS13 و باتری لیتیوم-یون با ظرفیت 1821 میلی‌آمپرساعت و رم 3 گیگا بایتی و حافظه 64 یا128 گیگ خود میتواند لحظات متنوعی را فراهم آورد.

Samsung Galaxy Note 10 Lite

این گوشی یکی از گوشی های پرچم دار سامسونگ است که دو سیم مجزا و تراشه Exynos 9810 (10 nm) Chipset و پردازنده Quad-core Mongoose M3 + Quad-core Cortex-A55 CPU با رم 6 و حافظه 128 گوشی فوق العاده ای روانه بازار کرده است .

Huawei P30 Pro

هواوی در سری P توجهی ویژه به قابلیت‌های دوربین دارد. طراحی بدنه با کلاس و زیبا، دوربین‌هایی که کیفیتی بسیار رده بالا و عالی دارند، سخت‌افزار و رابط کاربری با امکانات و جذاب و همچنین یک نمایشگر باکیفیت از موارد خاص این گوشی هستند.

نمونه های دیگر از گوشی های پرچم دار پرفروش:

(Samsung Galaxy S10+ (8GB/128GB

(Samsung Galaxy S20+ (12GB/256GB

Apple iPhone 11

Apple iPhone 11 Pro Max

سخن پایانی:

باتوجه به توضیحات داده شده هرشخص درگام اول باید نگاهی به توان خرید خود بیندازد و نیاز خود را باتوجه به پولی که میتواند هزینه کند بسنجد و در گام بعدی گوشی که میخواهد خریداری نماید را انتخاب و درباره‌اش تحقیق نماید پس از انتخاب گوشی خود به مراکز معتبر مراجعه کند و گوشی دارای کارت گارانتی و کد را خریداری نماید تا دچار مشکل نشود.

 در همین راستا میتوانید برای خریدی امن و مطمئن به صورت نقد و اقساط به فروشگاه اینترنتی آترامارت مراجعه نمایید

در آترامارت می‌توانید به‌سادگی و با چند کلیک در هر زمان و مکان گوشی موبایل خود را از بهترین و معتبرترین برندهای روز دنیا تهیه نمایید و مقابل درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید.

در این فروشگاه می توانید به راحتی در بخش خرید اقساطی گوشی موبایل انواع مختلفی از برند های موبایل از جمله اپل ، سامسونگ ، هواوی و شیائومی و... را مشاهده نمایید و بدون ضامن و در شرایط بسیار خوب تهیه نمایید.

با توجه به نکات بیان شده دیگر دچار مشکل نخواهید شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی