ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

با ایران تلنت از شغل راضی می‌شوید

ما به طور میانگین یک سوم از عمر خود را در محل کار می‌گذرانیم، به همین علت رضایت از شغلمان عامل بسیار مهمی در تعیین کیفیت زندگیمان است. پژوهش‌­ها نشان داده که احتمال بروز سکته ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۴

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

ما به طور میانگین یک سوم از عمر خود را در محل کار می‌گذرانیم، به همین علت رضایت از شغلمان عامل بسیار مهمی در تعیین کیفیت زندگیمان است. پژوهش‌­ها نشان داده که احتمال بروز سکته قلبی در افرادی که از شغلشان رضایت دارند، تا 15 درصد کاهش می‌­یابد.

همه ما علاقه مندیم شغلی داشته باشیم که از ما افراد خوشحالتری بسازد، استرس زیادی را به همراه نداشته باشد و در آن شغل فرصت پیشرفت و یادگیری برایمان ایجاد شود. اما اینکه چقدر در انتخاب کارمان موفق بوده‌­ایم و از آن راضی هستیم یا چقدر در شغل فعلی نسبت به مشاغل قبلی رضایت بیشتری داریم. پرسشی است که به راحتی نم‌ی­توان به آن پاسخ داد.

کمپین از "شغل راضی" ایران تلنت، برای پاسخ به این سوالات طراحی شده است و به شما کمک می‌کند که رضایت شغلی خود را با یک بازی 8 سوالی و در مدت تنها 3 دقیقه اندازه بگیرید. با شرکت در این کمپین علاوه بر محک زدن میزان رضایت از شغل خود، راهکارهایی را نیز برای حل مشکلاتتان در این زمینه دریافت خواهید کرد.

 

ایران تلنت بزرگترین و اولین مرجع استخدام در ایران

ایران تلنت بزرگترین و اولین مرجع استخدام در ایران است که بیش از 3000 نفر سالانه از طریق آن کار پیدا می­‌کنند. کارجویان می‌توانند با استفاده از ایران تلنت از جدیدترین فرصت‌های شغلی برای استخدام در تهران آگاهی پیدا کنند و برای استخدام در شرکت‌ها و سازمان‌ها، رزومه خود را آنلاین ارسال کنند.

وجود بستری برای ثبت اطلاعات، سابقه کاری، مشخصات فردی و سوابق تحصیلی، کار کارجو را برای پیدا کردن موقعیت‌های شغلی راحت کرده است. افراد متخصص و کارجو در ایران تلنت رزومه خود را به صورت کامل ثبت می‌کنند. پس از مشاهده و بررسی فرصت های شغلی، رزومه خود را برای شغل مورد نظر خود ارسال کرده یا اپلای می‌کنند. در نهایت پس از بررسی رزومه­‌های ارسالی توسط شرکت‌ها و سازمان‌ها، با کارجو برای تنظیم جلسه مصاحبه تماس گرفته می‌شود.

افراد متخصص و جویای کار بسیاری، ایران تلنت را برای پیدا کردن شغل انتخاب می‌کنند. به طوری که سالانه تعداد زیادی از کارجویان در تهران از طریق وب‌سایت ایران تلنت به استخدام شرکت‌ها در می‌آیند. در حال حاضر در وب‌سایت ایران تلنت چیزی در حدود 2000 فرصت شغلی تنها برای کارجویانی که به دنبال استخدام در تهران هستند، وجود دارد. از جمله مشاغلی که در ایران تلنت وجود دارد، می‌توان به استخدام برنامه نویس، کارشناس شبکه، حسابدار، مهندسین و ... اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Alireza
    Alireza | ۲۲ مرداد ۱۳۹۹

    شغل برا ما پیدا کنین رضایت باشه پیشکشتون

مطالب پیشنهادی