ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

نحوه ساخت درگاه پرداخت برای فروشگاه اینترنتی؛ پرداخت‌یار پی‌پینگ

اگر صاحب فروشگاه اینترنتی (در سایت یا شبکه‌‌های اجتماعی) هستید، مهم‌‌ترین نیاز شما، درگاه پرداختی امن، مطمئن و سریع است؛ یک درگاه پرداخت نامناسب، ممکن است تمام زحمات شما را، از جذب مشتری گرفته تا ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر صاحب فروشگاه اینترنتی (در سایت یا شبکه‌‌های اجتماعی) هستید، مهم‌‌ترین نیاز شما، درگاه پرداختی امن، مطمئن و سریع است؛ یک درگاه پرداخت نامناسب، ممکن است تمام زحمات شما را، از جذب مشتری گرفته تا سختی‌‌های ارائه‌‌ی یک محصول به صورت آنلاین، از بین ببرد. اگر می‌‌خواهید خیالتان از بابت فرایندهای پرداختی، آسوده باشد، سرویس‌‌های پلتفرم پرداخت پی‌‌پینگ، راهکار مناسبی برای شماست. پرداخت یار پی‌‌پینگ علاوه بر یک درگاه پرداخت هوشمند، سرویس‌‌هایی برای مدیریت مالی کسب‌‌وکارتان در اختیار شما قرار می‌‌دهد که در ادامه با برخی از آن‌‌ها، آشنا می‌‌شویم.

درگاه پرداخت برای فروشگاه‌های فعال در شبکه‌های اجتماعی

اگر در اینستاگرام، تلگرام یا سایر شبکه‌های اجتماعی، فروشگاه اینترنتی دارید، حتما با معضل اعتماد مشتریان روبه رو شده‌اید؛ مخاطبان معمولا به فروشگاه‌های فعال در شبکه‌های اجتماعی به سختی اعتماد می‌کنند و واریز پول به صورت کارت به کارت، اعتماد لازم را برای آن‌ها ایجاد نمی‌کند؛ از طرفی ساخت سایت و دریافت مبلغ از طریق سایت، مشکلات و سختی‌های خاص خودش را دارد. درگاه پرداخت پی‌پینگ، چاره‌ای برای این مشکل اندیشیده است! با ثبت نام در  پی‌پینگ، بدون آن که نیاز به ایجاد سایت داشته باشید، یک صفحه پرداخت شخصی به فرم payping.ir/username به شما تعلق می‌گیرد؛ مشتریان می‌توانند با ورود به این صفحه و مشخص کردن مبلغ و درج توضیحات، از طریق درگاه پرداخت امن، پرداخت را انجام دهند؛ در این روش، اطلاعات حساب شما در اختیار مشتری قرار نمی‌گیرد و خطرات امنیتی در پی ندارد.

علاوه بر صفحه پرداخت شخصی، در پلتفرم پی‌پینگ، هر یک از محصولات فروشگاه شما، در قالب یک آیتم مالی تعریف می‌شود؛ آیتم مالی در حقیقت نشان‌گر یک کالا در فروشگاه اینترنتی یا فیزیکی شماست. این آیتم مالی حاوی اطلاعات مختلف یک محصول مانند نام، قیمت، بارکد، میزان موجودی در انبار و ... است. صاحبان فروشگاه‌، می‌‌توانند بدون داشتن سایت و تنها با اشتراک‌‌‌‌گذاری لینک یک آیتم، مشتری را به درگاه پرداخت منتقل و وجه را دریافت کنند. در این حالت، مبلغ و نوع محصول مشخص است.

درگاه پرداخت آنلاین سایت متناسب با هر تکنولوژی

در قسمت قبلی، حالتی را که فروشگاه شما در شبکه‌‌های اجتماعی فعال باشد، توضیح دادیم و راهکار پرداختی آن را نیز ارائه کردیم؛ در ادامه راهکار یکپارچه پرداختی پی‌‌پینگ، برای فروشگاه‌‌های اینترنتی که در قالب سایت فعالیت می‌‌کنند را توضیح می‌‌دهیم.

یک فروشگاه اینترنتی را می‌‌توان به روش‌‌های مختلفی ایجاد کرد؛ سه روش مرسوم ایجاد فروشگاه اینترنتی و راهکارهای پرداختی هر یک را در زیر توضیح می‌‌دهیم:

  • ساخت فروشگاه با استفاده از وردپرس: با استفاده از افزونه ووکامرس (معروف‌‌ترین افزونه فروشگاه‌‌ساز وردپرس) یا پلاگین‌‌های دیگر، می‌‌توان یک سایت وردپرسی را به فروشگاه اینترنتی تبدیل کرد؛ پی‌‌پینگ نیز پلاگین مخصوصی دارد که به طور کامل با ووکامرس سازگار است و می‌‌تواند سایت شما را به شبکه بانکی کشور متصل کند؛ همچنین با استفاده از افزونه ووکامرس VIP پی‌‌پینگ، مدیریت انبار و یکپارچگی موجودی محصولات با موجودی انبار از طریق پنل پی‌‌پینگ امکان‌‌پذیر است.
  • ساخت فروشگاه با استفاده از فروشگاه‌‌سازها: فروشگاه‌‌سازهای مختلفی مانند پرستاشاپ و سازیتو و بیدک وجود دارند که به طور اختصاصی، خدمات ساخت فروشگاه اینترنتی را ارائه می‌‌دهند. درگاه پرداخت پی‌‌پینگ به طور یکپارچه به این فروشگاه‌‌سازها متصل می‌‌شود.
  • ساخت فروشگاه از طریق کدنویسی: این راه شاید پرهزینه‌‌ترین و در عین حال حرفه‌‌ای‌‌ترین روش ساخت سایت باشد. در این حالت نیز، با استفاده از API، سایت شما به درگاه پرداخت اینترنتی، مجهز می‌‌شود.

صدور فاکتور آنلاین با پی‌پینگ

با استفاده از سرویس یکپارچه مالی پی‌‌‌پینگ، می‌‌‌توانید از طریق وب اپلیکیشن، اپلیکیشن موبایلی (اندروید و iOS) و حتی نرم افزار دسکتاپ، برای مشتریان خود، فاکتور صادر کنید. مدیریت این فاکتورها و گزارش‌‌‌گیری از آن‌‌‌ها، در تمامی پلتفرم‌‌‌های یادشده، امکان‌‌‌پذیر است. علاوه بر این، امکان دریافت فاکتور رسمی نیز پس از پرداخت، برای مشتریان وجود دارد. اپلیکیشن صدور فاکتور پی‌پینگ، امکانات متعدد دیگری نیز دارد که در قسمت‌های بعدی به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

نرم افزار فروشگاهی پی‌پینگ

ممکن است به جز حضور در فضای آنلاین، فروشگاه فیزیکی نیز داشته باشید و بخواهید فروشگاه فیزیکی و آنلاین خود را یکپارچه کنید. نرم افزار فروشگاهی پی‌پینگ، امکان ویژه‌ای است که برای انواع فروشگاه‌ها، کسب و کارهای محلی و … در نظر گرفته شده تا بتوانند امورات صندوقداری و پرداخت‌های مالی‌شان را مدیریت کنند. این نرم‌افزار بدون پیچیدگی‌های رایج در نرم‌افزارهای صندوقداری، امکانات کم‌نظیری را در اختیار شما قرار می‌دهد. برخی از مهم‌ترین امکانات نرم‌افزار فروشگاهی پی‌پینگ عبارتند از:

  • ساخت صورتحساب (فاکتور) از طریق آیتم‌های از پیش تعریف شده
  • تعریف هر یک از محصولات در قالب آیتم مالی
  • امکان تعریف مشتریان و اتصال به باشگاه مشتریان
  • گزارش‌گیری‌های متعدد و مختلف
  • امکان تعریف کد تخفیف
  • اتصال به پوز، بارکدخوان، ترازوی دیجیتال، دستگاه پرینت فیش و استند فروشگاهی
  • یکپارچگی با فروشگاه اینترنتی
  • و ...

مدیریت فروشگاه اینترنتی از طریق اپلیکیشن و وب اپلیکیشن

با استفاده از اپلیکیشن اندروید و iOS پی‌پینگ، می‌توان تمامی امور مالی فروشگاه اینترنتی را انجام داد. از طریق این اپلیکیشن می‌توان فاکتور صادر کرد، آیتم مالی ساخت یا گزارش‌گیری نمود. تمامی نوتیفیکیشن‌های مربوط به ثبت سفارشات و خرید نیز از طریق اپ پی‌پینگ و ربات تلگرام پی‌پینگ، به اطلاع شما می‌رسد.

با وب‌اپلیکیشن پیش‌رونده‌ی پی‌پینگ، بدون نصب اپلیکیشن، از تمام امکانات آن بر روی تلفن همراه، تبلت یا رایانه شخصی‌ بهره‌مند شوید. کافی است به سایت pwa.payping.ir مراجعه کنید؛ پس از آن در منوی مرورگر خود، گزینه‌ی Add to Homescreen را بزنید. از طریق میانبر ایجاد شده در صفحه‌ی Home، می‌توانید به اپلیکیشن پی‌پینگ دسترسی داشته باشید. PWA پی‌پینگ، امکانی مفید برای استفاده از خدمات پی‌‌پینگ در سیستم‌‌عامل‌های مختلف به خصوص iOS است.

سیستم گزارش‌گیری حرفه‌ای

پی‌‌‌پینگ برای گزارش‌‌‌گیری مالی کسب‌‌‌وکار شما نیز چاره‌‌‌ای اندیشیده است. در سرویس پی‌پینگ، گزارش‌گیری دقیق از وضعیت فاکتورها، جست‌وجو از طریق نام مشتری و … امکان‌پذیر است. همچنین قادر خواهید بود PDF یا اکسل گزارش‌ها را دریافت کنید.

قابل ذکر است، تسویه حساب با کسب‌وکارها به صورت کاملا خودکار صورت می‌گیرد.

برای آشنایی بیش‌تر با سرویس‌های متنوع پی‌پینگ و تهیه درگاه پرداخت اینترنتی، به سایت پی‌پینگ مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی