ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

انواع سفر

در هر گوشه ای از این دنیای پهناور، اشخاصی وجود دارند که در پی امتحان کردن سفر های گوناگون هستند. سفر هایی که به آن ها احساس آرامش و یا حس بی پروایی کامل را ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در هر گوشه ای از این دنیای پهناور، اشخاصی وجود دارند که در پی امتحان کردن سفر های گوناگون هستند. سفر هایی که به آن ها احساس آرامش و یا حس بی پروایی کامل را القا کند. از سفر هایی که با یک رزرو آسان از طریق سامانه ی رزرواسیونی اینترنتی صورت میگیرد تا برنامه ای لحظه ای با کوله ای پر از وسایل به مقصدی دور که شاید فکر آن راهم نمی‌کردید.

امروز در این مقاله گریز کوتاهی داریم به انواع سفر و کاربرد آن ها، با ما همراه باشید.

سفر خانوادگی

از آن دسته سفر هایی است که با وجود تمام محدودیت های خود، تا عمر دارید در ذهنتان می ماند.

از تفریحات دسته جمعی تا تنظیم ساعت خواب هایی که هر یک یادآور خاطره ای بامزه هستند.

سفر تنهایی

در این دنیای پر هیاهو و شلوغ، هیچگاه خود را فراموش نکنید. سعی کنید هر چند وقت یک بار وقتی برای خود اختصاص داده و برنامه سفری فردی را بچینید. در سفر تنهایی علاوه بر تجربه استقلال و آزادی عمل، می توانید حس رشد را تجربه کنید.

ماه عسل

برنامه ریزی برای جشن گرفتن مهم ترین اتفاق زندگی از هر موضوعی جذاب تر است. ماه عسل از آن دسته سفر هایی است که می تواند همیشه در ذهن یک زوج خوشبخت باقی بماند. این سفر می تواند با رزرو هتلی لوکس آغاز شود و یا اجاره اکوکمپی دنج و دوستداشتنی؛ همه و همه بستگی به سلیقه دو مسافر خوشبخت دارد.

سفر با دوستان

از آن دسته سفر هایی است که تقریبا همه ی افراد علایق مشترکی دارند. محدودیت های کمتری نسبت به سفر خانوادگی داشته و افراد احساس نزدیکی بیشتری با یکدیگر دارند.

سفر کاری

سفر همیشه واژه تفریح را در خود جای نداده است، گاهی هدف از یک سفر انجام امور کاری است.

سفر با کوله

یکی از ارزان ترین سفر هایی است که می توانید فکرش را بکنید. سفر با کوله اشتیاقی می طلبد که هر شخصی به راحتی آن را در خود نمی یابد.

سفر دریایی

آیا کشتی تایتانیک را به خاطر دارید؟ جذابیت های سفر با کشتی های لوکس مسافرتی یکی یا دو مورد نیستند. یک سفر دریایی انواع تفریحات جذاب را در خود جای داده است.

سفر ماجرجویانه

سفری است که سرچشمه آن ماشینی و کسالت بار بودن زندگی روزمره بوده و هدف آن ایجاد هیجان است. رده سنی ندارد ولی معمولا افراد جوان تری که قدرت بدنی بالاتری دارند آن را انتخاب می کنند.

سفر جاده ای

مقصد عالی، مسیری پر از جذابیت های بصری، یک فلش پر از موسیقی های مورد علاقه و همراهانی هم سو و هم سلیقه همگی برای آغاز یک سفر جاده ای کافی هستند. ممکن است قصدتان رزرو هتلی در مقصد و یا کمپ کردن در نقاط گوناگون مسیر باشد؛ به هر حال نقشه های گوناگون و برنامه ریزی فراموش نشود.

سفر آخر هفته

پس از یک هفنه کاری پر مشغله، برنامه ریزی برای سفری یک یا دو روزه عالی به نظر می رسد. فراموش نکنید که طوری برنامه خود را بچینید که روز اول هفته خسته به محل کار خود نروید.

سفر ورزشی

سفر ورزشی از آن سفر هایی است که به دلیل علاقه قلبی به یک تیم و یا ورزشکار صورت می گیرد. گاهی این سفر از شهری به شهر دیگر و گاهی از قاره ای به قاره دیگر می باشد.

سفر زیارتی

سفر زیارتی را می توان یکی از پر مخاطب ترین انواع سفر به ویژه در ایران و کشور های همسایه دانست. سفری که با توجه به عقاید دینی و سفارش بزرگان صورت می گیرد.

جمع بندی

گزارش پیش رو چکیده بود از انواع سفر هایی که می توان انجام داد. برای مطالعه نسخه کامل تر این مطلب به مجله هتل یار مراجعه بفرمایید. هتل یار معتبر ترین مرکز رزرواسیون می باشد .

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی