ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

شیوه‌های بروز کردن کسب و کار سنتی

استفاده از روش های قدیمی برای فروش و ارائه خدمات به مشتریان، مواردی نظیر صرف شدن وقت و انرژی بسیار زیاد همینطور تحمیل شدن هزینه های جانبی بسیار را برای شما و مشتریانتان به همراه ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۸ مهر ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

استفاده از روش های قدیمی برای فروش و ارائه خدمات به مشتریان، مواردی نظیر صرف شدن وقت و انرژی بسیار زیاد همینطور تحمیل شدن هزینه های جانبی بسیار را برای شما و مشتریانتان به همراه دارد. با توجه به اینکه کاربران امروزی تمایل دارند که کارهای روزمره خود را با استفاده از گوشی های هوشمند خود انجام دهند و در زمان و هزینه هایشان صرفه جویی کنند، اهمیت طراحی اپلیکیشن برای خدمات رسانی بیش از پیش نمایان می شود.

دسترسی آسان و سریع، ظاهر جذاب، پاسخگویی به طیف وسیعی از نیازهای کاربران و مواردی از این دست، از ویژگی های مثبت طراحی اپلیکیشن موبایل می باشد. گوشی های هوشمند این قابلیت را دارند که در هر لحظه و زمان به صورت آنلاین به کاربران خدمات رسانی کنند. چه چیزی بهتر از این وجود دارد که بتوانید در هر لحظه از شبانه روز و بدون توجه به موقعیت مکانی مشتریان، به فروش و ارائه خدمات به طیف گسترده ای از کاربران مشغول باشید؟!

ساخت اپلیکیشن موبایل مناسب چه نوع مشاغلی می باشد؟

شما در هر زمینه ای که فعالیت دارید، می توانید به منظور رشد و افزایش درآمدتان، اقدام به ساخت اپلیکیشن کنید. برای مثال مشاغلی که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده اند و قصد دارند که خدمات خود را معرفی نمایند و مشتریان جدید جذب کنند، همینطور کسب و کارهایی که دارای سابقه طولانی می باشند و به دنبال این هستند که فعالیت خود را گسترش داده و به طیف وسیعی از مشتریان خدمات رسانی کنند، می توانند با استفاده از خدمات طراحی اپلیکیشن موبایل ارائه شده توسط تیم ویستا به این اهداف دست پیدا کنند. مشاغلی نظیر بنگاه های املاک، رستوران ها، انواع فروشگاه ها، مشاغل خدماتی و مواردی از این دست این فرصت را دارند که با داشتن یک اپلیکیشن موبایل حرفه ای به سودآوری بیشتری برسند.

اپلیکیشن به همراه وب سایت حرفه ای

با توجه به نوع کسب و کاری که دارید می توانید یکی از نمونه های ایجاد وب سایت را درخواست نمایید. برای آشنایی بیشتر شما با این موضوع در ادامه به یکی از پرکاربردترین این نمونه ها اشاره خواهیم کرد.

طی این چند سال اخیر استفاده از فروشگاه های آنلاین در میان مردم بصورت چشمگیری افزایش پیدا کرده است. دیگر نیازی نیست که برای خریدهای خود مسافت بسیاری را طی کنید و زمان و هزینه ای را صرف این کار نمایید. با مراجعه به وب سایت فروشگاه اینترنتی این قابلیت را دارید که اقلام مورد نظرتان را انتخاب کرده و خریدی آسان داشته باشید. طراحی سایت فروشگاهی مزایا و امکانات بسیاری را برای ارائه دهندگان خدمات و همینطور مصرف کنندگان به همراه خواهد داشت.

درخواست کنندگان طراحی فروشگاه اینترنتی این قابلیت را خواهند داشت که محصولات خود را در هر ساعت از شبانه روز به فروش برسانند، مشتریان بسیاری را از سرتاسر نقاط کشور بدست آورند، واسطه ها را در فرایند فروش محصولات حذف نمایند، در هزینه های جاری خود صرفه جویی کنند، برند خود و محصولاتشان را تبلیغ کنند و در نهایت درآمدشان را افزایش دهند.

از مزیت های ساخت فروشگاه اینترنتی برای کاربران نیز می توان به امکان دسترسی به حجم بسیاری از محصولات متنوع، قابلیت مقایسه بین هر یک از اجناس، مشاهده جزئیات و قیمت کالاها، خواندن نظرات سایر کاربران، امکان پرداخت بصورت آنلاین، صرفه جویی در زمان و هزینه هایشان اشاره کرد.

مراحل طراحی وبسایت فروشگاهی

برای ایجاد یک وب سایت حرفه ای نیازمند طی کردن مراحل مشخصی می باشیم در اینجا به 3 مرحله اصلی اشاره خواهیم کرد با ما همراه باشید.

ایجاد وایرفریم

با توجه به درخواست و نیازهای مشتری، یک نقشه بصورت کلی از صفحات مختلف وب سایت طراحی خواهد شد. در این نقشه به نکاتی همچون ساختار صفحات و نحوه قرارگیری آنها همینطور المان های مختلف و چیدمان آنها اشاره خواهد شد.

طراحی گرافیکی

پس از تایید شدن وایرفریم توسط مشتری، شرکت ارائه دهنده خدمات طراحی سایت اقدام به طراحی اجزای مختلف وب سایت و بکارگیری اصول گرافیکی مشخص خواهد کرد.

کدنویسی و پیاده سازی

پس از مرحله طراحی گرافیکی نوبت به کدنویسی توسط تیم فنی می رسد. این مرحله اهمیت بسیار بالایی در ثبات وب سایت شما خواهد داشت. رعایت کردن اصول کدنویسی باعث افزایش کارایی ، افزایش سرعت و ارتقا امنیت سایت خواهد شد.

خدمات ویژه تیم ویستا

شرکت نرم افزاری ویستا با داشتن تیمی مجرب و متعهد این آمادگی را دارد که برای توسعه و پیشرفت کسب و کارهای کوچک و بزرگ خدمات متنوعی را در حوضه های مختلف ارائه نماید. از این خدمات می توان به طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ، سئو و بهینه سازی انواع وب سایت ، پشتیبانی آنلاین و همینطور حرفه ای اشاره کرد. در صورتی که نیاز به مشاوره و ثبت سفارش دارید می توانید با شماره های ۸۸۵۵۱۴۷۰ - 021 و 09128756547 تماس بگیرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی