ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور و بوتان

امروزه سیستم‌های گرمایشی به ویژه پکیج‌ها که علاوه بر گرمایش منزل آب گرم مصرفی را نیز تهیه می‌کنند، طرفدار زیادی پیدا کرده اند. انواع سیستم‌های گرمایشی شامل پکیج‌ها و موتورخانه‌ها هستند. رایج ترین و محبوب ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امروزه سیستم‌های گرمایشی به ویژه پکیج‌ها که علاوه بر گرمایش منزل آب گرم مصرفی را نیز تهیه می‌کنند، طرفدار زیادی پیدا کرده اند. انواع سیستم‌های گرمایشی شامل پکیج‌ها و موتورخانه‌ها هستند. رایج ترین و محبوب ترین سیستم‌های گرمایشی پکیج‌ها هستند. استفاده از این سیستم گرمایشی همچنان رو به افزایش است. چرا که آب گرم را نیز تامین می‌کند.

اما مسئله‌ای که با شروع فصل سرما بسیار مهم است، تعمیر و سرویس آنهاست. باید حتما قبل از شروع فصل سرما، سرویس پکیج انجام شود. پکیج ایران رادیاتور و بوتان که دو برند مطرح در این زمینه هستند، برندهایی محبوب بوده و کیفیت عالی نیز دارند. به هر حال این پکیج‌ها نیز همانند سایر پکیج‌های دیگر باید به طور مرتب سرویس شوند. در ادامه در مورد تعمیرات پکیج ایران رادیاتور و بوتان و همچنین چگونگی سرویس آنها صحبت می‌کنیم.

مزایای استفاده از پکیج

  1. یکی از اصلی ترین مزیت‌های بهره مندی از سیستم پکیج، بازده انرژی بالا و همچنین مصرف پائین آنهاست.
  2. هر واحد مسکونی به طور مجزا دارای آب گرم و سیستم گرمایشی است.
  3. همانند موتورخانه نیازی به استفاده از لوله کشی‌های اضافی نیست.
  4. هزینه مصرف سوخت و همچنین هزینه‌های اولیه راه اندازی بسیار کم تر است.

به طور کلی با توجه به موارد گفته شده، استفاده از پکیج مقرون به صرفه تر است. به ویژه در واحد‌های آپارتمانی که جای چندان زیادی ندارند، بهتر است از سوختی به نام پکیج استفاده شود. امروزه نیز انواعی از پکیج‌های دیواری و زمینی و همچنین پکیج‌های گازسوز، برقی و دوگانه سوز موجود هستند. برندهای مطرح پکیج نیز شامل ایران رادیاتور، بوتان، آریستون و ایساتیس هستند. در رابطه با ارائه خدمات تعمیر پکیج در ادامه توضیحاتی کامل آورده شده است.

مرکز تخصصی تعمیر و سرویس پکیج ایران رادیاتور

با شروع فصل سرما، استفاده از سیستم گرمایشی پکیج افزایش پیدا می‌کند. اما نکته‌ای که مهم است سرویس به موقع پکیج است. قبل از شروع فصل سرما لازم است حتما پکیج را تعمیر و سرویس کنید. سرویس پکیج تا حد زیادی از خراب شدن پکیج جلوگیری می‌کند. در نتیجه شما در زمستان خیالتان از بابت گرم شدن منزل و آب مصرفی راحت خواهد بود. دیگر در وسط فصل از خراب شدن پکیج و سرمای منزل شکایت نخواهید داشت. شاید مشکلی برای پکیج‌تان رخ داده باشد و شما متوجه بروز آن نباشید.

در این زمینه سرویس پکیج ایران رادیاتور کمک شایانی به شما می‌کند. آرا سرویس، به عنوان مرکز تخصصی تعمیر پکیج ایران رادیاتور، تعمیرات و سرویس این پکیج را در محل و با هزینه‌ای مناسب برای شما انجام می‌دهد. اگر پکیج شما با هر مشکلی رو به رو است و یا نیاز به سرویس دارد، تنها کافیست با نمایندگی ایران رادیاتور تماس بگیرید. در کوتاه ترین زمان مشکل شما را رفع می‌کنیم. ما با داشتن بیش از 12 سال سابقه در این زمینه، به صورت تضمینی مشکلات پکیج شما را رفع می‌کنیم.

مشکلات رایج پکیج ایران رادیاتور

در ادامه قصد داریم به طور مختصر در مورد رایج ترین مشکلاتی که در پکیج ایران رادیاتور بروز می‌کند صحبت کنیم:

  • خاموش شدن خود به خود پکیج ایران رادیاتور، رایج ترین مشکل در این پکیج است. مواردی که سبب بروز این مشکل می‌شود شامل خراب شدن ترموستات، نشتی پمپ، بسته بودن شیرهای آب، کمبود گاز در پکیج و یا قطع جریان الکتریکی در پکیج است.
  • روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور به دلیل وجود هوا در لوله، نبود جریان برق یا گاز و قطع شدن ترموستات اتفاق می‌افتد.
  • کاهش فشار پکیج ایران رادیاتور که به دلیل خراب شدن شیر اطمینان فشار، خراب شده دریچه تخلیه هوا، وجود هوا در رادیاتور، ایراد در گیج فشار و نشتی اتفاق می‌افتد.
  • نشتی پکیج دیواری ایران رادیاتور که به دلیل خراب شدن مبدل حرارتی، مشکل در شیر پکیج، ایراد در دیافراگم و ... اتفاق می‌افتد.
  • سر و صدای زیاد پکیج که به دلیل فرسوده شدن پکیج، عدم سرویس به موقع، مشکلات در اتصالات، هواگرفتگی پکیج و... اتفاق می‌افتد.
  • گرم نشدن پکیج ایران رادیاتور نیز به دلیل عدم سرویس به موقع، هواگرفتگی پکیج، مشکل در ترموستات و... رخ می‌دهد.

مشکلات مربوط به فشار پکیج

معمولا در پکیج با مشکلات فشار به میزان زیادی مواجه خواهید شد. به طور معمول فشار در یک پکیج سالم باید روی عدد 1 تا 5/1 باشد. در صورتی که پکیج مقدار فشار کمتر یا بیشتر را نشان می‌دهد، لازم است فشار پکیج را تنظیم کنید. برای اینکار با تغییر کلیدها و یا شیرهای فلکه در زیر پکیج، می‌تواند آن را تنظیم کنید. در صورتی که مشکل رفع نشود، لازم است از تعمیرکار کمک بخواهید تا علاوه بر سرویس پکیج، فشار را تنظیم نماید. در صورتی که فشار پکیج به درستی تنظیم نشود، مشکلاتی نظیر گرم نشدن و یا آب مصرفی برای این دستگاه به وجود می‌آید.

رایج ترین کدهای خطای پکیج ایران رادیاتور

  • کد خطای 30-40 : این کد خطا به خراب شدن برد پکیج ایران رادیاتور اشاره دارد.
  • کد خطای 80: این خطا به معنی خراب شدن ترموستات است. همچنین مشکل در شیر برقی و یا رسوب در پکیج سبب بروز این مشکل می‌شود.
  • کد خطای 70: خراب شدن شیر برقی رسوب در پکیج
  • کد خطای 60-80: عملکرد ضد یخ زدگی با مشعل روشن
  • کد خطای 80-50: مشکل در سیستم گرمایشی یا سنسور آب گرم مصرفی سبب بروز این مشکل می‌شود.
  • کد خطای 50-70: اتصال کوتاه سنسور آبگرم

مرکز تخصصی تعمیر و سرویس پکیج بوتان

بوتان یکی از برند‌های معروف و مطرح تولید پکیج است. پکیج بوتان دارای کیفیتی عالی بوده و مصرف انرژی بهینه‌ای را داراست. راندمان بالای این پکیج نیز، سبب استقبال زیاد افراد از این برند شده است. با این وجود، در پکیج بوتان، شاهد مشکلات متعددی هستیم. معمولا فرسوده شدن پکیج و یا عدم استفاده صحیح از آن، سبب بروز مشکلات می‌شود. به هر حال شما می‌توانید با سرویس مرتب پکیج بوتان، از بروز مشکل در آن جلوگیری کنید. همچنین با راهکارهایی که در ادامه در اختیار شما قرار می‌دهیم، به راحتی می‌توانید جلوی بروز مشکل را بگیرید.

سرویس پکیج باید قبل از شروع سرما انجام شود. این سرویس شامل بررسی پکیج و برطرف کردن مشکلاتی احتمالی در آن است. در نتیجه دیگر نیازی نیست برای تعمیر پکیج هزینه گزاف بپردازید. با پرداخت هزینه‌ای مناسب در خصوص سرویس پکیج، به راحتی جلوی مشکلات متعدد در وسط سرما را بگیرید. برای سرویس پکیج بوتان از مرکز تخصصی بوتان کمک بخواهید. مجموعه ما با کسب مجوز به عنوان نمایندگی تعمیر این پکیج بوده و به صورت تضمینی و با ارائه ضمانت نامه، کلیه مشکلات را رفع می‌کند. همچنین تعمیرکاران این مجموعه به صورت تخصصی دوره‌های تعمیر پکیج را می‌گذانند. در نتیجه با بهره مندی از تیم حرفه‌ای ما، در نمایندگی با کمترین هزینه پکیج بوتان خود را سرویس و عیب یابی خواهید کرد.

رایج ترین مشکلات پکیج بوتان

در این بخش به صورت مختصر مشکلات رایج و علت بروز آنها را در پکیج بوتان بررسی می‌کنیم:

  • روشن شدن چراغ قرمز در پکیج بوتان، یکی از مشکلات رایج است. ریست شدن دستگاه معنای روشن شدن این چراغ است. روشن بودن دستگاه اما کارکرد ناصحیح آن سبب بروز این مشکل می‌شود. بنابراین بهتر است از نمایندگی بخواهید مشکل را رفع کند.
  • نشتی آب در پکیج بوتان، به دلیل سوراخ بودن بخشی از پکیج اتفاق می‌افتد. از طرفی بهتر است پکیج را بررسی کنید و از نبود انسداد در لوله‌ها مطمئن شوید.
  • افت فشار آب خروجی، به دلیل خراب شدن شیر فشار، خراب شدن دریچه اتوماتیک هوا، نشتی رادیاتور و همچنین هوا گرفتگی پکیج اتفاق می‌افتد.
  • یخ زدن پکیج بوتان در فصل سرد، از مشکلات رایج است. در ابتدا به شما بگوئیم نصب پکیج را به فردی متبحر بسپارید تا این مشکل رخ ندهد. وقتی توسط فردی حرفه‌ای اینکار انجام شود، مسلما پکیج در جایی مناسب نصب می‌شود. در نتیجه احتمال بروز این مشکلات به صفر می‌رسد. در صورتی که متوجه یخ زدگی پکیج شدید سریعا از تعمیرکار کمک بخواهید. دوام یخ زدگی سبب ترکیدگی لوله‌ها می‌شود.
  • اگر رنگ شعله‌های پکیج بوتان زرد شده است، ابتدا باید از موقعیت صحیح پکیج مطلع شوید. گرفتگی دودکش ها، کثیف شدن مشعل‌ها و یا مشکل در مبدل حرارتی سبب بروز این مشکل می‌شود. سایر موارد گفته شده را بررسی کنید. در صورت عددم رفع مشکل باید از تعمیرکار کمک بخواهید.

رایج ترین کدهای خطای پکیج بوتان

  • چرا سبز در پکیج بوتان نشان دهنده روشن شدن مشعل است.
  • چراغ قرمز در پکیج بوتان به دلیل خراب شدن ترموستات است. در صورتی که این چراغ به صورت ثابت روشن باشد می‌تواند نشانه مشکل در ان تی سی گرمایش باشد.
  • چراغ زرد به صورت چشمک زن نشانه مشکل در ترموستات است. چراغ زرد ثابت نیز به مشکل در ان تی سی مصرفی اشاره دارد.
  • کد خطای e1 در پکیج بوتان به دلیل مشکل در تشکیل شعله اتفاق می‌افتد.
  • کد خطای e2 در پکیج بوتان به دلیل مشکل در ترموستات است.
  • کد خطای e4 در پکیج بوتان نشان دهنده افت فشار پکیج است.

هزینه تعمیر پکیج بوتان و ایران رادیاتور چقدر است؟

کلیه هزینه‌های تعمیرپکیج بوتان و ایران رادیاتور در نمایندگی، طبق نرخ‌ها مصوبه اتحادیه است. در نمایندگی هیچ هزینه اضافی بابت تعمیر پکیج از شما دریافت نمی‌شود. مقدار تقریبی این هزینه نیز، با توجه به قسمتی که نیاز به تعمیر دارد و همچنین درصد خرابی پکیج و وقتی که صرف می‌شود متفاوت است. اما هزینه‌ها طبق نرخ‌های مصوبه بوده و پس از ارائه خدمات از مشتری دریافت می‌شود. جهت اطلاع دقیق از هزینه تعمیر پکیج می‌توانید با ما تماس حاصل نمائید و ضمن دریافت مشاوره رایگان، اطلاعات کافی را دریافت کنید.

مزایای استفاده از خدمات ما

  1. آرا سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیر پکیج ایران رادیاتور و بوتان، ارائه دهنده کلیه خدمات تعمیر، سرویس و عیب یابی پکیج است.
  2. خدمات تعمیر در محل و زیر نظارت مستقیم مشتری انجام می‌شود.
  3. خدمات سرویس و عیب یابی در این مجموعه با ارائه ضمانت نامه انجام می‌گیرد.
  4. کلیه خدمات در کوتاه ترین زمان و با تجهیزات پیشرفته و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.
  5. تعمیرکاران این مجموعه با بیش از 12 سال سابقه درخشان مشغول هستند و به طور دوره‌ای آموزش‌های لازم را دریافت می‌کنند.
  6. پوششدهیدرسایرمناطقتهرانوشهرستان‌هایاطراف
  7. اولویت با تعمیر قطعات جهت جلوگیری از پرداخت هزینه‌های گزاف. در صورتی که قطعه‌ای نیاز به تعویض داشته باشد، با قطعات اورجینال جایگذاری می‌شود.
  8. علاوه بر ثبت درخواست به صورت تلفنی، امکان ثبت درخواست به صورت اینترنتی و از طریق سایت امکان پذیر خواهد بود.

نکاتی جهت نگهداری صحیح از پکیج

  • پکیج را به طور مرتب سرویس کنید.
  • در صورت بروز مشکل برای پکیج سریعا از نمایندگی بخواهید آن را رفع کند.
  • رسوب گیری پکیج را فراموش نکنید.
  • پکیج را در جای مناسبی نصب کنید.
  • در پکیج از محافظ برق استفاده کنید.
  • از دودکش مناسب استفاده کنید.
  • از قرار دادن وسایل گرما زا در اطراف پکیج خودداری کنید.
  • در صورت بروز هرگونه مشکل یا صدای اضافی از پکیج حتما برای رفع آن اقدام کنید.
  • در صورتی که پکیج در فضای باز قرار دارد روی آن را کاور بکشید.

سرویس منظم پکیج را فراموش نکنید

پکیج‌ها باید به صورت دوره‌ای و در فواصل زمانی منظم سرویس شوند. از طریق چکاپ منظم پکیج و سرویس آن کلیه اختلالات در کارکرد پکیج شناسایی می‌شود. در نتیجه مشکلات پکیج رفع می‌شود. سرویس پکیج با کمترین هزینه قابل انجام است. مسلما پیشگیری بهتر است تعمیر است. با پرداخت هزینه‌ای مناسب می‌توانید کلیه مشکلات احتمالی را رفع کنید. بنابراین اگر نمی‌خواهید بابت هزینه تعمیر پکیج پول زیادی پرداخت کنید، سرویس دوره‌ای را فراموش نکنید. یک سرویس دوره‌ای شامل، تعمیر، عیب یابی، هواگیری پکیج، رسوب گیری و رفع مشکلات است .

نمایندگی تعمیر و سرویس پکیج ایران رادیاتور و بوتان

چنانچه قصد سرویس پکیج را دارید، در مجموعه ما کلیه خدمات مربوط به سرویس و تعمیر پکیج ایران رادیاتور و بوتان با ارائه ضمانت نامه انجام می‌شود. همچنین تعویض قطعات در صورت معیوب بودن نیز با قطعات اورجینال انجام می‌گیرد. برای رفع عیب و سرویس اصولی پکیج با شماره‌های درج شده تماس بگیرید و از خدمات ما بهره مند شوید.

جهت دریافت مشاوره تلفنی و همچنین بهره‌مندی از خدمات تعمیر در محل اراسرویس می‌توانید با شماره 75931-021  با کارشناسان ما در ارتباط باشید یا ازطریق وب‌سایت www.araservice.co اطلاعات مربوطه را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما در ارتباط باشند

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی