ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

با اینما، از سرگرمی‌های خودت درآمدزایی کن

اینما (eNama) یکی از سرویس های اشتراک ویدئو ایرانی بوده که توسط شرکت دانش بنیان گسترش طراحان نقش الماس (آی نوتی)، به منظور حمایت از تولید کنندگان و بازنشردهندگان محتوا در ایران، راه اندازی شده ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اینما (eNama) یکی از سرویس های اشتراک ویدئو ایرانی بوده که توسط شرکت دانش بنیان گسترش طراحان نقش الماس (آی نوتی)، به منظور حمایت از تولید کنندگان و بازنشردهندگان محتوا در ایران، راه اندازی شده است.

اینما (eNama) چیست و با چه هدفی طراحی شده است؟

حتما اسم یوتیوب به گوشتان خورده و بارها در سایت یوتیوب، فیلم مورد علاقه‌تان را پیدا کرده‌اید و به تماشای آن نشسته‌اید.

شاید شما هم تولید کننده محتوا هستید و با تمام محدودیت‌های موجود این سرویس در ایران، از آن برای انتشار محتوا، گذراندن اوقات فراغت استفاده می‌کنید.

البته باید بدانیم، سرویس‌های اشتراک ویدئو زیادی در ایران راه اندازی شده است اما آیا همه‌ی آنها ، تمامی امکانات یوتیوب  (YouTube) را داشته و یا در بحث درآمدزایی کاربران، قوی عمل کرده‌اند؟

اینما در راستای توسعه فرهنگ و سطح درآمدی تولید کنندگان و بازنشر دهندگان محتوا، سعی کرده است در سال «جهش تولید»،  بهترین سرویس اشتراک ویدئویی ایرانی را مشابه با سایت یوتیوب (YouTube)، طراحی و راه اندازی نماید.

در اینما کاربران می‌توانند به تماشای آنلاین جدیدترین فیلم‌ها‌ و سریال‌های ایرانی و خارجی بنشینید و یا ویدئوهای مورد نظرشان را دانلود کنند.

همچنین می‌توانند بر روی این بستر، فایل‌های صوتی (موسیقی و پادکست) به اشتراک بگذارند و از گوش دادن به موسیقی‌های مورد علاقه‌ی خود، لذت ببرند.

کاربران می‌توانند پس از عضویت رایگان در سایت اینما، فیلم و یا موسیقی مورد علاقه‌ی خود را با کیفیت دلخواه به صورت رایگان دانلود کنند.

در کنار لذت بردن از این همه سرگرمی، بحث درآمد زایی کاربران، در سرویس اشتراک ویدئو اینما، بسیار اهمیت دارد. به همین دلیل اینما برای تمامی کاربران، برنامه‌های درآمدزایی متفاوتی در نظر گرفته است .

اینما بخش جداگانه‌ای هم برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته است و یک فضای کاملا ایمن برای سرگرمی این گروه سنی در نظر گرفته است. با اینما کودک می‌توانید فرزندان خود را ساعتها با تماشای آنلاین انیمیشن و کارتون سرگرم کنید و یا حتی به دانلود رایگان انیمیشن و کارتون های مورد علاقه‌ی کودکتان بپردازید.

اینما را از کجا دریافت کنیم؟

درحال حاضر اینما بر روی وب با تکنولوژی PWA و TWA در گوگل پلی استور در دسترس کاربران قرار گرفته است. بنابراین شما می‌توایند با مراجعه به وب سایت اینما (eNama) از نسخه PWA استفاده کنند و یا از طریق Google Play Store، نسخه TWA اینما را برروی تلفن همراه خود نصب نمایید.

با کلیک بر روی عبارت « اپلیکیشن اینما » ، می‌توانید به طور مستقیم، نسخه اندروید اپلیکیشن اینما را دانلود و بر روی گوشی نصب کنید.

اگر شما هم می‌خواهید در اینما محتوا صوتی با تصویری منتشر کنند؛ ابتدا در سایت اینما ثبت نام کرده و پس از ورود به حساب کاربری خود، اقدام به بارگذاری محتواهای صوتی و تصویری نمایید.

ثبت نام در سایت اینما چگونه است ؟

با توجه به میزان اهمیت و ارزشمند بودن وقت کاربران، مراحل ثبت نام در سایت اینما، ساده‌سازی شده است و کاربران می‌توانند با صرف زمان کمتر از یک دقیقه، با یک شماره تلفن همراه، در سرویس اینما، ثبت نام رایگان انجام دهند و از تمامی امکانات اینما بهره‌مند گردند.

همهی کاربران در ابتدا صاحب پنل پایه اینما خواهند شد. اما اگر بخواهند از امکانات بیشتری بهره‌مند گردند نیاز است که بستهی نقره‌ای اینما را به صورت یکساله خریداری کنند.

برخی از امکانات اینما چیست؟

  • امکان ساخت کانال اختصاصی و ایجاد لیست پخش در کانال‌ها
  • امکان بارگذاری بی نهایت ویدئو
  • امکان بارگذاری زیرنویس بر روی ویدئو
  • امکان پخش زنده برنامه ویدئویی با گوشی، دوربین و کامپیوتر
  • امکان کسب درآمد به روش های متفاوت برای تمامی کاربران
  • امکان دانلود ویدئو با 3 کیفیت متفاوت
  • امکان به اشتراک گذاری ویدئو از طریق لینک مستقیم و یا کد اسکریپت و یا iFrame
  • امکان استفاده از مستندات فنی و نمونه کدهای وب سرویس و API اینما برای برنامه نویسان
  • امکان دریافت گزارش کامل از گردش مالی درآمد کسب شده و بازدیدهای ویدئوهای بارگذاری شده
  • امکان ثبت درخواست درج تبلیغات ویدئویی و بنری در سایت اینما و یا بر روی ویدئوهای سایت اینما
  • و کلی امکانات دیگر...

روش‌های درآمدزایی اینما از کجاست؟

در آمدزایی از اینما از طریق روش‌های زیر اتفاق خواهد افتاد

  • بارگذاری ویدئوهای تولید شده توسط خودتان یا بازنشر ویدئو دیگران، گرفتن بازدید بر روی ویدئوها و کسب درآمد از تعداد بازدیهای یکتای ویدئوها
  • امکان گرفتن حق اشتراک کانال‌های اختصاصی از بازدید کنندگان
  • امکان فروش ویدئو خاص
  • امکان مشارکت در بخش همکاری در پخش محتوا در شبکه‌های اجتماعی وبلاگ و یا وب سایت شخصی
  • امکان مشارکت در بخش همکاری در فروش ویدئو و کسب درآمد از مبلغ ویدئوهای ارائه شده برای فروش
  • ...

چرا باید از اینما استفاده کنیم؟

اگر اینما را با سایر سرویس‌های اشتراک ویدئو مقایسه کنید، متوجه خواهید شد که خیلی از امکانات فعال بر روی اینما در سرویس‌های مشابه وجود نداشته و اینما نسبت به آن سرویس‌ها بسیار قوی‌تر عمل کرده است. در ادامه به برخی از مزایای رقابتی اینما اشاره خواهیم کرد.

  • بستر فنی قوی و امنیت اطلاعات:

اینما با بهره‌ گیری از تکنولوژی‌های برتر  سرویسی همیشه در دسترس را در اختیار کاربران قرار داده است و حفاظت امن از اطلاعات و محتواهای آنها را تضمین می‌کند.

پلیر (Player) اینما سازگار با تمامی دستگاه‌ها (گوشی، تبلت، کامپیوتر و تلویزیون هوشمند) بوده و بر اساس سرعت اینترنت و پهنای باند کاربر ، کیفیت نمایش ویدئو را به صورت خودکار تغییر خواهد داد.

  • واترمارک:

قرار دادن واترمارک و لوگوی اینما بر روی ویدئوی کاربران کاملا اختیاری بوده و کاربر می‌تواند محتوای ویدئویی خود را بدون واترمارک به نمایش بگذارد.

  • درآمدزایی بدون محدودیت:

بر خلاف سایر سرویس‌های مشابه، اینما هیچ محدودیتی برای کسب درآمد کاربران در نظر نگرفته است. در اینما همانند یوتیوب، کاربران به ازای حتی یک عدد بازدید از ویدئوها، کسب درآمد خواهند داشت.

  • توسعه و برنامه نویسی:

برنامه نویسان عزیز می‌توانند با گرفتن خروجی از کانال‌های اختصاصی و بارگذاری آن در وب سایت شخصی و همچنین بهره‌گیری از مستندات فنی وب سرویس‌های اینما، از تمامی زیر ساخت‌های نرم افزاری و سخت افزاری سرویس اینما، بر روی وب سایت شخصی خود، بهره مند گردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی