ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

آموزش های تخصصی برنامه نویسی را در سایت راکت تجربه کنید

آیا دلتان می‌خواهد برنامه‌نویس شوید اما نمی‌دانید از کجا باید شروع کنید؟ آیا قصد دارید با یاد گرفتن مفاهیم مختلف و رایج پیرامون برنامه‌نویسی، به درآمد چند میلیونی و چه بسا شهرت دست پیدا کنید؟ ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

آیا دلتان می‌خواهد برنامه‌نویس شوید اما نمی‌دانید از کجا باید شروع کنید؟ آیا قصد دارید با یاد گرفتن مفاهیم مختلف و رایج پیرامون برنامه‌نویسی، به درآمد چند میلیونی و چه بسا شهرت دست پیدا کنید؟ با مراجعه و عضویت در سایت راکت شما می‌توانید صفر تا صد برنامه‌نویسی و طراحی یک وب‌سایت را یاد بگیرید. پس همین حالا آموزش برنامه نویسی را در راکت آغاز کنید.

دقیقا دو سوال مطرح شده در پاراگراف ابتداییِ مطلب، سوالاتِ سید حسام موسوی قبل از تاسیس وب سایت راکت بود. در چند سال گذشته، مرجع آموزش آنلاینی که بتواند به هر نوع مخاطب، مطالب تخصصی را به زبانی ساده آموزش دهد وجود نداشت یا اگر هم وب‌سایتی در این زمینه روی کار می‌آمد، پس از مدتی که به سطح درآمدزاییِ مطلوبی نمی‌رسید، از وادی رقابت‌ با سایر کسب‌وکارهای آنلاین خداحافظی می‌کرد. وب‌سایت راکت اما با بهره بردن از استراتژی‌های تبلیغاتی مختلف و کارآمد توانست روی پای خود بایستد. وب‌سایت راکت با شعارِ «هدف ما پیروزی شماست» به این نیت تاسیس شد تا کاربران مستعد و علاقه‌مند به برنامه‌نویسی بتوانند خیلی راحت در زمینه برنامه‌نویسی آموزش ببینند.

اصلا مهم نیست شما تا چه حد درباره برنامه‌نویسی اطلاعات دارید. راکت به شما خیلی از مفاهیم و حتی الفبای برنامه‌نویسی را یاد می‌دهد. راکت علاوه بر آموزش آنلاین، که علنا این موضوع را هدف اصلی محتواسازی‌اش تعریف کرده، برای حل مشکلات برنامه‌نویسی نیز قدم‌های زیادی از این بابت برداشته است. اگر فردی در زمینه برنامه‌نویسی، تازه‌کار و بدون تجربه باشد می‌تواند با ورود به سایت راکت، از فضای تعاملی‌ این وب‌سایت به نفع بهبود و افزایش بهره‌وری خود استفاده کند. راکت بخشی برای بحث و گفتگو در نظر گرفته تا یک برنامه‌نویس یا طراح بتواند سوالات خود را در این فضا مطرح کرده تا دیگران برای حل مشکلات و موانع سر راهِ فرد، قدمی مثبت به نفع اکوسیستم بردارند. علاوه بر این موارد، مقالات آموزشی متعددی در این وب‌سایت منتشر می‌شود تا شما بتوانید با مطالعه این دسته از مقالات، به تجربه کاری خود بیفزایید.

دوره‌های متعددی در وب‌سایت راکت وجود دارد که کاربران می‌توانند به جای هزینه برای رفتن به کلاس‌های حضوری از این دسته از دوره‌ها به راحتی برای آموزش مفاهیم برنامه‌نویسی استفاده کنند. شما به جای هزینه‌های هنگفت می‌توانید با خریداری دوره‌های دلخواهتان از سایت راکت به یک دانش قابل قبولی نسبت به یک موضوع دست پیدا کنید. البته در زمانی که این یادداشت را می‌خوانید، چند دوره در سایت به صورت رایگان در اختیار مخاطبین سایت قرار داده شده است. برای نمونه آموزش css در راکت رایگان شده و شما صرفا با ساخت یک حساب کاربری در سایت می‌توانید از یک دوره تقریبا ۱۲ ساعته به صورت کاملا رایگان و بدون پرداخت حتی یک ریال بهره‌مند شوید.

موسوی با ذکر یک مثال به صورت کاملا شیوا و ساده به شما توضیح می‌دهد که css چیست و چرا یادگیری css برای یک برنامه‌نویس به شدت اهمیت دارد. اگر شما به تازگی آموزش html را فرا گرفته‌اید، حتما نیاز دارید تا css که یک زبان نشانه‌گذاری است را نیز فرا گیرید؛ البته اگر می‌خواهید در زمینه کاری خود پیشرفت کرده و مشتریان بیشتری جذب کنید! با این‌که یادگیری css به شدت ساده است، راکت با تهیه ۱۲ ساعت محتوای آموزشی در قالب ۱۲ بخش، هر آنچه که باید از css بدانید را به شما یاد می‌دهد. پس برای آموزش css آن هم به صورت رایگان اصلا معطل نکرده و همین الان در راکت عضو شوید تا به این دوره دسترسی داشته باشید.

راکت تنها دوره‌های ساده را رایگان به کاربران خود ارائه نمی‌دهد. برای مثال دوره آموزش PHP نیز در همین لحظه به رایگان در اختیار کاربران سایت راکت قرار گرفته و شما می‌توانید یکی از رایج‌ترین و پرکاربردی‌ترین زبان برنامه‌نویسی را بدون دردسر و خیلی راحت از طریق این سایت یاد بگیرید. PHP یک زبان کاملا رایگان و اوپن سورس است و بسیاری از وب‌سایت‌ها به جهت سادگیِ این زبان، برای طراحی سایت از PHP استفاده می‌کنند. به همین سبب دوره‌ها و کلاس‌های حضوری بسیار زیادی با موضوع آموزش PHP به صورت روزمره در حال برگزاری است. شما در حال حاضر از طریق سایت راکت می‌توانید PHP را بدون دردسر در منزل خود یاد بگیرید. اگر هیچ چیز از برنامه‌نویسی نمی‌دانید و صرفا به دنیای برنامه‌نویسی علاقه‌مند شده‌اید، راکت و دوره آموزشی‌ PHP که تهیه کرده می‌تواند دریچه‌ای باشد برای ورود شما به دنیای بسیار بزرگ برنامه‌نویسی؛ چراکه برای یادگیری php به پیش‌نیاز خاصی نیاز ندارید.

آیا پیش از ورود به سایت راکت و استفاده از محتواهای رایگان برنامه‌نویسی‌اش، سوالات زیادی در گوشه ذهنتان شکل گرفته و فردِ باتجربه و آشنا به برنامه‌نویسیِ خاصی در اطرافتان نیست که به شما کمک کند؟ شما با عضویت در سایت راکت می‌توانید سوالات مهم خود را در زیرِ پستِ دوره‌های مورد نظرتان مطرح کنید. حسام موسوی به تک تک سوالات با حوصله پاسخ می‌دهد و می‌توان ادعا کرد که کسی از این بابت ناراضی از سایت راکت بیرون نخواهد رفت. بنابراین برای غرق شدن در دریای برنامه‌نویسی با کمترین هزینه، به شما توصیه می‌کنیم همین الان در سایت راکت عضو شده تا از دوره‌های آموزشی رایگان و حتی پولی این وب‌سایت استفاده کرده و از طعمِ شیرین یادگیری لذت ببرید

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Farzad6058
    Farzad6058 | ۱۱ آبان ۱۳۹۹

    من از کاربران ویژه هستم
    خیلی از دوره ها هم رایگانه
    حتما قبل از خرید اشتراک ویدیو های رایگان رو ببینید و با مدرس اشنا بشید و ببینید که خوشتون میاد یا نه
    چون تمامی دوره ها همون شخصه

مطالب پیشنهادی