ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

ارتقاء و به روز رسانی شبکه نمایندگی های مدیران خودرو در راستای افزایش رضایت مشتریان

مدیران خودرو طی ماه های اخیر با یک برنامه گسترده شبکه نمایندگی های خود در سرتاسر کشور را ارتقا داده است. این شرکت حالا بزرگترین تولید کننده خودرو در بخش خصوصی محسوب می شود و ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | ۱۸:۵۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

مدیران خودرو طی ماه های اخیر با یک برنامه گسترده شبکه نمایندگی های خود در سرتاسر کشور را ارتقا داده است. این شرکت حالا بزرگترین تولید کننده خودرو در بخش خصوصی محسوب می شود و در طی 15 سال گذشته همواره مسیر پیشرفت کمی و کیفی را پیموده است. این امر به لطف تنوع بالا و ارتقاء کیفی محصولات از یک سو و از سوی دیگر شبکه گسترده خدمات و فروش این شرکت میسر شده است.

مطابق با عکس های موجود از برخی نمایندگی های مدیران خودرو به خوبی میتوان دید که استانداردهای بالا و در حد جهانی برای شبکه نمایندگی های این شرکت در نظر گرفته شده و اجرا  میشود. از این جمله می توان به فرایند فروش استاندارد و خدمات کاملا مناسب برای عرضه اتومبیل های لوکس و مدرن مطابق با برنامه مدیران خودرو اشاره کرد.

مدیران خودرو

شرکت مدیران خودرو با داشتن حدود 230 نمایشگاه مجاز فروش و حدود 170 نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش  تمام نقاط ایران را در حوزه پوشش خود قرار داده است که یک مزیت بزرگ محسوب می شود. یک شبکه بزرگ و با سابقه، که همواره از آموزش و استانداردهای لازم نیز بهره میبرند.

شرکت مدیران خودرو با برنامه ریزی بر روی شبکه و خدمات خود نشان داده است که به فکر حضوری قوی و ماندگار در کنار ارائه محصولات به روز و با کیفیت است تا هم به لحاظ برند و هم سطح بازار جایگاه خود را ارتقاء بخشد.

در ادامه می توانید تصاویر مربوط به فضای پذیرش، انتظار، تعمیر و... برخی از نمایندگی های مدیران خود را مشاهده کنید که مطابق با نوآوری و طراحی خاص عصر فعلی است. با توجه به برنامه توسعه و ارتقاء این شرکت به مرور بر تعداد این قبیل نمایندگی ها افزوده خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی