ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

کم‌خطرترین راه تشخیص و درمان کرونا چیست؟

طی روزهای اخیر تعداد مبتلایان کرونا در سراسر کشور به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده و با توجه به سرد شدن هوا در فصل پاییز، بسیاری قادر به تشخیص سرماخوردگی، آنفلوانزا و کرونا از ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

طی روزهای اخیر تعداد مبتلایان کرونا در سراسر کشور به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده و با توجه به سرد شدن هوا در فصل پاییز، بسیاری قادر به تشخیص سرماخوردگی، آنفلوانزا و کرونا از یکدیگر نیستند و مراجعه به مراکز پزشکی در این شرایط کار بسیار پر ریسکی است. اگر در این مدت علائم کرونا داشتیم یا مبتلا به کرونا شدیم کم خطرترین راه حل چیست؟

سامانه مشاوره آنلاین پزشکی دکتر ساینا راه حل این دوران است. دکتر ساینا با در اختیار داشتن پزشکان متخصص و فوق تخصص این امکان را برای هموطنان فراهم کرده که بدون نیاز به مراجعه حضوری به صورت آنلاین با بهترین پزشکان فوق تخصص و  متخصص صحبت کنید. همین حالا از طریق لینک زیر مشاوره کرونا دریافت کنید.

دریافت مشاوره آنلاین کرونا

آیا مشاوره آنلاین پزشکی برای تشخیص کرونا مناسب است؟

مشاوره آنلاین پزشکی (Telemedicine) یک روش تایید شده جهانی است که سال‌ها است در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد و در شرایط همه‌گیری کرونا استفاده از آن بهترین راهکار برای تشخیص و پیگیری مراحل درمان است.

دکتر ساینا این امکان را فراهم کرده تا شما به صورت تلفنی و آنلاین بتوانید با بهترین پزشکان متخصص و فوق تخصص در ارتباط باشید و از طریق شرح علائم بیماری و ارسال نتایج آزمایش و سوابق بیماری کار تشخیص را ساده‌تر کنید.

به این ترتیب نوع بیماری شما مشخص می‌شود و حتی اگر کرونا داشته باشید هم لازم نیست به مراکز درمانی مراجعه کنید، پزشک توصیه‌های لازم را در اختیار شما قرار می‌دهد و تنها در صورتی‌که وضعیت را وخیم تشخیص دهد شما را به مراکز درمانی هدایت خواهد کرد. در صورتی‌که به هر دلیل از خدمات مشاوره رضایت نداشتید می‌توانید تمام وجه مشاوره را به شکل 100 درصد دریافت کنید.

بهترین راهکار در این دوران سخت این است که در خانه بمانید و ضمن تحت نظر بودن توسط پزشک آنلاین در کنار سایر اعضای خانواده مراقبت‌های لازم را به عمل آورید.

چرا دکتر ساینا بهترین گزینه برای مشاوره آنلاین کرونا است؟

به کمک این سامانه به راحتی می‌توانید با بهترین متخصصان در ارتباط باشید، کلیه پزشکان دکتر ساینا توسط کمیته پزشکی ارزیابی شده‌اند و پس از تایید صلاحیت در لیست پزشکان این مجموعه قرار گرفته‌اند.

عملکرد و مشاوره پزشکان به صورت مستمر مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد و شما به راحتی می‌توانید از خدمات مشاوره آن‌ها استفاده کنید.

هزینه مشاوره آنلاین نسبت به مراجعه حضوری کمتر است و در عین حال ریسک ابتلا به بیماری را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد.

آرامش روانی و دوری از استرس در زمان بیماری یک اصل مهم و اساسی است که رعایت آن روند بهبودی را سرعت می‌بخشد، بیماران به کمک دکتر ساینا به راحتی می‌توانند در لحظه و بدون دغدغه پاسخ تمام سوالات احتمالی خود را دریافت کنند و ضمن مشورت با یک متخصص اطمینان و آرامش مورد نیاز خود را دریافت کنند.

وضعیت سلامت شما به صورت مستمر توسط متخصصان دکتر ساینا مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، این امر از اتلاف وقت پیشگیری می‌کند. بدون معطلی با بهترین پزشکان در حوزه‌های مختلف پزشکی گفتگو کنید.

مشاوره آنلاین با پزشک

چطور با کرونا مقابله کنیم؟

بیماری کرونا مهمان ناخوانده‌ای است که این روزها به دغدغه ذهنی بسیاری از افراد تبدیل شده است. در شرایط کنونی باید هر گونه علامتی را جدی بگیرید و وضعیت سلامت خود را ارزیابی کنید تا خدای نکرده باعث آسیب رساندن به خود یا سایر اعضای خانواده نشوید.

دکتر ساینا امکان مشاوره آنلاین کرونا با پزشکان فوق تخصص و متخصص را برای شما فراهم آورده تا ضمن بررسی علائم بیماری بتوانید مراحل تشخیص و درمان را بدون مراجعه به مراکز درمانی طی کنید.

مشاوران این مجموعه پاسخگوی تمامی سوالات احتمالی شما هستند تا نیازی نباشد ریسک مراجعه به مراکز درمانی را به جان بخرید. همین الان روی لینک زیر کلیک کنید و نخستین مشاوره آنلاین خود را تجربه کنید.

مشاوره کرونا

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی