ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

رشد خیره‌کننده ای‌دیتا به عنوان دومین تولیدکننده SSD در دنیا

طبق آخرین تحقیقات موسسه TrendForce بعد از شرکت Kingston، شرکت ADATA با افزایش سهم بازار خود در سال 2019، همچنان رتبه اول آسیا و رتبه دوم تولیدکنندگان SSD از نظر سهم بازار را در اختیار ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

طبق آخرین تحقیقات موسسه TrendForce بعد از شرکت Kingston، شرکت ADATA با افزایش سهم بازار خود در سال 2019، همچنان رتبه اول آسیا و رتبه دوم تولیدکنندگان SSD از نظر سهم بازار را در اختیار خود دارد. همچنین تعداد حافظه‌های SSD فروخته شده در بازار در سال ۲۰۱۹ به ۱۳۱ میلیون دستگاه رسیده که این عدد در مقایسه با سال ۲۰۱۸، ۶۰ درصد رشد داشته است.

عملکرد مثبت ADATA در بازار بسیار رقابتی فروش SSD در دنیا

شرکت ADATA با بهره‌گیری از یک شبکه گسترده فروش در سرتاسر دنیا و همچنین ارائه خدمات پس از فروش ارزان و قابل دسترس، مشتریان فراوانی را به سمت محصولات خود جذب کرده است. این موارد باعث افزایش اعتماد کاربران به نام این برند شده و در نتیجه، ما شاهد استقبال خوب خریداران از محصولات این شرکت هستیم. ADATA یکی از معدود شرکت‌های تایوانی است که توجه ویژه‌ای به رفتار مشتریان در بازار و سلیقه آن‌ها دارد. ADATA طی سالیان گذشته در تلاش بوده تا اعتبار خود را در بازار افزایش دهد و با ورود به عرصه رقابت‌های بازی‌های کامپیوتری، برند خود را به دیگران بشناساند. همچنین این شرکت از سیاست‌های متنوع و انعطاف‌پذیری در زمینه قیمت‌گذاری استفاده می‌کند. به لطف استراتژی‌های گوناگون و گستردگی انتخاب برای کاربر، ADATA توانست سهم خود از بازار را نسبت به سال گذشته افزایش دهد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد ۶۱ درصد سهم بازار جهانی دستگاه‌های SSD تنها در اختیار ۱۰ تولیدکننده در سراسر دنیاست. با نگاهی به رتبه‌های سوم تا دهم جدول ۱۰ تولیدکننده برتر ماژول‌های SSD، متوجه حضور چشمگیر شرکت‌های چینی خواهیم شد. نکته اینجاست که بیشتر این شرکت‌های تولیدکننده، تنها در بازار چین فعالیت می‌کنند؛ به عبارت دیگر، بازار بسیار رقابتی چین، باعث شده تا دیگر تولیدکنندگان حافظه‌های SSD، به دلیل عدم توجیه اقتصادی، فعالیت خود را متوقف کنند.

استفاده از درگاه‌های PCIe و گرایش مردم به معماری QLC، راز موفقیت در بازار فروش SSD

به صورت کلی، موسسه TrendForce پیش‌بینی می‌کند که میزان فروش سالانه SSD در جهان، حدود ۱۰ درصد کاهش پیداکند. همچنین پیش‌بینی می‌شود قیمت NAND Flash ها در سال ۲۰۲۱ همچنان ثابت باقی بماند.

در سال‌های آینده، توجه بسیاری از خریداران دستگاه‌های SSD به درگاه‌های PCIe و معماری QLC معطوف می‌شود. چرا که عملکرد سریع دستگاه‌های با درگاه PCIe در انتقال فایل‌ها، توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده است. همچنین با توجه به رقابت شدید تولیدکنندگان دستگاه‌های NAND Flash، حافظه‌های SSD‌ با معماری QLC رفته رفته طرفداران بیشتری پیدا کرده و تقاضا برای خرید آن‌ها افزایش پیدا خواهد کرد. مقرون به صرفه بودن معماری QLC به طور قطع تولیدکنندگان بسیاری را به سمت این معماری سوق خواهد داد. با بالا رفتن تقاضا برای دستگاه‌هایی با درگاه PCIe و همچنین مزیت‌های قیمتی معماری QLC، پیش‌بینی می‌شود تولیدکنندگان رقابت سختی برای قرارگیری در جدول ۱۰ تولیدکننده برتر برای سال آینده داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی