ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

بازی بی حد و مرز با خرید پلی استیشن 5 از فروشگاه اینترنتی گنوپلی

پلی استیشن 5 که در واقع نسل نهم کنسول‌های بازی محسوب می‌شود، قرار است از اواخر آبان یا به عبارت دقیق‌تر از ۲۲ آبان در کشورهای محدود و از ۲۹ آبان به صورت جهانی در ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

پلی استیشن 5 که در واقع نسل نهم کنسول‌های بازی محسوب می‌شود، قرار است از اواخر آبان یا به عبارت دقیق‌تر از ۲۲ آبان در کشورهای محدود و از ۲۹ آبان به صورت جهانی در دو نسخه دیسک خور و دیجیتالی به ترتیب با قیمت ۴۹۹ و ۳۹۹ دلاری عرضه شود. شما می توانید با خرید پلی استیشن 5 از گنوپلی بی حد و مرز بازی کنید و لذت ببرید. اگر قصد خرید PS5 دارید ولی نمی‌دانید از کجا کنسول را بخرید یا اصلا در مورد خریدش شک دارید، به شما توصیه می‌کنیم ادامه مطلب را بخوانید.

سونی شعار کنسول جدیدش یعنی پلی استیشن 5 را «بازی حد و مرزی ندارد» انتخاب کرده است! «Play Has No Limits » می‌دانید چرا؟ چون پلی استیشن 5 ویژگی‌های جذابی دارد که می‌شود با این کنسول بدون حد و مرز بازی کرد.

ویژگی های PS5

سونی PS5 را به یک سخت افزار بسیار قدرتمند مجهز کرده به طوری که در قلب این کنسول یک پردازنده سفارشی ۸ هسته‌ای با فرکانس متغیر قرار داده. علاوه بر این PS5 به پردازنده گرافیکی ۱۰ ترافلاپسی، ۱۶ گیگابایت رم از نوع GDDR6 و حافظه ۸۲۵ گیگابایتی SSD با سرعت بالا هم مجهز شده تا با یک دستگاه بسیار قدرتمند روبرو باشیم. این سخت افزار بی نظیر به پلی استیشن این امکان را می‌دهد تا تصاویر را با کیفیت 4K و 8K به ما نشان دهد.

اما شاهکار سونی فقط به خود کنسول ختم نمی‌شود! پلی استیشن 5 به دسته پلی استیشن 5 دوال سنس بسیار جذاب مجهز شده که نسبت به نسل قبلی کاملا تغییر کرده و با طراحی بهتر و خوش‌دست‌تر نسبت به دسته پلی استیشن ۴، لذت بازی کردن را چند برابر می‌کند. هدست بی سیم سه بعدی به نام Pulse 3D، دوربین HD و ریموت مدیا هم از دیگر لوازم جانبی پلی استیشن 5 محسوب می‌شوند.

این نکته را هم بدانید که پلی استیشن 5 همزمان با عرضه به کلی سرویس‌های آنلاین مثل نتفلیکس، اسپاتیفای، یوتیوب، توئیچ، Apple TV و Disney  متصل می‌شود که به گیمرها اجازه می‌دهد همزمان با بازی بتوانند از استریم زنده از طریق توییچ استفاده کنند و هم ویدیوی گیم پلی بازی‌ها را به وسیله یوتیوب به اشتراک بگذارند.

بازی های PS5

یک کنسول قدرتمند نیاز به بازی‌های هیجان انگیز هم دارد. سونی هم از این موضوع غافل نشده و در زمان عرضه PS5 چندین بازی انحصاری از جمله Spider-Man: Miles Morales و Godfall یا Destruction AllStars را در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

علاوه بر این نباید از Astro's Playroom هم غافل شویم که به صورت پیشفرض روی همه کنسول‌های پلی استیشن 5 نصب است و به گیمرها امکان می‌دهد تا با ویژگی‌های فوق‌العاده PS5 آشنا شوند.

البته بازی‌های PS5 به همینجا ختم نمی‌شود. سونی بازی‌های جذاب دیگری هم برای PS5 تدارک دیده که با ویژگی‌های این کنسول بهینه سازی شده اند. از آنجایی که تعداد این بازی‌ها زیاد است بهتر است خودتان عناوین آنها را جستجو کنید.

خرید پلی استیشن 5 در ایران

خوشبختانه امکان خرید کنسول جدید سونی همزمان با سراسر جهان در ایران هم وجود دارد. اما از آنجایی که ممکن است روزهای اولی که پلی استیشن 5 به بازار میاد با قیمت‌های عجیب و غریب بعضی از فروشگاه‌ها مواجه شوید، ما خرید از فروشگاه گنوپلی را به شما توصیه می‌کنیم.

فروشگاه گنوپلی شرایط ویژه‌ای برای خرید قسطی پلی استیشن 5 با قیمت منصفانه فراهم کرده و علاوه بر خود کنسول می‌توانید لوازم جانبی PS5 و بازی‌ پلی استیشن 5 مورد علاقه‌تان رو هم به صورت قسطی و با بهترین قیمت تهیه کنید.

اگه قصد خرید پلی استیشن 5 را دارید فراموش نکنید همین الان به سایت گنوپلی رفته و سفارشتان رو به صورت رایگان ثبت کنید تا به محض اینکه موجود شد به شما اطلاع رسانی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mojtaba_Mousavi
    Mojtaba_Mousavi | ۲۸ آبان ۱۳۹۹

    این وقتی تو سایتش موجود نیس تبلیغ چیو میکنه اخه!!

مطالب پیشنهادی