ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

راحت تر، با سوپرمارکت آنلاین [رپورتاژ‌ آگهی]

مهمترین و گسترده ترین خرید ماهانه هر خانواده شامل محصولات سوپرمارکتی می شود. این خرید ها که شامل گوشت و مرغ، میوه، تنقلات و ... می شوند، به صورت مستقیم روی سلامت خانواده تاثیر گذار ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

مهمترین و گسترده ترین خرید ماهانه هر خانواده شامل محصولات سوپرمارکتی می شود. این خرید ها که شامل گوشت و مرغ، میوه، تنقلات و ... می شوند، به صورت مستقیم روی سلامت خانواده تاثیر گذار هستند. محل خرید محصولات در کنار شرایط نگهداری کالاها و تاریخ انقضا، همیشه از مهمترین دغدغه های ما برای خرید محصولات با کیفیت و سالم است.

از طرفی مراجعه پی در پی در طول هفته به فروشگاه ها مشکلاتی را برای ما و محیط زیست به همراه دارد؛ حجم زیاد محصولات و حمل‌ونقل آنها، شرایط رفت و آمد که شامل ترافیک، جای پارک، آلودگی زیست محیطی و صوتی در کنار عوامل ریز و درشت دیگر می شود، از جمله مشکلاتی است که در خرید حضوری برای ما به وجود می آید.

حال در نقطه مقابل، با خرید اینترنتی می توان در زمان صرفه جویی کرد و از زمان به دست آمده استفاده بهتری برد.

در حال حاضر سوپر مارکت های آنلاین زیادی در حال فعالیت هستند، اما سوپر مارکت آنلاین روکولند با تنوع بیش از 2500 محصول و با ارسال رایگان به سراسر شهر تهران حتی در روزهای تعطیل سعی می‌کند علاوه بر کمک به جلوگیری از آلودگی هوا، تجربه خریدی آسان و دلپذیز برای مخاطب به وجود بیاورد.

انتخاب بازه زمان ارسال سفارش و روز آن از مزایای بزرگ روکولند است و این امکان را به مشتری می دهد تا برنامه روزانه و خرید خود را کاملا مدیریت کند. محصولات در این سایت همگی تازه و با تاریخ‌های به روز هستند که به ما کمک می‌کند بتوانیم محصولاتی نظیر گوشت و مرغ و ماهی تازه را در کنار میوه و سبزیجات و حتی محصولات لبنی در اختیار داشته باشیم.

روکولند تلاش می کند با ارائه این خدمات تجربه خرید متفاوتی را برای مشتری به وجود بیاورد.

http://www.rocoland.com

Instagram: @rocoland.official

Telegram: @rocoland

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Farzad Sepehr
    Farzad Sepehr | ۳ تیر ۱۳۹۵

    چه جالب آفرین به این ایده ! توی این زمینه خیلی وقته که سایتهای مختلفی در زمینه سوپرمارکت اینترنتی فعالیت می کنند الان در شهرستانها هم سایتهای زیادی وارد این عرصه شدن توی تهران من می دونم که سایتهایی مثل http;//chare.ir ویا http:/final.ir یا http://021021.ir خیلی وقته فعالیت می کنند و البته امروز هم چشممون به جمال http://rocoland.com هم روشن شد ضمن آرزوی موفقیت برای همشون امیدوارم فقط در ارائه ی خدمات با کیفیت ثابت قدم باشن و در این زمینه با گذر زمان شاهد افت کیفیت در ارائه خدمات نباشیم...

  • ramin
    ramin | ۲۸ خرداد ۱۳۹۵

    مدت ارسالش چجوریه؟ کسی تحربه خرید داشته؟

  • RMN
    RMN | ۲۷ خرداد ۱۳۹۵

    اینکه آدم از تو ترافیک موندن و صف و شلوغی راحت میشه عالیه ...من که حتما خرید میکنم?

  • Milad Hosein khani
    Milad Hosein khani | ۲۷ خرداد ۱۳۹۵

    چه باحال... همه چی هم داره!!!

مطالب پیشنهادی