ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

عرضه لایسنس محصولات اورجینال مایکروسافت توسط Partner رسمی مایکروسافت

شرکت رایان‌نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین‌کننده رسمی لایسنس‌های اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت نزدیک به یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۲ دی ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شرکت رایان‌نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین‌کننده رسمی لایسنس‌های اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت نزدیک به یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی، خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران، مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم‌افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم، با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد.

در کشور ما که اکثر کاربران رایانه‌های شخصی، سازمانی و سرور ها از سیستم عامل ویندوز استفاده می‌کنند، متاسفانه به دلیل تحریم‌ها، نبود امکانات برای تهیه نرم‌افزارهای اصل، نبود آگاهی از تفاوت نرم‌افزارهای اصلی با غیر اصلی و نبود زیرساخت فرهنگی برای پرداخت هزینه برای کالایی که به راحتی می‌توان آن را با هزینه‌ای ناچیز کپی کرد، موجب شده است بخش زیادی از کاربران از سیستم عامل های کرک شده و نسخه‌های غیراصلی استفاده کنند.

از مهم‌ترین مشکلات سیستم‌های عامل غیر اصلی ناپایداری سیستم‌ها، کاهش سرعت، نبود امنیت کافی، نبود پشتیبانی تولیدکننده و هزینه‌های نگه‌داری (Maintenance) بالاست، این مشکلات در مقیاس سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ می‌تواند هزینه‌ای به مراتب بیش‌تر از هزینه تهیه نسخه اصلی را به مجموعه تحمیل کند.

از جمله معضلاتی که برای شرکت‌هایی همچون مایکروسافت در ایران وجود دارد، مشکل نبود یک نمایندگی رسمی برای فروش محصولات آن‌ها به شکل قانونی و رسمی است. این امر موجب شده است که نه تنها بازار محصولات این شرکت‌ها در ایران از دست برود، بلکه سالانه مبالغ بسیار زیادی را برای استفاده غیرقانونی از محصولات‌شان متضرر شوند. این موضوع فضا را برای سودجویی برخی شرکت‌ها و افراد فراهم کرده است تا با عرضه محصولات به ظاهر اصلی و گاهی در جعبه و بسته‌بندی مشابه و حتی همراه با هولوگرام شرکت تولید‌کننده در بازار و سایت‌های اینترنتی به کلاه‌برداری یا سوء استفاده از عدم اطلاع افرادی اقدام کنند که قصد بهره‌مندی از مزایای نسخه‌های اصلی را دارند.

مایکروسافت لایسنس به عنوان تامین‌کننده رسمی لایسنس‌های اصلی محصولات مایکروسافت با سابقه فعالیت بیش از یک دهه در واردات عمده محصولات اصلی مایکروسافت و ارائه خدمات به بسیاری از سازمان‌های خصوصی و دولتی مطرح کشور مفتخر به ارائه تمام محصولات نرم‌افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم و بدون واسطه است.

با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده می شوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت می باشند، همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM , Academic, Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.

علاقه‌مندان به محصولات اصلی مایکروسافت در ایران برای دریافت اطلاعات بیش‌تر می توانند به وب‌سایت فارسی‌زبان این مجموعه در زمینه محصولات اصلی مایکروسافت به نشانی www.MicrosoftPartner.uk و هم‌چنین فروشگاه آنلاین به نشانی www.MicrosoftLicense.com/fa مراجعه کنند.

در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی، مشاوره و یا وجود هرگونه سوال از طریق مرکز تماس و پشتیبانی 02128422 با ما در تماس باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • luci5ous
    luci5ous | ۱۲ دی ۱۳۹۹

    من که اصالتشونو از ماکروسافت استعلام گرفتم اظهار بی اطلاعی کردن. مشخصاتشو ازم گرفتن تا ازشون برای کلاه برداری شکایت کنن.

  • mikelestan
    mikelestan | ۱۲ دی ۱۳۹۹

    خالی بندی شروع شد ما تنها نماینده مایکروسافت هستیم ، ما تنها نماینده اپل هستیم فقط ی شرکت اینجا نماینده غیر مستقیم داره اونم هواییه که گوشی ها درجه چندم و بدون گوگلش بده به ما

    • amirhsn
      amirhsn | ۱۳ دی ۱۳۹۹

      حداقل بخون چی‌ نوشته بد نظر بعده کجا نوشته نمایندگی‌ ...?!
      من اطلاعات شون رو چک کردم کاملا قانونی و موجه و ازشون هم خرید کردم هم برای سیستم شخصیم هم برای دفتر کارم

مطالب پیشنهادی