ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

خرید اینترنتی لوازم جانبی موبایل عمده 

همه گیری اینترنت باعث دسترسی آسان تر و راحت تر شدن زندگی ها شده است. این روزها همه انسان ها در سراسر دنیا ، لذت و مزایای خرید آنلاین را تجربه کرده اند. صرفه جویی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۸ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۸:۱۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

همه گیری اینترنت باعث دسترسی آسان تر و راحت تر شدن زندگی ها شده است. این روزها همه انسان ها در سراسر دنیا ، لذت و مزایای خرید آنلاین را تجربه کرده اند. صرفه جویی در زمان ، قیمت رقابتی ، خدمات و پشتیبانی های آنلاین و ... .

با پیشرفته تر شدن دنیای تکنولوژی ،این خرید ها صرفا مختص کاربران خاصی نیست و حتی می توان خرید عمده و یا کالاهای مورد نیاز یک مغازه را به صورت آنلاین ، سفارش داد.

مغازه های موبایل فروشی و یا پخش کنندگان عمده لوازم جانبی موبایل ، نیاز به یک مرجع برای آشنایی با محصولات جدید بازار ، ویژگی و مشخصات فنی و قیمت و ... دارند.

فروشگاه آی آر پخش ، وارد کننده مستقیم لوازم جانبی موبایل از چین و دبی که سال هاست در حوزه فروش لوازم جانبی موبایل عمده  فعالیت دارد با تاسیس فروشگاه آنلاین خود در زمینه پخش عمده لوازم جانبی موبایل ، سعی کرده است تا واسطه ها را در این بازار کنار زده و محصولات خود را زیر قیمت بازار عمده ، به دست همکاران و خریداران عمده لوازم جانبی موبایل ، برساند.

آی آر پخش ، طیف گسترده ای از محصولات را در شاخه های ؛ پاوربانک عمده ، اسپیکر عمده ، هدفون عمده ، شارژر موبایل عمده و ... با تنوع بسیار بالا از برند ، مدل و قیمت در فروشگاه خود موجود دارد تا همکاران و مغازه داران بتوانند به راحتی کالاهای مورد نیاز خود را تامین نمایند.

از مزایای این فروشگاه می توان به نکات زیر اشاره نمود:

  • قیمت های کف بازار
  • تنوع بی نظیر از برند
  • تنوع بالای محصولات با کیفیت های مختلف
  • توضیحات جامع و کامل در مورد هر محصول
  • پشتیبانی و مشاوره برای تمامی همکاران
  • ارسال بار در کمتر از 24 ساعت
  • ارسال کالا به سراسر ایران
  • و...

در این سایت علاوه بر نمایش جدیدترین محصولات ترخیص شده ، می توان با ورود به هر سر شاخه ، تنوعی بی نظیر از محصولات آن شاخه را با عکس ، توضیحات کامل و ریز جزییات در کنار یکدیگر بررسی نمود.مثلا با ورود به شاخه پاوربانک ، علاوه بر فیلترهایی چون ، ارزان ترین ، گران ترین ، موجودی و ... می توانید بر اساس : برند ، ظرفیت ، تعداد درگاه ها و ... لیستی که برای شما نمایش داده می شود را فیلتر نمایید. این قابلیت به شما کمک می کند تا لیستی هدفمند تر و متناسب با نیاز خود را ببینید و به مقایسه ی آنها با یکدیگر بپردازید.

تمامی محصولات دارای توضیحات کامل هستند که توسط تیم پشتیبانی و فروش به 2 صورت توضیحات کوتاه و توضیحات تکمیلی به همراه آلبوم عکس کامل از جنس بدنه ، رنگبندی و ... تکمیل شده اند. همکاران با مطالعه و بررسی این بخش ها ، به اطلاعات دقیقی از ویژگی های و ریز دیتیل هر کالا می رسند و علاوه بر آشنایی کامل با هر محصول ، می توانند در زمان فروش نیز اطلاعات دقیقی به مشتریانشان ، ارائه دهند.

همچنین در بسیار مواقع سعی شده در توضیحات ، تفاوت کالای اورجینال و های کپی نیز شرح داده شود ، تا خریداران عمده در صورت نیاز بتوانند متوجه تفاوت ها در کیفیت کارایی شوند.

همچنین برای رفاه حال خریداران عمده لوازم جانبی موبایل و همکارانی که در زمینه پخش عمده لوازم جانبی موبایل در تهران و شهرستان ها در حال فعالیت هستند ، هیچ محدودیتی در تیراژهای بالا در نظر گرفته نشده است و همچنین درصدی تخفیف برای خرید تیراژ بالای لوازم موبایل برای آنها در نظر گرفته شده است.

برای ثبت سفارشات می توانید به دفتر مجموعه نیز با هماهنگی قبلی ، مراجعه فرمایید و یا از طریق سایت و یا کانال تلگرام فروش عمده لوازم جانبی موبایل ایران پخش ، مراجعه نمایید و لیست سفارشتان را ارسال کنید.

سایت ایران پخش به شما این امکان را میدهد تا بتوانید در هر ساعت از شبانه روز کالاهای مورد نظر خود را بررسی کنید و سفارشتان را ثبت کنید و بعد از نهایی شدن فاکتور ، در محل مورد نظرتان در سراسر ایران ، سفارشتان را دریافت کنید.برای اطمینان خاطر همکاران نیز ، فروشگاه اینترنتی این مجموعه ، به نماد الکترونیک (اینماد) مجهز شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی