ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

محبوب ترین بازی های سبک اکشن موبایل

بازی های موبایل همواره از محبوبیت بسیار قابل توجه ای در میان گیمر ها برخوردار هستند از این رو شرکت های معتبری که در این زمینه فعالیت می کنند به دنبال ارائه بازی های بسیار ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بازی های موبایل همواره از محبوبیت بسیار قابل توجه ای در میان گیمر ها برخوردار هستند از این رو شرکت های معتبری که در این زمینه فعالیت می کنند به دنبال ارائه بازی های بسیار خفن و مناسبی هستند تا بتوانند نظر کاربران را به سوی خود جذب کنند.

از میان تمامی سبک های موجود در بازی های موبایل، سبک اکشن سبکی پرطرفدارانه تر است که اکثر گیمر ها را روزها، ماه ها و سال ها درگیر خود می کند. بدون شک شما نیز از اهمیت بازی های اکشن و میزان علاقه مندی کاربران به آن خبر دارید اما چطور می توان محبوب ترین بازی های سبک اکشن موبایل را شناسایی کرد؟ چراکه مارکت بازی های اکشن پر است از برند های ریز و درشتی که برای پیشرفت و جذب کاربر، بازی های متنوع ای را در مارکت عرضه نموده اند.

در این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی از محبوب ترین بازی های موبایل به دست آورید! بازی هایی که می تواند تجربه لذت بخشی از سبک اکشن را برای شما تداعی سازد.

معرفی و آشنایی با محبوب ترین بازی های سبک اکشن موبایل

یکی از پرطرفدار ترین سبک بازی های موبایل، سبک اکشن است که به واسطه آن می توان تجربه لذت بخشی از فرایند بازی را در گرافیکی ایده آل و مناسب کسب کرد. از این رو و به دلیل استقبال بسیار زیاد افراد از بازی های سبک اکشن، برند های متنوعی محصولات منحصر به فردی را به مارکت ارائه نمودند که در ادامه با محبوب ترین و ایده آل ترین آن ها آشنا خواهیم شد.

1- Call of Duty: Mobile

شرکت محبوب و پرطرفدار اکتیویژن پس از انتشار بازی کالاف دیوتی موبایل  با استقبال بی نظیری از گیمر ها رو به رو شد! به نوعی که حتی مدیران این شرکت نیز تصور چنین استقبال گسترده ای از دانلود این بازی را نکرده بودند.

طولی نکشید که این بازی به یکی از بازی های ترند روز و هفته و ماه در میان تمامی بازی های منتشر شده تا به آن روز تبدیل شد! در بازی کالاف دیوتی موبایل شما می توانید شخصیت های معروف و معتبر این بازی را انتخاب نموده و به جنگ با رقبا بپردازید.

امکانات و ویژگی های بسیار خارق العاده ای در این بازی قرار دارد که به کمک آن می توانید تجربه لذت بخشی از فرایند یک بازی اکشن را به دست آورید.

2- آشنایی با بازی Fortnite

بازی فورتنایت یکی از موفق ترین بازی های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و پی سی بوده که توسط استودیو اپیک گیمز ساخته و پرداخته شده است. این استودیو به دلیل علاقه بسیار زیاد کاربران، بالاخره نسخه موبایل فورتنایت را در اختیار آن ها قرار داد تا بتوانند لذت بیشتری را به دست آورند.

این بازی در نسخه موبایل نیز توانست نظر بسیاری از کاربران و گیمر ها را به خود جذب کند که با گرافیک بالا، شخصیت های جذاب، نقشه ها و ماموریت های متنوع می توان از آن به عنوان یکی از محبوب ترین بازی های موبایل در سبک اکشن اشاره نمود.

3- آشنایی با بازی PUBG Mobile

به جرات می توان گفت که بازی پابجی یکی از محبوب ترین و منحصر به فرد ترین بازی های سبک بتل رویال است و بدون انتشار این بازی، تا به امروز بازی های محبوب دیگری درد این سبک، منتشر نمی شوند. درست است که پابجی از روز های اول رقبای بسیار سختی را به همراه داشت اما باز هم توانست به عنوان یکی از بهترین بازی های سبک اکشن در نسخه موبایل شناخته شود.

در بازی PUBG Mobile شما در یک نقشه قرار دارید و حدودا با 100 بازیکن دیگر بازی خواهید کرد که در نهایت باید از میان تمامی آن ها، تنها 1 نفر زنده بماند که همین موضوع باعث افزایش میزان جذابیت در این بازی شده است.

البته در حین فرایند بازی شما می توانید با دست آوردن یوسی پابجی، تجهیزات خودتان را بروزرسانی کنید و با قدرت بیشتری با جنگ به رقبا بپردازید. البته بخشی نیز برای خرید آن مهیا شده است که شما کاربران ایرانی برای خرید یوسی پابجی موبایل ارزان و باکیفیت باید از سایت های واسطه استفاده کنید چراکه نیاز به پرداخت دلاری و همچنین کارت های اعتباری خارجی دارند.

سخن آخر...

3 بازی فوق را می توان در میان تعداد قابل توجهی از بازی های سبک اکشن موبایل، به عنوان محبوب ترین آن ها معرفی نمود که هرکدام از آن ها جذابیت های خاص و منحصر به فرد خود را دنبال می کنند. اگر تجربه ای در این خصوص دارید، با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • GT
    GT | ۲۸ فروردین ۱۴۰۰

    کالاف❤

  • Moslem
    Moslem | ۱۵ بهمن ۱۳۹۹

    Free fire

  • MO7
    MO7 | ۱۵ بهمن ۱۳۹۹

    Farlight 84

مطالب پیشنهادی