ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

آیا در سال ۲۰۲۱ هنوز نیاز به استخدام برنامه نویس، خرید پکیج های فروشگاه ساز و یا هاست داریم؟

این روزها دنیای کسب و کارها تغییرات بسیاری داشته است و از این میان، فروشندگانی به موفقیت می رسند که تجارت خود را به روز نگه دارند. البته منظور از به روز نگه داشتن تجارت، ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

این روزها دنیای کسب و کارها تغییرات بسیاری داشته است و از این میان، فروشندگانی به موفقیت می رسند که تجارت خود را به روز نگه دارند. البته منظور از به روز نگه داشتن تجارت، ارائه خدمات و کالاهای جدید نیست؛ منظور ساختار و رنگ و بوی جدیدی است که باید به تجارت خود اضافه کنید. زندگی در عصر حاضر که عصر تکنولوژی است، تفاوت بسیاری با دوره های گذشته دارد. در این دوره برای موفقیت باید به تجارت آنلاین پا بگذارید و نسخه اینترنتی فروشگاه خود را راه اندازی کنید.

برای این کار فروشگاه ساز رایگان سلدان همگام با شما قدم بر می دارد. سلدان پلتفرمی حرفه ای برای طراحی سایت در اختیار شما قرار می دهد که به کمک آن طراحی فروشگاه اینترنتی به سادگی آب خوردن است. چگونه؟! در ادامه بیشتر با آن آشنا می شویم.

در سلدان چه خبر است؟!

سلدان یک پلتفرم تجارت الکترونیک است که کار خود را با شعار «شما تلاش می کنید، ما درها را باز می کنیم» آغاز کرده است. در این پلتفرمِ رایگان همه چیز برای ساخت فروشگاه اینترنتی مهیا شده است. شاید بپرسید فروشگاه ساز چیست و چه تفاوتی با طراحی سایت آنلاین دارد؟! فروشگاه ساز همان راه حلی است که در عصر دیجیتال باید به آن چسبید!

در این پلتفرم تمام امکانات فروشگاه آنلاین از پیش آماده شده است و شما فقط به هدف فروش وارد آن می شوید؛ بدون اینکه دچار دردسرهای مختلف خرید سایت فروشگاهی برای فروش اینترنتی شوید. حال اگر پلتفرم انتخابی شما سلدان باشد، بیشتر هم سود خواهید کرد!

این فروشگاه ساز به هدف تجارت بین المللی قدم بر می دارد. پس انتخابی فوق العاده برای افرادی است که می خواهند تجارت الکترونیک را به صورت جدی دنبال کنند. بیایید کمی از نزدیک تر به این فروشگاه ساز اینترنتی نگاه کنیم و ببینیم کدام ویژگی ها و مزیت ها باعث می شود سلدان انتخابی متفاوت برای شما باشد.

فلسفه سلدان در گذر از 2020 به 2021

شروع سال 2020 با یک شرایط شگفت انگیز همراه بود، پاندمی ویروس COVID-19، اتفاقی که بیش از هر محرک دیگری وضعیت اقتصاد و ساز و کارهای مالی و تبادلات را در جهان تغییر داد. تغییراتی که می بایست در یک دهه رخ می داد در زمانی کوتاهی به وقوع پیوست. کسب و کارهای زیادی تعطیل شدند و شغل های زیادی از دست رفت. اتکا به مبادلات رو در رو همواره سنت رایج در نظام اقتصادی دنیا بود تا اینکه به ناچار در این سال، نیاز به تغییرات، چه برای شرکت های بزرگ و چه کسب و کارهای کوچک خانگی، اجتناب ناپذیر شد. در این شرایط ما شاهد رشد شدید تقاضا برای سرویس های آنلاین مانند شاپیفای بودیم، بازارها به سرعت گسترش یافته و راه بازگشتی به عقب وجود ندارد. در این میان همچنان تعداد بسیار زیادی از کسب و کارها در سراسر جهان از دسترسی به سرویس های فروش آنلاین باز مانده اند. بازار چند تریلیون دلاری فروشگاه های آنلاین کسر کوچکی از بازار فروش آنلاین یک دهه ی آینده را در حال حاضر شامل می گردد. اما سوال اصلی که همچنان بی پاسخ مانده است این گپ میان سرویس های فروش آنلاین و تقاضای بخش بزرگی از کسب و کارهای کوچک است که توان سرمایه گذاری بزرگ، تخصص و یا زمان کافی برای آنلاین کردن کسب و کارشان را ندارند. تعداد حساب های تجاری در بزرگترین پلتفرم تجاری فروشگاه ساز جهان، ار نظر مبلغ مبادلات، یعنی شاپیفای، حدود 1 میلیون عدد است. تحقیقات نشان می دهد یکی از بزرگترین موانع در رشد این پلتفرم ها هزینه اولیه و زمان زیاد و تخصص مورد نیاز برای راه اندازی فروشگاه است. به نحوی که تغییر در یکی از این عوامل یعنی گسترش مدت رایگان استفاده از 14 روز تا 90 روز در نیمه دوم سال 2020 موجب جهش 47% در رشد کاربران این سرویس گردید. پر کردن این فاصله میان خواسته اکثریت فروشندگان برای آنلاین شدن و داشتن یک سایت و فروشگاه آنلاین بدون نیاز به استخدام متخصص و صرف هزینه اولیه، فلسفه اصلی پشت سلدان است. حذف! حذف مراحل تکراری، حذف مواردی در مسیر طراحی فروشگاه آنلاین، که نه تنها باعث بهتر دیده شدن برند نمی شوند، بلکه هزینه های سربار زیادی برای کاربران پلتفرم های ایکامرس کنونی ایجاد کرده اند.

پیشرفت سریع امکانات و ابزارهای سلدان برای فروشندگان

رایگان شروع کنید، رایگان ادامه دهید

فروشگاه ساز سلدان طرح کاملا رایگان بدون تاریخ انقضا را برای کسب و کارهای کوچک و متوسط در نظر گرفته است. رساندن هزینه راه اندازی و نگهداری سایت و فروشگاه آنلاین به مبلغ قابل توجه ۰ تومان در ماه برای کسب و کارهایی که به تازگی شروع به کار کرده اند یک فرصت استثنایی خواهد بود.

به عبارت دیگر باید گفت از پرداخت هزینه ساخت فروشگاه اینترنتی نجات پیدا می کنید! در سلدان کسب و کارها برای شروع تجارت آنلاین نیازی به پرداخت هزینه ندارند و تا زمانی که نخواهند برای کاهش کارمزد به مبلغی تا ۰.۵٪ ، طرح خود را تغییر دهند، به صورت رایگان به فعالیت خود ادامه خواهند داد. سلدان تمام ابزارهای مدرن و حرفه ای فروش را به منظور افزایش درآمد در اختیار کاربرانش قرار می دهد، زیرا برخلاف مدل های رایج در پکیج های فروشگاه و سایت ساز موجود، درآمد سلدان از طریق فروش بیشتر کاربرانش بدست می آید. این یک همکاری برد-برد برای دو طرف مشارکت، یعنی سلدان و فروشندگان است. مبلغ کارمزد از ۲٪ تا ۰.۵٪ متغییر بوده که پایین ترین نرخ موجود را نشان می دهد. هزینه طرح های مختلف سایت ساز سلدان برای فروشگاه های بزرگ نیز به گونه ای است که با پرداخت هزینه ای معقول از تمام امکانات یک فروشگاه جذاب و کاربرپسند برخودار می شوند و نیازی به پرداخت هزینه جدا برای استفاده از امکانات مختلف نیست.

کاربران سلدان می توانند تا با معرفی سلدان به دوستانشان از طریق لینک ریفرال، کارت های شارژ هدیه به مبلغ حداقل ۵۰ هزار تومن به ازاء هر ثبت نام موفق دریافت نمایند، که با آن قادر به خرید طرح هایی با کارمزد کمتر برای فروشگاه خود، بدون پرداخت یک ریال خواهند بود.

امنیت در پرداخت ها و تنوع در روش های پرداخت

یکی از موضوعات حیاتی در زمان طراحی سایت و فروشگاه آنلاین برقراری امنیت در پرداخت هاست که اگر در این زمینه مهارتی نداشته باشید با مشکلات پیچیده و پردردسری مواجه می شوید. یک سیستم فروشگاه اینترنتی باید به گونه ای باشد که مشتریان بدون هیچ تردیدی به آن اعتماد کنند. در سایت ساز سلدان سیستم پرداخت توسط یک تیم زبده طراحی شده و آماده استفاده است. ویژگی منحصر به فرد سلدان این است که با ارزهای بین المللی در آن امکان فروش محصولات و خدمات به اقصی نقاط دنیا فراهم است. تفاوتی ندارد بخواهید فروشگاه اینترنتی خود را براساس ارز رایج کشور اداره کنید یا محصولات را به مشتریان خارج از کشور بفروشید، بستر تجارت بین المللی در سلدان کاملا مهیاست.

پنل مدیریت سفارشات دریافتی در سلدان

سریع و ساده

سلدان مراحل ساخت سایت را به صورت ساده و سریع طراحی کرده است. برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود در این پلتفرم فقط به یک نشانی ایمیل نیاز دارید که در کوتاه ترین زمان ممکن سایت شما آماده شود.

یکی دیگر از ویژگی ها و مزیت های استفاده از سلدان عدم وابستگی به مهارت ها و دانش کامپیوتری است. برای داشتن سایت در سلدان به آموزش طراحی فروشگاه اینترنتی یا کدنویسی بخش های مختلف نیازی ندارید. در این پلتفرم شما فقط در نقش مدیر یا فروشنده ظاهر می شوید و با استفاده از ابزارهایی که در اختیارتان قرار می گیرد، فروشگاه خود را مدیریت می کنید.

فروش کالا و خدمات متنوع متناسب با نیاز هر فروشنده

برای فروش در سایت اینترنتی نیازی نیست حتما کالاهای فیزیکی داشته باشید یا بخواهید نسخه آنلاین فروشگاه فیزیکی خود را اداره کنید. فروشگاه ساز سلدان این امکان را فراهم کرده است که هر نوع کالایی را به فروش برسانید. این کالاها ممکن است فیزیکی باشند یا به صورت کالاهای مجازی، فایل یا خدمات ارائه شوند.

ساخت سایت کاملا رایگان برای فروش هرآنچه در سر دارید در سلدان امکان پذیر است. هرکدام از این محصولات بخش پردازش مخصوص به خود را دارند که در جریان فروش آنها دچار مشکلی نشوید.

لجستیک و حمل و نقل یکپارچه

بهترین راه ساخت فروشگاه اینترنتی راهی است که تمام جوانب فروش اینترنتی را در نظر گرفته باشد. یکی از مهم ترین چالش هایی که در زمان فروش اینترنتی باید در نظر داشت بسته بندی، ارسال و پیگیری دریافت کالا توسط مشتریان است. فروشگاه ساز سلدان بستری را فراهم کرده است که به کمک آن مدیریت لجستیک به سادگی امکان پذیر است. مدیریت کالاهای انبار، محصولات ارسال شده و محصولات جدید، به کمک پلتفرم حرفه ای سلدان به صورت یکپارچه دنبال می شود.

علاوه بر مدیریت ساده لجستیک، سیستم های حمل و نقل رایج در کشور همچون الوپیک نیز به طور مستقیم به فروشگاه اینترنتی شما در سلدان متصل می شوند که ارسال کالاهای شما را بر عهده بگیرند؛ حتی می توانید سفیران شخصی و مخصوص به فروشگاه خودتان را برای امور لجستیک در نظر بگیرید و به سادگی آنها را مدیریت کنید.

زمان انتخاب بهترین فروشگاه ساز رایگان فرا رسیده است!

این روزها برای طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی نیازی به علم برنامه نویسی ندارید! فروشگاه سازهای مختلف هرآنچه نیاز داشته باشید برای شما فراهم کرده اند. به عنوان یک مدیر یا فروشنده کافی است  بهترین سایت ساز فروشگاهی را پیدا کنید. سلدان همان چیزی است که برای یک شروع حرفه ای به آن نیاز دارید؛ همه چیز در این پلتفرم برای فعالیت حرفه ای تعبیه شده که هیچ چالشی برای فروش اینترنتی نداشته باشید.

برای آشنایی بیشتر با فروشگاه ساز رایگان سلدان پیشنهاد می دهیم سری به وب سایت آنها بزنید و از نزدیک با ویژگی ها و مزیت های منحصر به فرد این سایت ساز حرفه ای آشنا شوید. زمان برای شروع تجارت آنلاین شما از حرکت نمی ایستد؛ پس تعلل نکنید!

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی