ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

خرید گل آسان و سریع از فروشگاه آنلاین گل و گیاه گُل‌سِتان

ولنتاین یکی از روزهای سرد فصل زمستان است که به روز عشق نیز شناخته شده است. ولنتاین روز خاص و عاشقانه‌ای برای بیان احساسات قوی قلبی می‌باشد. در این روز عشاق برای بیان احساس خود ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۱

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

ولنتاین یکی از روزهای سرد فصل زمستان است که به روز عشق نیز شناخته شده است. ولنتاین روز خاص و عاشقانه‌ای برای بیان احساسات قوی قلبی می‌باشد. در این روز عشاق برای بیان احساس خود هدایایی تقدیم می‌کنند و از این طریق به یکدیگر یادآور می‌شوند که چه جایگاهی برای یکدیگر دارند. هدیه‌های مختلفی برای این روز عاشقانه وجود دارد اما چون گل و گیاهان یکی از بارزترین راه‌ها برای بیان احساسات می‌باشند برای این روز بیشتر پیشنهاد می‌شوند.

گیاه روز ولنتاین

همانطور که گفته شد گلها و گیاهان می‌توانند گزینه مناسبی برای هدیه روز ولنتاین باشند، زیرا گیاهان خاص، زیبا و شیک هستند و برای ابراز احساسات پاک و خالصانه بهترین‌ هدیه می‌باشند افراد تنها گلی که برای این روز در ذهن خود دارند گل های رز قرمز هستند. گل رز گلی محبوب است که نمادی  از عشق و علاقه نیز می‌باشد. خرید باکس گل رز ولنتاین می‌تواند گزینه مناسبی برای چیدمان گل‌ها در کنار هم باشد. اما توجه داشته باشید که گل‌ها وقتی از ساقه خود جدا می‌شوند عمر کوتاه‌تری دارند و بعد از مدت کوتاهی از بین می‌روند.

اگر تمایل دارید هدیه‌ای که می‌دهید در اتاق عشقتان ماندگار شود ما خرید گیاه ولنتاین را پیشنهاد می‌کنیم. گیاهان آپارتمانی مانند گیاهان گلدار، گلدان‌های با گیاهان خاص، تراریوم‌ها و کاکتوس‌ها هدیه مناسبی برای این روز هستند.

انواع گیاهان مناسب برای روز ولنتاین

گلدانی با گیاهان طبیعی می‌تواند هدیه ویژه و خاص برای عزیزان شما در این روز خاص باشد. شما می‌توانید گیاه مورد نظر خود را انتخاب کنید و با یک بسته بندی شیک به همراه کارت پستالی که دارای متن عاشقانه است آنرا به یک هدیه ماندگار تبدیل کنید. گل و گیاهان بسیاری وجود دارند که برای هدیه ولنتاین انتخاب می‌شوند. خرید گیاه ولنتاین چه به عنوان هدیه اصلی و چه به عنوان هدیه‌ای در کنار هدایای دیگر انتخاب هوشمندانه‌ای است زیرا گیاهان باکیفیت دارای ماندگاری بالایی هستند و همیشه در برابر دیدگان معشوق شما خواهند بود.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و پیدایش اید‌ه‌های جدید برای کسب و کار، فروشگاه‌هایی که به صورت آنلاین محصولات خود را عرضه می‌کنند به وفور یافت می‌شود. در زمینه خرید گل و گیاه نیز فروشگاه اینترنتی گل و گیاه گل‌سِتان به عنوان یکی از معتبرترین گلفروشی‌های تهران در روز ولنتاین همراه شماست. در ادامه با چند نمونه از گیاهان روز ولنتاین بیشتر آشنا خواهیم شد.

کاکتوس‌ها

یکی از گیاهانی که دارای محبوبیت فراوانی بوده و به عنوان گیاه زیبای آپارتمانی در منزل یا اداره محل کار قابل نگهداری می‌باشد کاکتوس است. این گیاه در میان همه افراد چه دختر و چه پسر محبوبیت دارد. برای انتخاب هدیه ولنتاین برای پسر کاکتوس‌ها و ساکولنت‌ها را فراموش نکنید. این گیاه دارای تنوع بالایی است و می‌توانید گزینه‌های مختلف را بررسی کرده و مطابق سلیقه خود انتخاب شایسته‌ای داشته باشید. ساکولنت‌ها به دلیل ذخیره آب درون بافت داخلی‌شان رشد آرامی دارند و با آبیاری اندک و شرایط نوری ملایم پرورش می‌یابند. کاکتوس چه به صورت گلدانی و چه به صورت تراریوم کاکتوس برای ولنتاین هدیه داده می‌شود.

تراریوم‌های باز و بسته

اگر در جستجوی هدیه لاکچری برای ولنتاین هستید تراریوم‌ها بهترین پیشنهاد هستند. تراریوم‌ها در ابعاد مختلف، با گیاهان زیبا و به صورت باز و بسته ساخته می‌شوند. نگهداری از تراریوم آسان است و در محیط‌های مختلف قابل نگهداری است. با خرید تراریوم ولنتاین از وجود چند گیاه مختلف در یک باغ شیشه‌ای بهره خواهید برد. معمولا در تراریوم از گیاهان مقاوم استفاده می‌شود و به زیبایی آراسته می شود. کاکتوس‌ها و ساکولنت‌ها، پتوس، نخل شامادورا، چمن مونت کارلو، سینگونیوم و... از جمله گیاهانی هستند که در تراریوم استفاده می‌شوند و با تزیینات ولنتاین جذابیت خاصی پیدا می‌کنند. با هدیه دادن تراریوم به عنوان بهترین هدیه ولنتاین می‌توانید آرامش، عشق و شادابی را به عزیزترین فرد زندگی خود هدیه کنید. خرید تراریوم به عنوان هدیه ولنتاین برای دختر بسیار قابل توجه است زیرا با دریافت این هدیه هیجان زده خواهد شد. تراریوم با دوام بالایی که دارد می‌تواند حس عشق را در منزل عزیزتان ماندگار کند.

استرلیتزیا

اگر می‌خواهید گیاه خاص به عنوان هدیه ولنتاین خریداری کنید استرلیتزیا را به شما پیشنهاد می‌کنیم. گیاه استرلیتزیا که نام دیگر این گیاه پرنده بهشتی است را می‌توان در محیط آپارتمانی نگهداری کرد. این گیاه همیشه سبز، مقاوم و ماندگار است و در فصل زمستان تا اواخر بهار فصل گلدهی این گیاه خوشرنگ و خاص می‌باشد. گل‌های گیاه استرلیتزیا به مانند پرنده‌ای در حال پرواز است به همین دلیل این گل را پرنده بهشتی نامیده‌اند. با انتخاب این گیاه برای هدیه روز ولنتاین، وفاداری در عشقتان را به طرف مقابل نشان می‌دهید.

سانسوریا شمشیری، یا نیزه‌ای، مهتابی

سانسوریا یکی از ساده‌ترین و در عین حال جذاب‌ترین گزینه برای خرید گیاه ولنتاین است. گیاه سانسوریا گیاهی خاص و زیبا است که دارای ظاهری متفاوت می‌باشد. نوع نیزه‌ای گیاه سانسوریا لوله‌ای و با نوک نیزه مانند است. در بعضی از آنها نوک گیاه با رنگ‌های مصنوعی و خاص رنگ آمیزی شده است. سانسوریای شمشیری و مهتابی نیز گیاهانی ماندگار و مناسب برای روز ولنتاین خواهند بود.

فیلودندرون اسکاندنس

این گیاه آپارتمانی زیبا با برگ‌های قلبی شکل را می‌توانید به عنوان هدیه به عزیزترین افراد زندگی‌تان تقدیم کنید. این گیاه از نظر ظاهری که دارد بسیار شبیه گیاه پتوس است. اما کشیدگی و نوک تیز برگ‌ها این گیاه را از نظر شکل ظاهری از گیاه پتوس متفاوت کرده است. باتوجه به این که قلب سمبل روز ولنتاین می‌باشد شکل ظاهری قلب مانند برگ‌های فیلودندرون باعث شده تا این گیاه خوشرنگ به عنوان گیاه آپارتمانی مناسب برای هدیه ولنتاین معرفی شود. با هدیه دادن فیلودندرون اسکاندنس در روز عشق برای عشقتان سلامتی و برکت آرزو کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی