ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

خرید اقساطی کالا با چک

شرکت بامداد تابان آریا با توجه به نیاز بازار در تامین و فروش کالاهای بادوام بصورت اقساطی موضوع کار خود را بر این اساس شکل داده و جامعه ای از کارمندان و افرادی را مشخص ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شرکت بامداد تابان آریا با توجه به نیاز بازار در تامین و فروش کالاهای بادوام بصورت اقساطی موضوع کار خود را بر این اساس شکل داده و جامعه ای از کارمندان و افرادی را مشخص کرده که با توجه به همراهی کارفرمایان خود امکان خرید اقساطی دارند.

خرید اقساطی موبایل تبلت لپ تاپ

اداراتی مانند آموزش و پرورش ،وزارت دفاع و زیر مجموعه های آن ،مستمری بگیران تامین اجتماعی و...یکی از مشکلاتی که در ایران برای خرید اقساطی وجود دارد عدم وجود کارتهای اعتباری است که فروشندگان را با ریسک در بازپرداخت اقفساط روبرو می کند. به همین منظور در فروشگاه اینترنتی بتا (شرکت بامداد تابان آریا) سعی شده است تا برای مرتفع ساختن این مشکل بزرگ که مانع خرید و فروش اقساطی می شود راه حلی اتخاذ گردد که نتیجه ی آن تعامل با ذیحسابی سازمانهای طرف قرارداد است لذا بر این اساس سازمانها و ادارات اعتبار کارمندان خود را به این مجموعه اعلام می کنند و با استناد به آن  کارت اعتباری مجازی برای آنها در سیستم های هوشمند این شرکت بارگذاری می شود تا مشمولین این طرح فقط با استناد به کد ملی خود چه بصورت حضوری(از طریق نمایندگان) وجه به شکل غیر حضوری ( فروشگاه آنلاین ) به راحتی خرید خود را انجام بدهند.

خرید اقساطی بدون ضامن

از جمله امکاناتی که برای فروش اقساطی در نظر گرفته شده حذف ضامن است. همواره معرفی ضامن برای دریافت تسهیلات و یا خریدهای اعتباری مشکل بوده و چه بسا افراد را حتا از خرید منصرف ساخته است بنابراین در خریدهایی که از طریق شرکت بامداد تابان آریا صورت می گیرد نیاز به معرفی هیچ ضامنی نیست.

خرید قسطی موبایل تبلت لپ تاپ بدون پیش پرداخت

در بازار کالاهای با دوام فروشندگان به جهت اینکه خریدار را وابسته به خرید کنند درصدی از ارزش کلی کالا را به عنوان پیش پرداخت در نظر می گیرند که این درصد گاهی به  سی و پنج  درصد می رسد. حال آنکه این مجموعه کلیه فروشهای خود را بدون پیش پرداخت انجام می دهد و خریداران به اصطلاح رایج کالای خود را از دم قسط خرید میکنند و تا بیست و چهار ماه امکان باز پزداخت دارند .این امکانات برای خریداران بسیار مهم است و خرید را برای آنان سهل و آسان می کند. مغازه داران و فروشگاههای سطح شهر به جهت اینکه بعضا توان تامین مالی با حجم بالا را ندارند لذا نرخهای بالایی را برای سود تسهیلات خرید لحاظ می کنند در صورتیکه این شرکت با تامین مالی ارزانتر از بازار این امکان را به مشتریان خود می دهد تا خرید هایی ارزانتر و به صرفه تر از بازار داشته باشند.به کرات دیده شده است که افراد مایل به خرید اقساطی هستند اما کارفرمای ایشان تمایلی به ارتباط با فروشندگان کالا به شکل اقساطی ندارند و اصولا تمایلی به کسر از حقوق و تعهد پرداخت به فروشنده  را ندارند و یا اینکه کارمندان با سایر درآمدهای شان امکان خرید کالاهای گرانتر را دارند اما ذیحسابی سازمان آنها بر اساس میزان دریافتی حقوق شان اعتبار بالا و مورد نظر را به این دست از افراد نمی دهد به همین منظور طرح چک صیادی که امروزه از اعتبار بالایی برخوردار است در سیستم فروش اقساطی جاری شده است تا این شکل از خرید اقساطی نیز امکان پذیر باشد .لازم به یادآوری است که خرید با چک نیز نیاز به ضامن نداشته و همچون سایر طرحهای این شرکت  بدون پیش قسط و در بازه ی بیست و چهار ماهه است.

همچنین دسته ای از افراد که در استخدام سازمان و یا اداره ی دولتی و یا خصوصی نیستند می توانند با ارائه چک صیادی کالای مورد نظر خود را اقساطی خرید کنند. با توضیحات بالا کلیه کارمندان بازنشسته و یا شاغل نظامی که دارای حکمت کارت  هستند با ارائه کارتهای خود و یا شماره آن پس از احراز هویت نسبت به خرید میتوانند اقدام کنند. همچنین کارکنان بازنشسته و یا شاغل آموزش و پرورش نیز با ارایه کارت ملی و احراز هویت می توانند از خرید اقساطی بهره مند شوند در ادامه نیز مستمری بگیران تامین اجتماعی نیز با ارئه وکالتنامه کسر از حقوق به یکی از شعب بانک رفاه در سراسر کشور می توانند از خدمات بامداد تابان اریا استفاده کنند .دارندگان چک صیادی نیز با ارائه چکهای خود دربازه های سه ماهه امکان خرید اقساطی چکی از  این شرکت و یا نمایندگان آن را دارند. شرکت بامداد تابان آریا کلیه محصولات آی تی و دیجیتال مانند گوشی همراه ،تبلت،لپ تاپ، دوربین عکاسی، ماشینهای اداری، کالای بهداشتی ساختمانی مانند سونا ،جکوزی، توالت فنگی ، رادیاتور لوازم بهداشتی درمانی مانند انواع و اقسام فشار سنج ، تست خون ، ویلچر، تختهای بیمارستانی ، کالاهای ورزشی لوازم خانه و آشپزخانه ، فرش ، مبل و...و همچنین کالاهایی که در انیار شرکت موجود نباشد را با سفارش مشتری تهیه و به مشتریان گرامی تقدیم می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ثامر
    ثامر | ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰

    صد رحمت به دیجی کالا
    اینکه دست دیجی رو از پشت بسته تو قیمت و سود...

مطالب پیشنهادی