ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

اهمیت طراحی و سئو سایت برای کسب و کارها

این روزها روند اینترنتی شدن کارها و جا افتادن مسئله خرید های آنلاین باعث شده تا علاوه بر کسب‌وکارهای بزرگ، کسب‌وکارهای کوچک نیز به سمت طراحی سایت حرکت کنند. اعتماد مردم به فضای وب، رضایت ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۱۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

این روزها روند اینترنتی شدن کارها و جا افتادن مسئله خرید های آنلاین باعث شده تا علاوه بر کسب‌وکارهای بزرگ، کسب‌وکارهای کوچک نیز به سمت طراحی سایت حرکت کنند. اعتماد مردم به فضای وب، رضایت مشتریان از خرید اینترنتی و رشد و توسعۀ مسائل امنیتی و سایبری نیز در این حجم از گرایش به سمت ایجاد سایت برای کسب‌وکارها بی تاثیر نبوده است. اگر شما نیز یکی از هزاران کسبه‌ای هستید که تصمیم گرفته‌اید به وجهۀ کار خود در فضای مجازی روح و جان ببخشید با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید. این مطلب با عنوان اهمیت طراحی و سئو سایت برای کسب‌وکارها توسط تیم دیجی تک برای آگاهی بیشتر صاحبان کسب و کار گردآوری شده است.

چرا طراحی سایت این روزها از نان شب واجب تر شده؟

قطع به یقین اگر به عنوان یک کارفرما یا کارآفرین از یک مشاور دیجیتال مارکتینگ سؤال کنید که چه کنم تا فروش محصولاتم را افزیش دهم به شما خواهد گفت قبل از هرکاری برای برند یا فروشگاه فیزیکی خود یک وب سایت خوب طراحی کنید تا در فضای مجازی نیز حرفی برای گفتن داشته باشید.

اما سؤال اینجاست که چرا طراحی سایت برای گام نهادن در عرصۀ دیجیتال مارکتینگ و تجربه فروشی دو چندان تا این اندازه حائز اهمیت است؟ پاسخ روشن است. برندی می‌تواند در بازار رقابتی امروز موفق‌تر عمل کند که مشتریان بیشتری را به سمت خود سوق دهد. در فضای وب مشتریان سرگردانی هر روز وقت گذرانی می‌کنند که اگر شما اندکی هوش و ذکاوت به خرج دهید می‌توانید آن‌ها را به سمت خود بکشانید. چطور؟ با طراحی و سئو سایت.

طراحی وب سایت به کسب‌وکار شما در فضای وب روح و جان می‌بخشد و سئو سایت کمک می‌کند تا مشتریان یا کاربران سرگردان فضای وب به سمت وب‌سایت شما متمایز شوند.

چه سایتی برای کسب و کار من مناسب تر است؟

بعد از اینکه صاحبان کسب‌وکار متقاعد می‌شوند که به سمت طراحی وب‌سایت پیش روند، با مشاوره‌های متفاوتی روبه رو می‌شوند. عده ای طراحی سایت وردپرس را پیشنهاد می‌کنند، عده ای طراحی سایت اختصاصی با php، عده ای از طراحی سایت ASP.NET خیلی تعریف می‌کنند و به همین ترتیب فردی که قصد دارد سایت داشته باشد با پلتفرم‌های متفاوتی رو به رو می‌شود.

سؤال اینجاست که چه سیستم یا پلتفرمی برای طراحی وب‌سایت من مناسب‌تر است؟

در این بخش ما به شما چند توصیه کاربردی و ارزشمند ارائه می‌کنیم:

  • اگر صاحب یک برند بزرگ با مشتریانی در حجم بالا هستید یا برای یک ارگان دولتی قصد ایجاد سایت دارید ما به شما طراحی سایت اختصاصی را پیشنهاد می‌کنیم.
  • اگر صاحب یک فروشگاه زنجیره‌ای هستید و تمایل دارید تا تعداد بالایی محصول بارگذاری کنید ما به شما طراحی وب‌سایت با پرستاشاپ یا طراحی سایت NET را توصیه می‌کنیم.
  • اگر صاحب یک شرکت یا فروشگاه در ابعاد کوچکتر هستید پیشنهاد ما به شما طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوای وردپرس است.

مرحله بعد از طراحی و ایجاد سایت، محتواگذاری و در نهایت سئو یا بهینه سازی سایت است. در ادامه بیشتر با مفهوم سئو و بهینه سازی سایت آشنا خواهید شد.

سئو سایت به چه معناست؟

وقتی از مرحله طراحی سایت خارج شدید تازه با این چالش مواجه خواهید شد که چه کنم تا سایتم کاربر بیشتری داشته باشد. در چنین حالتی تکنیک‌های سئو وب سایت یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو به کمک شما خواهد آمد.

سئو یا seo مخفف عبارتsearch engine optimization  به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو است. به بیانی ساده‌تر یعنی سایت خود را به نقطه ای برسانیم که هم مورد تأیید موتورهای جستجو باشد و هم مورد پسند کاربران فضای وب.

در واقع سئو به دیده شدن سایت کمک می‌کند و منجر می‌شود تا کاربران نه فقط با وارد کردن نام برند یا آدرس اینترنتی منحصر به فرد سایت شما، بلکه به واسطه جستجوی کلمات یا عبارت‌های کلیدی پرتکرار و ترند به سایت شما وارد شوند.

سئو سایت نه تنها به دیده شدن و جذب کاربر فعال به سمت سایت شما کمک می‌کند بلکه در فروش بیشتر محصولات یا استفاده بیشتر از خدمات شما نیز تأثیرگذار است.

چرا خدمات طراحی سایت دیجی تک؟

در کنار تمام نکات و مسائل مهمی که در بخش‌های قبل ذکر شد، انتخاب یک شرکت آیتی محور معتبر برای ارائه پروژه طراحی و سئو سایت بسیار حائز اهمیت است. خیلی دیده شده که صاحبان کسب و کار هزینه‌های گزافی را بابت طراحی و بهینه سازی سایت متحمل می‌شوند اما خروجی کار باب میل آنها نیست. شرکت دیجی تک از جمله شرکت‌های آیتی محوری است که با چندین سال سابقه درخشان در زمینه طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن و سئو سایت و تحویل بیش از صدها پروژه موفق در سراسر ایران می‌تواند خدمات رضایت‌بخشی را به مشتریان ارائه دهد.

برخورداری از نیروهای خبره و کارآزموده، ارائه پشتیبانی و انجام پروژه و تحویل آن در موعد مقرر از جمله ویژگی‌های بارز دیجی تک است.

طراحی سایت ASP.NET خدمتی متمایز از شرکت دیجی تک

هزینه‌های طراحی سایت تخصصی با پلتفرم های 0 تا 100 کدنویسی شده برای شرکت‌های بسیار معتبری که امنیت اطلاعات و منحصر به فرد بودن سیستم اطلاعاتی برایشان بسیار حائز اهمیت است، قابل توجیه است. طراحی سایت با ASP.NET از جمله خدمات متمایزی است که دیجی تک برای آن دسته از مشتریانی که به دنبال طراحی سایت اختصاصی هستند، ارائه می‌دهد. به جرئت می‌توان گفت این پلتفرم طراحی برای هکر ها به یک پلتفرم غیر قابل نفوذ تبدیل شده است و این مسئله می‌تواند تأیید قابل قبولی برای امنیت سایت های مبتنی بر ASP.NET  باشد.

برنامه نویسان کارآزموده دیجی تک با دریافت پروپزال از سوی مشتری و تایید طرح اولیه یا UIUX توسط او، توانایی این را دارند تا یک سایت بی نقص و بدون باگ و کاملاً امن را به شما ارائه دهند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات طراحی وب سایت، سئو و بهینه سازی سایت و طراحی اپلیکیشن با کارشناسان ما در دیجی تک تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • sina_asadi
    sina_asadi | ۱۱ خرداد ۱۴۰۰

    به نظر شما من با دیدن صفحه اول این سایت میام سایت خودم رو بسپارم دست اینا برای سئو یا هر کار دیگه؟

    • mayt khani
      mayt khani | ۳ بهمن ۱۴۰۰

      اول تشکر میکنم بابت محتوای کامل شما درباره طراحی سایت
      بنظرم اینطور نمیشه تصمیم گرفت دوست عزیز. تجربه در این زمینه حرف اول میزنه
      من هم خوشحال میشم به سایت بنده سر بزنید و نظرتونو بگید
      طراحی سایت در کرج: karajwebdesign.com

مطالب پیشنهادی