ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

اسکوترهای برقی جدید نیکران موتور پاسارگاد در راه بازار

نیکران موتور پاسارگاد، از اسکوترهای برقی جدید خود با برندهای نسکوتر و کی وی رونمایی کرد. فروش اسکوترهای برقی Keeway e-zi  وNescooter GE ، با شرایط نقدی و اعتباری از ۲۶ تیرماه ۱۴۰۰ آغاز می‌شود ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | ۱۶:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

نیکران موتور پاسارگاد، از اسکوترهای برقی جدید خود با برندهای نسکوتر و کی وی رونمایی کرد. فروش اسکوترهای برقی Keeway e-zi  وNescooter GE ، با شرایط نقدی و اعتباری از ۲۶ تیرماه ۱۴۰۰ آغاز می‌شود و مشتریان می‌توانند از طریق حضور در فروشگاه‌های نیکران موتور پاسارگاد در سراسر کشور و به صورت اینترنتی نسبت به خرید این محصولات اقدام کنند.

با توجه به تغییرات شرایط اقلیمی در دنیا، استراتژی صنعت‌های خودرو و موتورسیکلت به سمت حفظ و نگهداری از محیط زیست پیش رفته است، در نتیجه تولیدکنندگان این حوزه بخشی از خطوط تولیدی خود را به محصولات به‌صرفه و دوستدار محیط زیست اختصاص داده‌اند. وجود این دغدغه به‌خصوص در کشور ایران، موتورسواران را به سوی استفاده از محصولات و اسکوترهای برقی سوق داده است.

در همین راستا شرکت نیکران موتور پاسارگاد، به‌عنوان یکی از تولید و عرضه‌کنندگان مطرح موتورسیکلت در ایران در خبر جدید مربوط به اسکوترهای جدید نیکران موتور، فروش محصولات خود به نام‌های Keeway e-zi  وNescooter GE  را با شرایط نقدی و اقساطی آغاز کرده است. علاقه‌مندان می‌توانند از دو طریق حضوری و یا مراجعه به فروشگاه اینترنتی نیکران موتور  از شرایط فروش مطلع شوند.

اسکوتر برقی Keeway e-zi

e-zi مجهز به موتور BRUSH LESS با حداکثر قدرت 2000W و سرعت 50 کیلومتر در ساعت است. موتورهای براش‌لس علاوه بر موتورهای برقی در مولتی‌روتورها و پهپادها هم کاربرد دارد و همزمان با کم کردن میزان مصرف انرژی، راندمان کلی موتور را افزایش می‌دهد. علاوه بر این فشار کمتری به باتری وارد می‌کند و در نتیجه طول عمر باتری افزایش می‌یابد.

زمان شارژ باتری لیتیوم- منگنز e-zi 6 ساعت است که می‌تواند 40 کیلومتر مسافت را با این شارژ طی کند.

محصول جدید کی وی در چهار رنگ سفید، خاکستری، مشکی و قرمز به بازار عرضه می‌شود تا هر علاقه‌مند به خرید موتورسیکلت برقی با توجه به سلیقه خود e-zi را خریداری کند.

اسکوتر برقی  Nescooter GE

ویژگی منحصر به فرد GE موتور BRUSH LESS دو حالته با حداکثر قدرت 900W و سرعت 50 کیلومتر در ساعت است. از دیگر ویژگی‌های این محصول استفاده از باطری لیتیومی و قابل حمل است که امکان شارژ راحت و بدون استرس را به راکب می‌دهد.

با  8 ساعت شارژ کامل باتری، میزان 65 کیلومتر (در حالت 1) و 30 کیلومتر (در حالت 2) پیمایش ایجاد می‌کند.

همچنین وزن سبک این محصول ( 58 کیلوگرم ) از مهم‌ترین مزیت‌های آن نسبت به رقبای خود بوده که باعث سواری و کنترل راحت‌تری مخصوصا برای بانوان می‌شود.

این محصول در 5 رنگ جذاب و در دو مدل صندوق‌دار و بدون صندوق طراحی شده تا سلیقه‌های مختلفی را پوشش دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • dana.
    dana. | ۲۷ تیر ۱۴۰۰

    نخرید نخرید نخرید .تمام استهلاک موتور برقی در باطری هاش خلاصه میشه حالا چه لیتیومی باشه چه لید اسید. مملکتی که فقط یارانه به بنزین میده و هیچ حمایتی از باطری این اسکوتر ها نمیکنه خریدش اشتباه محض هست چون خودم سه سال خریدم و گرفتارشم میگم نخرید. الان باطری لید اسید 6 عدد موتور من میخواد 7 میلیون تومن نهایت مواظب باشی یکسال و نیم تا دو سال کار میکنه لیتیومی همین باطری الان 14 میلیون تومن نهایت 3 تا 4 سال کار میکنه وقتی هم بگی چه خبره میگن با دلار آزاد وارد میشه. شما تو 3 تا 4 سال چند پول بنزین و روغن موتورت میشه؟

مطالب پیشنهادی