ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

دانلود سریال ایرانی جدید در سایت ایران تی وی، سریال جزیره و سریال ساخت ایران ۳

این روزها از تلویزیون سریال های افرا، در کنار پروانه ها و هم سایه پخش می گردد. اما سریال های آب و تاب دار که داستان عاشقانه و یا درگیر کردن مخاطب با مسائل جنایی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۵ مهر ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

این روزها از تلویزیون سریال های افرا، در کنار پروانه ها و هم سایه پخش می گردد. اما سریال های آب و تاب دار که داستان عاشقانه و یا درگیر کردن مخاطب با مسائل جنایی باشد بیشتر در شبکه نمایش خانگی برای کسب درآمد عوامل به معرض دید قرار می گیرند. سریال خاتون، میدان سرخ و شب آهنگی از جمله آثار این روزهای شبکه نمایش خانگی هستند که بین آنها سریال خاتون با موضوعی تاریخی کمی از تکراری بودن برخی آثاری که هدف فقط به نمایش گذاشتن موضوعی عاشقانه بوده کاسته است.

دانلود سریال ایرانی جدید جزیره، ساخت ایران ۳ و نیسان آبی در شبکه نمایش خانگی با ترافیک داخلی نیم بها و پخش آنلاین در وبسایت ایران تی وی

ساخت ایران 3

سریال ساخت ایران ۳

ساخته بهمن گودرزی بنظر میرسد با نبود محمدرضا گلزار قرار است به کارش ادامه دهد. دو شخصیت اصلی داستان را امین حیایی و مجید صالحی برعهده دارند و بازهم با موضوعی کمدی این بار در آفریقا رقم می خورد. پیش تر ساخت ایران ۱ را محمدحسین لطیفی و ساخت ایران ۲ توسط برزو نیک نژاد ساخته شده بود.

زمان پخش ساخت ایران فصل سوم؟ شواهد نشان از پخش این اثر در اوایل آبان ۱۴۰۰ را می دهد. جهت اطلاع از تاریخ دقیق به سایت ایران تی وی مراجعه و صفحه فصل سوم ساخت ایران را دنبال کنید.

سریال نیسان آبی

واما سریالی دیگر با ژانر کمدی خانوادگی با نام نیسان آبی و البته یک غافگیری از کارگردانی که همیشه مورد یکسری نقدها بوده است، منوچهر هادی که ید طولایی در ساخت آثار عاشقانه دارد و حسابی هم پرکار است این روزها مشغول ساخت نیسان ابی با موضوعی که تجربه ای جدید برای او محسوب می شود است.

بازیگران نیسان ابی  اسدالله یکتا ، امیر جعفری ، بهناز جعفری ، جمشید هاشم پور ، حسین یاری ، سعید آقاخانی ، سیروس همتی ، گیتی قاسمی ، مهران غفوریان ، یکتا ناصر ، یوسف صیادی می باشند و با داستانی در مورد دختری بنام تی تی گل است که برای مخارجش مجبور است با نیسان باربری کند اما طی حادثه ای وضع مالی اش خوب می شود...

حضور حسین یاری و جمشید هاشم پور با کله های تراشیده شده نیز یک گریم تازه ای به این سریال تزریق کرده است.

زمان پخش نیسان آبی؟  حدودا آبان یا آذر به نمایش خانگی می رسد اما جهت اطلاع اخبار بروز و تاریخ جدید به صفحه این سریال در ایران تی وی به آدرس زیر مراجعه کنید.

دانلود سریال نیسان آبی

دانلود سریال ایرانی جزیره سیروس مقدم

سریال جزیره به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی همسر سیروس مقدم (الهام غفوری) و به قلم علی طالب آبادی صورت پذیرفته است. بازیگران بنامی در این سریال ایفای نقش می کنند اما مهم ترین چهره که اولین حضور خود را در یک فیلم تجربه میکند امیر مقاره می باشد که همه ی ما با نام هنری ماکان بند آنها را در موسیقی می شناسیم.  این سریال در ۲ فصل و ۳۰ قسمت قرار است به نمایش خانگی برسد. داستان عشق و انتقام در این اثر مهم ترین حادثه ممکن است. صحرا دختری خبرنگار و فعال است که برای انتقام از خانواده شاهنگ و عشق قدیمی اش تصمیم می گیرد از هر راهی شده پول دار شود و آنها را زمین بزند...

سریال جزیره کی پخش می شود؟ تاریخ پخش جزیره قرار بود در تابستان ۱۴۰۰ باشد اما باتوجه به موج های پی در پی کرونا و البته لوکیشن این سریال که جزیره کیش می باشد کمی به تعویق افتاد تا اینکه با واکسیناسیون اعضای فیلم و گروه و از سرگیری کار این سریال به نظر می رسد در اواسط مهر ۱۴۰۰ شاهد پخش رسمی آن در نمایش خانگی باشیم.

دانلود سریال جزیره

بازیگران سریال ایرانی جزیره: السا فیروزآذر ، امیر کاظمی ، امیر مقاره ، بهنام تشکر ، حسام منظور ، حمیدرضا پگاه ، سامیه لک ، شادی مختاری ، علی سرابی ، غزل شاکری ، کاظم سیاحی ، محمدرضا فروتن ، میترا حجار ، مینا وحید ، هنگامه قاضیانی.

سایر عوامل:
مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت
تهیه‌کننده:منوچهر محمدی، امیرحسین حیدری
نویسنده: علی طالب آبادی
طراح چهره‌پردازی: مهرداد میرکیانی
آهنگساز: مسعود سخاوت دوست
خواننده:ماکان بند

وجود تنوع دسته بندی سایت ایران تی وی مورد رضایت کاربران قرار دارد. از بین ژانرهای موجود در این وب سایت می‌توان به فیلم کمدی، فیلم عاشقانه، فیلم خانوادگی، فیلم جنایی و غیره اشاره کرد. کاربران با توجه به نیاز خود با ورود به هر دسته ‌بندی و انتخاب فیلم مورد نظر خود قادر خواهند بود تا کیفیت‌های مختلف را مشاهده کنند. لینک دانلود قرار گرفته به شکل مستقیم است که کاربران در سریع‌ترین زمان ممکن می‌توانند فیلم مورد نظر خود را با سرعت بالا دانلود کنند. تماشا آنلاین تمامی آثار با یک ویدیو استریم حرفه ای قابل مشاهده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی