ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

بررسی مزایای مهاجرت کاری به کانادا برای کارآفرینان

تا دلتان بخواهد مقصد برای مهاجرت هست، اما شاید انتخاب از بین این همه مقصد جذاب سخت باشد. اگر کارآفرین هستید و سرمایه مناسبی هم دارید، کشور کانادا یکی از بهترین انتخاب های ممکن برای ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۱ مهر ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تا دلتان بخواهد مقصد برای مهاجرت هست، اما شاید انتخاب از بین این همه مقصد جذاب سخت باشد.

اگر کارآفرین هستید و سرمایه مناسبی هم دارید، کشور کانادا یکی از بهترین انتخاب های ممکن برای مهاجرت است.

نیاز به دلایل متقاعدکننده دارید؟ دوست دارید بدانید چرا کشور کانادا یک مقصد مطلوب و مناسب برای مهاجرت و کار است؟

در مقاله پیش رو چند دلیل و در واقع چند مزیت مهم برایتان لیست کرده ایم که می تواند ذهنیت شما را برای کارآفرینی در کانادا و دریافت ویزا و اقامت در این کشور شفاف تر کند. لطفا تا انتها همراهمان باشید.

مزیت اول | اقتصاد قدرتمند و با ثبات کانادا

اقتصاد کانادا جزء ده کشور برتر دنیاست. از این لحاظ شانس موفقیت در کسب وکار و کارآفرینی به مراتب از کشوری مثل ایران بیشتر می شود.

ثبات اقتصادی در هر کشور که جزء مهم ترین فاکتورهای قدرت اقتصادی آن کشور است، در کانادا خوشبختانه در وضعیت بسیار خوبی به سر می برد. همین ثبات اقتصادی است که کارآفرین ها را تشویق به سرمایه گذای و ایجاد کسب و کارها و استارتاپ ها می کند.

قانون در کانادا به بهترین شکل رعایت می شود و دیگر لازم نیست هر روز منتظر اخبار منفی یا بی ثابتی ها و بحران های اقتصادی پیاپی باشید.

 مزیت دوم | حمایت های دولت کانادا

دولت کانادا طرح های گسترده اقتصادی طراحی کرده است. طراح هایی برای رشد و پیشرفت این کشور و حضور در جمع بالاترین کشورهای جهان!

برای دستیابی به رشد اقتصادی مورد نظر، حمایت های خیلی خوبی هم از کسب و کارها، به ویژه کسب و کارهای نوین و استارتاپ ها می کند.

کارآفرینی در کانادا می تواند راهی مناسب برای دریافت حمایت های دولتی باشد.

به ویژه اگر طرح ها و برنامه های کارآفرینی شما در جهت و برای کمک به توسعه کشور مفدی باشد، مطمئناً می توانید از حمایت های مادی و معنوی دولت کانادا استفاده کنید.

مثلاً از وام ها و تسهیلات مالی دیگری که در اختیارتان قرار داده می شود.

مزیت سوم | اخذ اقامت دائم برای خود و خانواده

کانادا در ازای کارآفرینی در این کشور و کمک به رشد اقتصادی خود، اقامت دائم کانادا و امتیازات زیاد دیگری در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

 یکی از روش های عالی برای اخذ اقامت دائم در کانادا، کارآفرینی در این کشور است.

علاوه بر اخذ اقامت دائم برا خود، از طریق کارآفرینی در کانادا می توانید برای همسر و فرزندان خود هم ویزای کانادا دریافت کنید. برای این کار با ید شرایط و مدارک موردنیاز را فراهم کنید و از زندگی و کار در کنار خانواده خود در کانادا لذت ببرید.

ضمن اینکه خیالتان راحت است که در جایی زندگی و فعالیت می کنید که دارای ثبات اقتصادی است و با هر بحران کوچک و بزرگی دستخوش تغییرات گسترده نمی شود.

مزیت چهارم | عدم نیاز به مدارک تحصیلات عالی

حتی اگر شما تحصیلات عالی نداشته باشید هم می توانید برای مهاجرت کاری به کانادا بروید و در آنجا کارآفرینی کنید.

در واقع کافی است شما ایده کارآفرینی، قصد راه اندازی کسب وکار یا سرمایه گذاری در این کشور را داشته باشید.

ارائه سوابق کاری و مدیریتی و سرمایه کافی برای سرمایه گذاری در کشور کانادا امکان پذیر است.

مزیت پنجم | فضای عالی برای تحقیق و توسعه

علاوه بر رشد اقتصادی بالا، کانادا یکی از توسعه یافته ترین کشورهای دنیا در حوزه های مختلف تکنولوژی، پژوهشی، تحقیقاتی و علمی است. مهاجرت به کانادا از طریق کارفرصت خوبی برای استفاده از امکانات این کشور است.

به دلیل پیشرفت سریع این کشور در این حوزه ها و برنامه های بلندپروازانه دولت برای توسعه اقتصادی، فضای عالی برای کار و تحقیق و توسعه خواهید داشت. به ویژه اینکه دولت کانادا تسهیلاتی خوب برای مهاجرین و نیروهای متخصصی که به این کشور وارد می شوند در نظر گرفته است.

توان علمی، تجهیزات و امکانات مختلف و به روز استفاده شده در کانادا می تواند به رشد و پیشرفت سریع تر شما، کسب و کارتان و زندگی تان کمک کند.

 مزیت ششم | مالیات کم، هزینه های تجاری مناسب

میزان مالیات به ویژه برای کسانی که اقدام به کارآفرینی یا راه اندازی استارتاپ و کسب وکار می کنند کم در نظر گرفته شده است. این کار هم در راستای رشد اقتصادی کشور و طبق برنامه های از پیش تعیین شده دولت کانادا طراحی شده است.

کم بودن مالیات برای کارآفرینان در راستای حمایت های دولت کانادا برای توسعه کارآفرینی و جذب سرمایه گذاران و کارآفرینان است.

هزینه های راه اندازی کسب و کار هم در این کشور نسبتاً پایین و مناسب است. یعنی می توانید با هزینه های به مراتب پایین، کسب و کار راه اندازی کنید و کارآفرین شوید.

مزیت هفتم | نرخ بیکاری پایین و فضای کاری فعال

کانادا یکی از بهترین کشورهای جهان از لحاظ پایین بودن نرخ بیکاری و وجود فضای کاری فعال است.

نرخ بیکاری در این کشور به طور میانگین تنها حدود 7 درصد است. جالب است بدانید کشور کانادا تا به حال 2 بار به عنوان بهترین کشور برای کار و بیزینس دست پیدا کرده است و مطابق با بررسی های تخصصی، یکی از بهترین کشورها برای سرمایه گذاری و کارآفرینی است. پس از این لحاظ هم خیالتان راحت :)

سخن پایانی...

خوشبختانه دولت کانادا از جذب سرمایه و ایجاد کسب و کار به ویژه در چند سال گذشته و البته طی چند سال آینده استقبال می کند. این کشور برنامه های متعددی برای جذب سرمایه گذاران خارجی و ایجاد کارآفرینی در کانادا طراحی و در دست اجرا دارد. طی سال های آینده هم باید هزاران نیروی متخصص یا محصل وارد این کشور  شوند تا سیاست های مهاجرتی کانادا به درستی اجرایی شود.

هدف اصلی دولت کانادا برای طراحی چنین برنامه هایی، رشد اقتصادی و ایجاد شغل برای شهروندان کانادایی و افرادی است که به این کشور مهاجرت می کنند.

با استفاده از کارآفرینی، اقامت کانادا را دریافت کنید و به این کشور مهاجرت کنید. مطمئناً با اقامت کانادا از طریق کار روزهای خوبی در انتظار شماست، اگر اصولی و قدم به قدم جلو بروید و از وکلا و مشاورین با تجربه و حرفه ای استفاده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی