ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

۷ پیشنهاد سنجاق برای رفع نم و رطوبت

با رعایت چند نکته ساده از ایجاد نم و رطوبت جلوگیری کنید. یکی از بدترین استقبال‌ها هنگام بازگشت از تعطیلات آسیب‌های ناشی از آب در خانه و بوی نم است. رفع نم و رطوبت اگر ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۰ آبان ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

با رعایت چند نکته ساده از ایجاد نم و رطوبت جلوگیری کنید. یکی از بدترین استقبال‌ها هنگام بازگشت از تعطیلات آسیب‌های ناشی از آب در خانه و بوی نم است.

رفع نم و رطوبت

اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید در قدم اول می‌توانید قیمت رفع نم و رطوبت را در شهر خودتان بپرسید. مثلا اگر به دنبال یافتن رفع نم و رطوبت در تهران باشید می‌توانید سفارش برای رفع نم و رطوبت ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار سنجاق صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه تر را تجربه کنید.

۷ روش رفع نم و رطوبت

۱.  شیر اصلی آب را ببندید

ساده ترین راه برای جلوگیری از هرگونه آسیب آب، بستن شیر آب اصلی است. بستن شیر اصلی آب ورودی به ساختمان را قطع می‌کند. محل شیر اصلی آب را به اعضای خانواده نشان دهید تا در مواقع اضطراری از آن استفاده کنند. اگر برای اولین بار است که شیر اصلی آب را می بندید، قبل از خروج از منزل با بازکردن شیر آب در داخل ساختمان از قطع شدن آب اطمینان حاصل کنید.

۲. جنس لوله‌های تامین آب لوازم را بررسی کنید

اگر می خواهید بدانید چگونه از نشت آب و نم در خانه خود جلوگیری کنید، از بررسی لوله‌ها شروع کنید. لوله‌های پلاستیکی به راحتی خراب می‌شوند، بنابراین آنها چندان قابل اعتماد نیستند. یک چراغ قوه بردارید و ببینید چه نوع خطوط تأمین آب بر روی لوازم خود دارید. اگر لوله‌ها پلاستیکی هستند،  بهتر است به فولاد ضد زنگ (و همچنین نسبتاً ارزان) ارتقا دهید.

۳.  لوازم و وسایل متصل به آب را بررسی کنید

لوازمی که به آب متصل هستند مانند لباسشویی،یخچال و ... را بررسی کنید و اجازه ندهید آنها شما را غافلگیر کنند. لوازم و وسایل اصلی که باید بررسی شوند به شرح زیر است:

  • یخچال و فریزر
  • ماشین ظرفشویی
  • سینک ظرفشویی (و لوله های زیر آن)
  • سیستم تهویه مطبوع
  • ماشین لباسشویی
  • آبگرمکن
  • دوش
  • توالت

۴. پنجره ها و درها را بررسی کنید

احتمال اینکه در نبود شما در اثر بارش بارن و برف آب به داخل خانه نفوذ کند وجود دارد. اطمینان حاصل کنید که تمام درها و پنجره‌ها مهر و موم و سالم هستند تا از ورود باران ، برف و یخ زدگی لوله جلوگیری شود.

 ۵. از بررسی ناودان غافل نشوید

ممکن است خیلی اوقات به ناودان فکر نکنید، اما در صورت گرفتگی لوله ناودان دچار دردسر می‌شوید. احتمال گرفتگی ناودان با چوب، آوار و برگ وجود دارد. ناودانها را تمیز کنید تا ایمن باشند

۶. از نشت‌یاب هوشمند استفاده کنید.

بسیاری از تجهیزات لوله کشی با تکنولوژی بالا در بازار وجود دارد که از نشت آب در خانه شما جلوگیری می کنند. آن‌ها نشت‌ها را تشخیص داده و برای جلوگیری از جاری شدن سیل و دیگر آسیب‌ها دستگاه‌ها را خاموش می‌کنند.

 ۷. از شخص دیگری برای رفع نم و رطوبت کمک بگیرید

از یک همسایه، دوست یا فامیل بخواهید که در نبود شما از خانه محافظت کند و احتمال نشتی آب را بررسی نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی