ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

استارتاپ «لحظه‌نگار» با ورود به حوزه رویدادهای هیبریدی بازار خود را گسترش می‌دهد

لحظه‌نگار از یلدای امسال سرویس برگزاری رویدادهای آنلاین خود را به سرویس برگزاری رویدادهای هیبریدی گسترش می‌دهد تا از این پس علاوه بر رویدادهای آنلاین، رویدادهایی آنلاین-حضوری هم بتوانند از خدمات این استارتاپ استفاده کنند. ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۲ آذر ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

لحظه‌نگار از یلدای امسال سرویس برگزاری رویدادهای آنلاین خود را به سرویس برگزاری رویدادهای هیبریدی گسترش می‌دهد تا از این پس علاوه بر رویدادهای آنلاین، رویدادهایی آنلاین-حضوری هم بتوانند از خدمات این استارتاپ استفاده کنند.

به گزارش روابط عمومی لحظه‌نگار، امیرحسین فقیهی، راه‌بر لحظه‌نگار، از رشد ۱۰ برابری این استارتاپ در دوران کرونا خبر داد و گفت: «تاثیر کرونا بر رفتار کاربران آنلاین باعث شده تا ایشان پس از دوران کرونا هم به استفاده از سرویس‌های آنلاین باشند.»

امیرحسین فقیهی در همین رابطه گفت: «لحظه‌نگار که قبل از ظهور اینستاگرام لایو کار خود را آغاز کرده بود اکنون به عنوان یک سرویس کامل برگزاری رویدادهای آنلاین شناخته می‌شود. ما پس از بررسی بازار داخل و خارج از کشور و نیز درخواست مشتریان خود به این نتیجه رسیدیم که ارائه‌ی سرویس به رویدادهای هیبریدی نیز در چارچوب تعهد و هدف ما قرار دارد.»

راه‌بر لحظه‌نگار توضیح داد که این استارتاپ خدمات کاملی را برای برگزاری رویدادهای آنلاین، کلاس‌های مجازی، وبینارها، سمینارهای تعاملی و نیز استریمینگ بازی‌های کامپیوتری ارائه می‌دهد که با اضافه شدن امکانات رویداد هیبریدی، علاوه بر یک داشبورد کامل برای فروش بلیت و کسب درآمد، امکان تعامل حاضران در یک رویداد و بینندگان آنلاینش را فراهم می‌کند.

فقیهی همچنین اعلام کرد که لحظه‌نگار در دوران کرونا با تمرکز بر بازار سلامت که بیشترین نیاز را در این دوران به سرویس‌های آنلاین پیدا کردند سپری کرد و به بیش از ۱۰۰ هزار پزشک در سراسر کشور خدمات ویژه‌ای در این حوزه ارائه داد. به گفته او، پزشکان جدیدترین دستاوردهای خود را در رابطه با درمان کرونا با دریافت خدمات مختلف از واحد برگزاری رویدادهای لحظه‌نگار ارائه می‌کردند.

راه‌بر لحظه‌نگار با بیان این که جذابیت بازار برگزاری رویدادها و کلاس‌های آنلاین ادامه خواهد داشت افزود: «با فروکش کردن کرونا، برگزاری رویدادهای حضوری مجددا رونق گرفته اما می‌بینیم که ذائقه‌ی مردم همچنان استفاده از مزایایی است که ابزارهای آنلاین برای آن‌ها فراهم می‌کند. بنابراین از این پس رویدادها نه فقط به حضوری، بلکه به صورت هیبریدی (هم حضوری و هم آنلاین) برگزار خواهد شد.»

لازم به ذکر است لحظه‌نگار که از سال ۱۳۹۵ فعالیت خودش را آغاز کرده، تنها پلتفرمی است که امکان بلیت‌فروشی و کسب درآمد برگزارکنندگان به صورت ریالی و دلاری را در اختیار برگزارکنندگان رویداد و تولیدکنندگان محتوای زنده قرار می‌دهد و نیز کمترین کمیسیون را از درآمد رویداد دریافت می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی