ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تبلیغات
رپورتاژ آگهی

چه گیفت وهدایای تبلیغاتی برای سال 1401 در برندسازی ما تاثیر بسزایی دارد

بسیاری از افراد در پی پاسخ به این سوال هستند که آیا گیفت و هدایای تبلیغاتی در برندسازی تاثیر دارند یا خیر و چه نوع هدایای تبلیغاتی برای برندسازی ما مناسب هستند. برای این که ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۲

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بسیاری از افراد در پی پاسخ به این سوال هستند که آیا گیفت و هدایای تبلیغاتی در برندسازی تاثیر دارند یا خیر و چه نوع هدایای تبلیغاتی برای برندسازی ما مناسب هستند. برای این که بتوانیم به این سوال پاسخ دهیم باید در ابتدا یک سری از نکات را که در این امر نقش دارند شرح دهیم تا بتوانیم به پاسخ درست برسیم. در ابتدا باید بدانیم چرا تبلیغات برای برند و حرفه ما اهمیت دارد و چرا باید هزینه صرف تبلیغات کرد. همه ما آگاه هستیم که زمانی محصول و خدمات ما به فروش می‌رسد که بتواند نظر و رضایت مشتریان را به خود جلب کند و در دید مخاطبان ما باشد. برای برندسازی یک شرط اساسی و مهم وجود دارد و آن هم در دید مخاطبان بودن است که این دیده شدن شامل تمام فعالیت‌های تبلیغاتی آنلاین و آفلاین می‌شود.

اهمیت هدایای تبلیغاتی

اهدای هدایای تبلیغاتی چیز جدید و نوعی نیست و از ابتدای کار باز و فعالیت‌های تجاری وجود داشته است اما در عصر حاضر با پیشرفت صنعت و دنیای تجارت شکل و شمایل آن تغییر کرده است. هدایای تبلیغاتی یکی از ابزارهای قدرتمند در بحث برندینگ و برندسازی است. این هدایا متناسب با سیاست‌ها و اهداف سازمان مشخص می‌شود و می‌تواند مخاطبان زیاد را به برند شما نزدیک کند. در واقع می‌توان گفت هدایای تبلیغاتی یک راه سریع‌تر برای رسیدن به پیشرفت و برندسازی است. انتخاب درست هدایای تبلیغاتی علاوه بر برندینگ و برندسازی مخاطبان جدیدی را هم به سوی شما می‌کشاند و در تثبیت مشتریان قدیمی هم کمک می‌کند. در نتیجه با یک انتخاب درست به اصل اول برندسازی یعنی داشتن مشتریان وفادار دست پیدا می‌کنید.

تاثیر هدایای تبلیغاتی در برندسازی

یکی از استراتژی‌های مهم در ایجاد یک نام تجاری و برندسازی یک برنامه مهم و برنامه ریزی شده است تا بتواند تاثیر مستقیم بر روی برند شما بگذارد. از آنجا که نام تجاری و برند شما منحصر به فرد است؛ این انحصار سبب می‌شود چیزی که از طرف برند شما به افراد و مشتریان ارائه می‌شود در ذهن او تجربه‌ای مثبت ایجاد کند. این تجربه منحصر به فرد بودن مستلزم آن است که هدایای تبلیغاتی خود را درست انتخاب کنید و استراتژی درستی داشته باشید. برای این که برندسازی شما درست باشد می‌توانید از هدایای که با برند شما سازگار هستند استفاده کنید تا بهتر در ذهن مخاطب ثبت شوید و مشتریان بالقوه شما به مشتریان بالفعل تبدیل شوند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و اختراع وسایل الکترونیکی جدید، هدایای دیجیتال جزو پرطرفدارترین زیرمجموعه هدایای تبلیغاتی می باشد. این دسته شامل جدیدترین کالاهای الکترونیکی با قابلیت شخصی سازی و چاپ اختصاصی می باشد.اگر بخواهیم تاثیرات مثبت گیفت و هدایای تبلیغاتی را در برندیگ فهرست وار بیان کنیم می‌توانیم موارد زیر را بیان کنیم:

  • در یاد و ذهن مخاطب باقی ماندن (تحقیقات نشان می‌دهد اهدای هدایای تبلیغاتی باعث می‌شود تا 1 سال در ذهن آن فرد باقی بمانید).
  • هدایای تبلیغاتی مانند: لیوان، جاکلیدی، ست مدیریتی و... ماندگاری بالای دارند و تا چند سال مخاطبان آن را نزد خود نگه می‌دارند.
  • برخی از هدایای مانند: تیشرت، سر رسید، تقویم رومیزی و... در طول روز و ماه مورد استفاده قرار می‌گیرند و مخاطبان شما در طول روز یا هفته چند باری از آن استفاده می‌کنند.

پرطرفدارترین هدایای تبلیغاتی

در این بخش به معرفی برخی از پرطرفدارترین هدایای تبلیغاتی می‌پردازیم.انواع هدایای تبلیغاتی خاص اداری و مدیریتی ✅هدایای تبلیغاتی دیجیتال✅هدایای تبلیغاتی پارچه ای و پوشاک✅هدایای تبلیغاتی خلاقانه✅هدایای تبلیغاتی همایش و سمینار✅هدایای تبلیغاتی پزشکی و سلامت

چاپ سالنامه یا سررسید

یکی از هدایای پرطرفدار مخصوصا در اواخر سال و قبل از آغاز سال جدید چاپ سررسید (https://irankohan.ir/product-calendar-book) یا سالنامه است. ثبت سفارش چاپ سررسید برای خرید سالنامه جدید در روزهای پایینی هر سال در دستور کار شرکت‌های مختلف قرار می‌گیرد چرا که یکی از پرکاربردترین، رایج‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین هدیه تبلیغاتی سازمانی و ارگانی است. البته سررسید به عنوان هدیه فردی هم خریداری می‌شود. در این مطلب در رابطه با مزایا و ویژگی‌های چاپ سررسید 1401 برای استفاده به عنوان گیفت تبلیغاتی سازمانی، انواع سررسیدها و هزینه ثبت سفارش صحبت خواهیم کرداگر بخواهیم سررسید را تعریف کنیم می‌توانیم بگویم به دفترچه‌ای که تاریخ، روز و ماه سال جاری را در آن چاپ می‌کنند و اطلاعات مناسبتی آن به همراه تعطیلات در آن ثبت شده و جای برای یادداشت کارهای روزانه دارد. سررسیدها اندازه و سایزهای مختلف دارند و بسیار پرکاربرد هستند. از آنجا که افراد در طول سال بسیار از سال‌نامه استفاده می‌کنند برای همین یکی از هدایای تبلیغاتی پر مصرف به شمار می‌رود.

تیشرت

یکی دیگر از هدایای تبلغاتی در سال‌های اخیر بسیار پرطرفدار شده است و بسیاری از برندها برای معرفی خود از آن استفاده می‌کنند تیشرت است. این تیشرت‌ها متناسب با سلیقه شما و تعداد مورد نظر شما با طرحی که مد نظر شما است چاپ و عرضه می‌شود و چون بسیاری کاربدی است مخاطبان بسیاری را به سمت شما جلب می‌کند.

فلش

یکی از جدیدترین و محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی در بین مخاطبان و مشتریان در سال‌های اخیر فلش است. فلش‌ها در حجم‌های مختلف وجود دارد و با چاپ نام و لوگو برند شما تولید می‌شود.

این هدیه به دلیل پرکاربرد بودن و جز وسایل ضروری این روزها به شمار آمدن بسیار به برندسازی شما کمک می‌کند، مخصوصا اگر محصول و خدمات سازمان شما با جوانان و نوجوانان سروکار داشته باشد.

تقویم رومیزی

یکی دیگر از هدایای مورد توجه بسیاری از افراد به ویژه کارمندان و افراد شاغل تقویم رومیزی است تا بتواند اهداف و کارهای خود را براساس روز و تاریخ سازماندهی کنند.

ست‌های مدیریتی

ست مدیریتی مجموعه‌ای از لوازم کاربردی در سطوح مدیران، کارمندان و معاونین است و به عنوان هدایای تبلیغاتی نفیس و لوکس سفارش داده می‌شوند. هر کدام از پکیج‌های ست مدیریتی هدایای تبلیغاتی با یکدیگر متفاوت هستند چون براساس زمینه کاری و جایگاه شغلی افراد تعیین می‌گردند.

به پک‌های که شامل دو  تا شش چیز از لوازم مورد نیاز اداری هستند هدایای تبلیغاتی مدیریتی گفته می‌شود. این ست‌ها متناسب با اهداف شما می‌تواند شامل اشیایی مانند: روان‌نویس، خودکار، جاکلیدی، جا کارتی، کیف پول، سررسید، برگه یادداشت و... باشد. از آن جایی که هزینه این ست بالا است و مورد نیاز همه افراد نیست معمولا به تعداد کم از این ست سفارش می‌دهند و به افراد خاص هدیه می‌کنند. ست‌های مدیریتی در جعبه‌های شیک و فانتزی و گاهی به همراه یک کیف مجزا عرضه می‌شود. در این پک‌ها برای تاثیرگذاری بیشتر حتی می‌توان علاوه بر موارد همیشگی و مهم مانند: لوگو، نام شرکت و... نام شخص دریافت کننده را هم حک کنید.

لیوان یا ماگ

یکی از پرطرفدارترین هدایای تبلیغاتی در بین تمام اقشار جامعه ماگ یا لیوان (https://irankohan.ir/product-mag) است  که در شکل‌ها و اندازه‌های مختلف و در دو سبک معمولی و حرارتی تولید و عرضه می‌شود. این لیوان‌ها بسیار پر کاربرد بوده و افرادی که آن را دریافت می‌کنند حداقل روزی یک یا دو بار از آن استفاده می‌کنند و به صورت ناخواسته برند شما در ذهن او ثبت می‌شود.

ساعت دیواری یا رومیزی

از این هدیه تبلیغاتی نیز نباید قافل شد و می‌توانید با اهدا کردن این هدیه به افرادی که به طور مستقیم با شما سرکاردارند برای همیشه در ذهن آن‌ها باقی بمانید و مطمئن باشید جز شما به کس دیگری مراجعه نمی‌کنند.

مواردی را که در اینجا ذکر کردیم تنها بخشی از هدایای تبلیغاتی پر کاربرد و پر طرفدار است و موارد بیشتری هدایای تبلیغاتی وجود دارد که می‌توانید متناسب با هدف خود آن را انتخاب کنید و یا ایده جدید خود را در این زمینه ارائه دهید.

سخن آخر

در آخر باید بگوییم که در عصر حاضر که ماندن و رقابت کردن در تجارت و بازار بسیار سخت و پیچیده است از قدرت هدایای تبلیغاتی غافل نشده و آن را فراموش نکنید تا بتوانید در این بازار باقی بمانید و برندسازی کنید. مخصوصا هدایایی که در این مطلب ذکر شد بسیار می‌تواند به برندسازی شما در سال پیش رو (1401) کمک کند.

سایت منبع :irankohan

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • IMP
    IMP | ۱۳ اسفند ۱۴۰۰

    گیفت وهدایاگیفت وهدایا؟!!!

    فرقشون چی هست؟ 😂 😂 😂 😂

    • امیر قوامی
      امیر قوامی | ۱۵ اسفند ۱۴۰۰

      شما سخت نگیر فرقی نمی کنه ولی چاپ کهن رو جدا از چاپ دیجیتال با گیفت تبلیغاتی هم میشناسن

مطالب پیشنهادی