ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

معرفی شرکت‌های طراحی سایت در خرداد 1401

با توجه به افزایش در خواست های طراحی سایت، نیاز به داشتن یک سایت خوب و بی نقص و از آن مهم تر اعتماد کردن به یک شرکت طراحی سایت خوش نام و با تجربه و در ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

با توجه به افزایش در خواست های طراحی سایت، نیاز به داشتن یک سایت خوب و بی نقص و از آن مهم تر اعتماد کردن به یک شرکت طراحی سایت خوش نام و با تجربه و در عین حال حرفه ای به شدت احساس می شود. در این مطلب به معرفی برخی از برترین شرکت های طراحی سایت در خرداد ماه پرداخته می شود تا هم شما با این شرکت ها بیشتر آشنا شوید و هم برای پیدا کردن و انتخاب یک شرکت مناسب برای طراحی کردن وب سایتتان دچار سردرگمی و مشکل نشوید.

شرکت طراحی سایت وب وان

شرکت طراحی سایت وب وان یکی از شرکت های محبوب و نام آشنا در زمینه "طراحی سایت" است و می توان گفت که تقریبا جزو اولین شرکت های طرحی سایت حرفه ای در ایران بوده است و در حال حاضر هم کاربران زیادی دارد. این شرکت تابه حال پروژه های بسیار زیادی را از جمله وب سایت های شرکت های معروف و معتبر طراحی و ساخته است که قطعا این امر بی تاثیر بر خوش نامی این شرکت طراحی سایت نیست. برای اطلاعات بیشتر در مورد شرکت وب وان می توانید به سایتشان به نشانی webone.co مراجعه کنید.

شرکت طراحی سایت تابان شهر

یکی دیگر از برترین و با تجربه های طراحی سایت حرفه ای و استاندارد در ایران شرکت طراحی سایت تابان شهر tananeshahr.com است که همچون وب وان یک شرکت طراحی سایت فروشگاهی دارای کاربران راضی بسیاری است. این شرکت کار خود را در سال 2012  آغاز و همچنان در حال ادامه مسیر خود با سرعت هرچه تمام تر می باشد ، تابان شهر جزو شرکت هایی است که تنوع محصولات طراحی سایت و پروژه های موفق بسیار زیادی دارد که همین امر باعث شده کاربران با خیالی آسوده اقدام به بستن قرارداد طراحی وبسایت با این شرکت نماییند. برای دریافت مشاوره رایگان و همچنین اطلاع از پکیج های طراحی سایت تابان شهر می توانید به سایت تابان شهر مراجعه نمایید و یا به برگه تماس با ما در وب سایتشان بروید و اقدام به برقراری تماس با کارشناسان فروش شرکت نمایید.

شرکت طراحی سایت وبسیما

این شرکت هم درست مثل شرکت طراحی سایت تابان شهر در سال 2012 کار خود را در داخل کشور شروع کرد اما دیری نگذشت که قدم به خارج از مرز های ایران گذاشت و طراحی وب سایت را به صورت بین المللی ادامه داد و به نقل از دیجیاتو در خبر: کسب و کار خود را آنلاین کنید تا شاهد افزایش فروش خود باشید ، از فرصت فضای دیجیتال نهایت استفاده را کرده است. وب سایت خود شرکت طراحی سایت وبسیما طراحی بسیار زیبا، دلنشین و مینیمال دارد و می توان گفت متناسب با هر سلیقه ای است. وبسیما برای پروژه های خود نیز بسیار دقت و وسواس به خرج می دهد تا در حصول نتیجه سایتی شکیل و در عین حال کارآمد تحویل دهد. برای اطلاعات بیشتر راجب این شرکت طراحی سایت مینیمال می توانید به سایتشان سر بزنید.

شرکت طراحی سایت وب رمز

شرکت وب رمز با بیش از 2 دهه تجربه در طراحی سایت، میزبانی وب ،cms  اختصاصی و ... در رده قدیمی ترین شرکت های طراحی وب سایت قرار می گیرد و با ارائه نمونه کار های کم نظیر خیال شما را بابت کیفیت کارش راحت می کند.
یکی از خصوصیات این شرکت پاسخگویی نسبتنا سریع به تیکت ها و دیگر انواع برقراری ارتباط است که به خودی خود یکی از مهم ترین اصول به خصوص در این حوزه به شمار می رود.
برای بررسی پلن های طراحی وبسایت این شرکت نیز می توانید به سایت وب رمز به نشانی webramz.com مراجعه کنید و یا از طریق برگه تماس با ما در وب سایت خودشان اقدام به برقراری ارتباط با کارشناسان این شرکت نمایید.

شرکت طراحی وبسایت وبزی

شرکت وبزی در واقع یک شرکت طراحی وب سایت ساده نیست بلکه با معرفی یک روش نوین طراحی سایت پا به این عرصه گذاشته است. در این شرکت کاربر شخصا سایت خود را با سایت ساز های آنلاین و قالب های آماده می سازد و رنگ ها و دیزاین دلخواه خود را شخصا به صفحه ادد می کند. هرچند ک این روش برای همه کاربران مناسب نیست اما تا به حال توجه افراد بسیاری را نیز به خود جلب کرده است. برای شروع ساخت سایت خود از این طریق فقط کافیه به صفحه اول سایتشون مراجعه کنید تا به صورت راهنماییتان کنند.

نتیجه گیری

در انتهای این مطلب خوب است به این مورد توجه کنیم که طراحی سایت حرفه ای، صرفا سایتی زیبا از نظر گرافیکی با تصویر های سنگین و ... نیست، بلکه طراحی وبسایتی را می توان یک طراحی مناسب و حرفه ای دانست که نه تنها از لحاظ بصری بلکه از لحاظ فنی و کارآمدی نیز جوابگو نیاز مخاطبین و کاربران شما باشد و از همه مهم تر حسی خوب و منحصر به فرد به مخاطب شما بدهد. با محقق شدن این امر کاربر تشویق می شود تا علاوه بر کار کردن با شما و معرفی شما به دوستان خودش، باز هم مشتاق برگشت به صفحه شما باشد که این مسئله بسیار حائز اهمیت است و باید به آن دقت و توجه لازم شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی