ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

خرید لپ تاپ دل و تعمیرات آن در نمایندگی دل در ایران

امروزه تمام افراد جامعه نیاز به یک لپ تاپ خوب دارند تا بتوانند کارهای روزمره خود را انجام دهند. یکی از برندهای خوب لپ تاپ در ایران برند دل است که شرکت مادر و اصلی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امروزه تمام افراد جامعه نیاز به یک لپ تاپ خوب دارند تا بتوانند کارهای روزمره خود را انجام دهند. یکی از برندهای خوب لپ تاپ در ایران برند دل است که شرکت مادر و اصلی این برند در کشور آمریکا قرار دارد.

نمایندگی رسمی شرکت دل در ایران شرکت دلیران نام دارد که بیش از ۳۰ سال سابقه واردات و فروش لپ تاپ‌‌های دل را داشته‌ است. این شرکت در سال ۱۹۹۱ میلادی در آزمون‌های شرکت دل شرکت کرد و توانست نمایندگی این شرکت را دریافت کند. همچنین انجام تعمیرات و خدمات پس از فروش در این شرکت با کیفیتی عالی و با استفاده از قطعات اصل وارد شده از شرکت مادر انجام می‌شود .  برای آشنایی بیشتر ادامه مطلب را بخوانید.

 دلایل خرید لپ تاپ دل از دلیران

در هنگام تهیه لپ تاپ باید نکات زیادی را در نظر بگیرید تا بتوانید یک لپ تاپ مناسب و با کیفیت انتخاب کنید. یک لپ تاپ خوب لپ تاپی است که هم دارای بدنه محکم و مقاوم به ضربه است و هم از نظر گرافیکی و نرم افزاری بسیار قوی و خوب است. برای خرید چنین لپ تاپی پیشنهاد ما به شما خرید لپ تاپ دل است. لپ تاپ دل یکی از محصولات بسیار موفق و پرطرفدار کمپانی دل است.

پردازنده لپ تاپ، رم و هارد از جمله قطعات اصلی و تاثیرگذار در کیفیت لپ تاپ هستند و باید دقت لازم را در این زمینه داشته باشید. همچنین گرافیک صفحه نمایش و عمر باتری هم از جمله موارد بسیار مهم است. قلب تپنده هر سیستم سی ‌پی ‌یو نام دارد و به عنوان پردازنده مرکزی روی عملکرد سیستم تاثیر می‌گذارد. تجزیه و تحلیل و آنالیز دستورات توسط سی‌ پی ‌یو انجام می‌شود. به دلیل چند هسته‌ای بودن لپ تاپ دل سرعت و کارایی لپ تاپ‌های دل بسیار بالا است و این موضوع مورد توجه کاربران برند دل خواهد بود.

حال دلایلی که می بایست لپ تاپ دل را از شرکت دلیران خرید را بیان می کنیم:

محصولات دل و گارانتی معتبر

شرکت دلیران اولین شرکت ارائه دهنده گارانتی دل در ایران است. داشتن گارانتی یکی از مهمترین خدماتی است که یک شرکت ارائه دهنده خدمات می‌تواند به مشتریانش ارائه دهد. استفاده از قطعات اصل و با کیفیت در هنگام تعمیر لپ تاپ‌های دل و همچنین داشتن گارانتی محصولات کاربران را تشویق به خرید لپ تاپ دل می‌کند.

خدمات ارسال لپ تاپ دل به اقصی نقاط ایران

یکی از خدماتی که شرکت دلیران برای خریدارانش در نظر گرفته است تحویل اکسپرس به سراسر ایران است. شما در هر جای کشور که هستید می‌توانید به وبسایت شرکت دلیران مراجعه کنید و لپ تاپ مورد نظرتان را انتخاب کنید. پس از انتخاب می‌توانید با مشاوران مستقر در شرکت صحبت کنید و پرداخت مبلغ را انجام دهید. سپس ارسال اکسپرس لپ تاپ شما برای شما انجام می‌شود و در سریع‌ترین زمان ممکن به دستتان می‌رسد.

امکان خرید حضوری لپ تاپ دل

اگر قصد خرید لپ تاپ دل را دارید می‌توانید از امکان خرید مجازی و اینترنتی استفاده کنید و به راحتی لپ تاپ‌تان را خریداری نمایید. اما اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید خریدهایتان را حضوری انجام دهید و امکان لمس محصول مورد نظرتان را داشته باشید، می‌توانید به راحتی این کار را انجام دهید. شما می‌توانید به نمایندگی رسمی دل که شرکت دلیران است مراجعه کنید و تمام مدل‌های لپ تاپ ارائه شده را ببینید و آن را لمس کنید و مدل مورد نظرتان را خریداری کنید.  نمایندگی رسمی دل واقع در تهران، بلوار کشاورز ابتدای خیابان فلسطین است.

ضمانت بازگشت وجه در شرکت دلیران

یکی از خدماتی که شرکت دلیران به کاربرانش ارائه می‌دهد و به شدت مورد استقبال کاربران قرار گرفته است، ضمانت بازگشت وجه در هنگام خرید لپ تاپ‌های دل است. اگر شما به هر دلیلی حس کردید که لپ تاپ مشکلی دارد و یا هنگام کار با آن احساس راحتی ندارید تا ۷ روز می‌توانید لپ تاپ را به نمایندگی برگردانید و مبلغ پرداختی بابت لپ تاپ را دریافت کنید. هیچ قید و شرطی بابت پرداخت وجه وجود ندارد.

تضمین بهترین قیمت برای خرید لپ تاپ دل

شرکت دلیران به کاربران و مشتریانش ضمانت قیمت می‌دهد و شما می‌توانید با خیال راحت از دلیران خرید کنید. لپ تاپ‌های دل از قیمتی حدود ۱۸ میلیون شروع می‌شود و تا ۳۳ میلیون هم لپ تاپ موجود است. اما تضمین قیمت شرکت دلیران به این معنی است که شما هیچ لپ تاپی را با مشخصات و ویژگی‌های یکسان با قیمت کمتر از قیمت‌های ارائه شده در شرکت دلیران نمی‌توانید تهیه کنید.

مشاوران حرفه‌ای شرکت دلیران

یکی دیگر از امکاناتی که شرکت دلیران به کاربرانش ارائه می‌دهد شامل مشاوره تلفنی و حضوری برای خرید لپ تاپ دل و سایر محصولات این شرکت است. فعالیت‌های شرکت دلیران مبتنی بر استفاده از متخصصان مجرب و کارآزموده است و همچنین از تجهیزات مدرن برای انجام پروژه‌‌های کامپیوتری استفاده می‌کند. به همین دلیل مشاوران بسیار مجربی در این شرکت مشغول به کار هستند و شما می‌توانید از تخصص و مهارت این مشاوران کمک بگیرید.

چرا تعمیرات لپ تاپ خود را به دلیران بسپاریم

وقتی لپ تاپ شما خراب می‌شود و به تعمیر نیاز دارد این استرس برایتان ایجاد می‌شود که برای تعمیر لپ تاپ‌تان به کجا مراجعه کنید که هم قابل اعتماد باشند و هم گارانتی قطعات در صورت تعویض قطعه به شما بدهند. دلیران شرکتی است که تمام این شرایط را دارا است و با استفاده از مهندسین کارآزموده و استفاده ار قطعات اصل به تعمیر لپ تاپ‌ می‌پردازد. تمامی قطعات یدکی مورد نیاز لپ تاپ از شرکت مادر تهیه می‌شود و شما بابت کیفیت قطعات کاملا مطمئن خواهید بود. به همین دلیل است که لپ تاپ شما با وجود هر گونه مشکلی در دلیران تعمیر می‌شود و باید تعمیرات لپ تاپ دل  و سایر برند ها را به دلیران بسپارید.

استفاده از قطعات اصلی شرکت دل

در دلیران به شما ضمانت استفاده از قطعات اصل داده می‌شود و از این بابت می‌توانید با خیال راحت به شرکت دلیران و مهندسانش اعتماد کنید.

استفاده از متخصصان کارآزموده و زبده

یکی از نقاط قوت شرکت دلیران استفاده از مهندسان و متخصصان زبده است که دوره‌های مختلفی را گذرانده‌اند و همگی مدارک لازم برای تعمیر تخصصی لپ تاپ را دارا هستند. به همین دلیل شما می‌توانید با خیال راحت خرید لپ تاپ دل را انجام دهید و بابت سال‌هایی که می‌خواهید از این لپ‌ تاپ استفاده کنید نگران نباشید.

عیب یابی توسط بروزترین دستگاه‌ها

در شرکت دلیران عیب یابی از لپ تاپ‌‌های کاربران توسط بهترین و به روزترین تجهیزات انجام می‌شود که این تجهیزات همگی مورد تایید شرکت مادر در آمریکا است.

ارائه گواهی نامه و گارانتی معتبر

وقتی برای تعمیر لپ تاپ‌تان به شرکت دلیران مراجعه کنید، عیب یابی دستگاه شما توسط متخصصان شرکت انجام می‌شود و سپس تعمیر لپ تاپ صورت می‌گیرد. البته برای تعمیر لپ تاپ و سایر تجهیزات الکترونیک که توسط شرکت دل انجام می‌شود به شما گارانتی و ضمانت نامه معتبر اعطا می‌شود و تضمین کیفیت و برگشت کالا به دلیل وجود مشکل بعد از تعمیر نیز از جمله ضمانت‌های شرکت دل به کاربرانش است.

هزینه مناسب برای ارائه خدمات در شرکت دلیران

یکی دیگر از مزایای شرکت دلیران هزینه مناسب خدمات و قطعات استفاده شده برای تعمیر محصولات است. به دلیل واردات مستقیم و بدون واسطه از آمریکا قطعاتی که توسط شرکت دلیران وارد می‌شوند علاوه بر مزیت اصل بودن دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه هستند و همین موضوع باعث می‌شود تا هزینه تمام شده کاهش پیدا کند.

ارائه مشاوره و راهکار برای خدمات نصب، طراحی و نظارت

شرکت دلیران به دلیل سابقه طولانی که در این زمینه دارد و داشتن تجربه لازم می‌تواند به سایر شرکت‌ها و سازمان‌ها در زمینه خرید لپ تاپ دل، طراحی، نصب و همچنین ارائه خدمات مشاوره و نیز طراحی و نظارت بر شبکه‌های کامپیوتری و مراکز  دیتا خدمات مشاوره ارائه دهد.

همچنین ارائه راهکارهای تست ، اندازه گیری و آنالیز شبکه با تجهیزات FLUE Networks و نیز ارائه راهکارهای بستر ارتباطی شبکه و مراکز داده با تجهیزاتAMP Infilink –  telegartner و همچنین ارائه راهکارهای شبکه های بیسیم شبکه با تجهیزات ALTAI توسط شرکت دلیران ارائه می‌شود.

تعمیر ، سرویس و نگهداری کلیه تجهیزات کامپیوتر مانند پرینتر، مانیتور وشبکه و ...  بصورت موردی و یا در قالب قرارداد خدمات و نگهداری نیز توسط شرکت دلیران انجام می‌شود.

کلام آخر

لپ تاپ‌های دل از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و به دلیل واردات مستقیم و بدون واسطه قیمت مناسبی دارند و به همین دلیل در میان افراد مختلف جامعه بسیار محبوب است. به همین دلیل خرید لپ تاپ دل بسیار مرسوم است و شرکت دل تعداد بسیار بالایی از این لپ تاپ‌ها را به فروش رسانده است. ارائه خدمات و گارانتی و همچنین خدمات پس از فروش از خدمات ارائه شده توسط شرکت دلیران نمایندگی دل در ایران  است. برای ارتباط با شرکت دلیران می توانید با شماره تماس 88800247-021تماس بگیرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی