ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

6 لوازم جانبی گوشی ضروری که هر فردی به آن نیاز دارد

می‌خواهید گوشی هوشمند خود را به انواع لوازم جانبی مجهز کنید و نمی‌دانید چه مواردی در اولویت است؟ ما در این نوشته سعی کرده‌ایم اکسسوری‌های مورد نیاز انواع گوشی‌ها را به شما معرفی کنیم. پس ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۰ مهر ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

می‌خواهید گوشی هوشمند خود را به انواع لوازم جانبی مجهز کنید و نمی‌دانید چه مواردی در اولویت است؟ ما در این نوشته سعی کرده‌ایم اکسسوری‌های مورد نیاز انواع گوشی‌ها را به شما معرفی کنیم. پس بدون معطلی برویم سراغ معرفی این محصولات و کاربری‌ها و ضرورت‌های استفاده‌ آنها.

لیست ضروری لوازم جانبی برای موبایل

از مهم‌ترین وسایلی که می‌توانید به عنوان لوازم جانبی گوشی تهیه کنید، کاور یا قاب گوشی، صفحه محافظ اسکرین یا گلس، هندزفری یا هدفون و پاور بانک است. این وسایل جانبی معمولا به هنگام خرید تلفن، تهیه می‌شوند، اما اگر به دنبال گزینه‌های خاص هستید، باید به لنز دوربین، قلم هوشمند و سه پایه دوربین اشاره کنیم. این موارد از آن جهت خاص هستند که ممکن است برای همه افراد مورد نیاز باشند. یکی دیگر از لوازم جانبی، ساعت هوشمند است که برندهای معتبری که آن را ارائه می‌دهند، شیائومی و سامسونگ هستند. شما می‌توانید با خرید اینترنتی لوازم جانبی موبایل، هر کدام از این مواردی را که اشاره کردیم، از بهترین برندها تهیه کنید و یا از مراکز و فروشگاه‌های معتبری که در شهرهای مختلف وجود دارند، اقدام به تهیه آنها کنید.

حالا سعی می‌کنیم هر کدام از این لوازم جانبی را بررسی کنیم و ویژگی‌هایی که در هنگام خرید باید در نظر بگیرید را با هم بررسی کنیم:

1. محافظ صفحه نمایش

محافظ صفحه، که در ایران بیشتر با نام گلس شناخته می‌شود، یک اکسسوری ضروری است که تهیه آن را بسیار توصیه می‌کنیم. این محافظ صفحه‌ها در مدل‌های مختلفی تهیه می‌شوند و برای محافظت اسکرین یا صفحه نمایش ضروری هستند. زیرا صرف نظر از اینکه چه تلفنی دارید، صفحه نمایش به مرور زمان خراشیده می شود. در نتیجه، استفاده از محافظ صفحه روی صفحه نمایش دستگاه شما ضروری است. همچنین محافظ صفحه سپر خوبی دربرابر ضربات احتمالی به صفحه نمایش و جلوگیری از شکسته شدن آن است. حتما شما هم می‌دانید که تعویض صفحه نمایش شکسته، هزینه زیادی دارد و فقط حضور گلس، می‌تواند از این هزینه جلوگیری کند.

این صفحه‌های محافظ در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند و بسته به میزان مقاومتی که ایجاد می‌کنند، ایجاد امنیت بیشتر برای صفحه نمایش و پر کردن تمام اسکرین، متفاوت خواهند بود.

چه گوشی به صفحه نمایش نیاز ندارد؟

پاسخ این سوال منفی است. هر گوشی که تهیه می‌کنید اگر در دسته تلفن‌های هوشمند قرار می‌گیرند، بهتر است برایش صفحه محافظ تهیه کنید، چرا این تلفن‌ها، معمولا صفحه نمایش بزرگ لمسی دارند که تمام قاب گوشی را دربرمی‌گیرد. اما اگر بخواهیم مدل خوبی از گوشی‌های هوشمند را به شما معرفی کنیم، می‌توانیم به سراغ گوشی سامسونگ گلکسی سری a71 برویم که یکی از میان‌رده‌های خوب با صفحه نمایش 6.7 اینچی است که با لبه‌های خمیده قاب، ظاهر بسیار زیبایی به گوشی می‌دهد. البته مشخصات این Samsung a71 فقط محدود به این ویژگی نیست و مواردی مانند دوربین‌های با قدرت رزولوشن بالا، پردازنده قوی و باتری با ظرفیت مناسب از دیگر ویژگی‌هایی است که شما را برای خرید سامسونگ گلکسی a71 قانع می‌کند، البته اگر به دنبال پرچم‌دارهای این برند نباشید. 

2. شارژرهای قابل حمل

شارژرهای قابل حمل یا پاوربانک‌ها، امروز از ضروری‌ترین اکسسوری‌هایی هستند که می‌توانید به دنبال خرید آنها باشید. چرا که با توجه به مصرف بسیار زیاد ما از گوشی‌ها، هر چقدر هم ظرفیت باتری بالا باشد، اما باز هم شارژ کافی نیست و اینجاست که این شارژرهای قابل حمل کمک خوبی خواهند بود.  مدل‌های متفاوت پاوربانک‌ها را می‌توانید بسته به نیازی که دارید، انتخاب کنید و یا با مشورت فروشنده، آن را انتخاب کنید.

اما اگر بخواهیم یک مدل خوب به شما معرفی کنیم، می‌توانیم Anker PowerCore 20100 میلی‌آمپر ساعتی  را معرفی کنیم که تقریبا برای هر نوع دستگاهی مناسب است و مجهز به سه درگاه، دو درگاه USB با یکی از فناوری شارژ سریع Qualcomm 3.0 و یک درگاه USB Type-C است.

3. هدفون، هدست یا هندزفری

یکی دیگر از رایج‌ترین لوازم جانبی که برای هر گوشی هوشمندی ضروری است، هندزفری است. البته بسیاری از سازندگان گوشی موبایل، یک هندزفری سیم‌دار را در کنار لوازم جانبی اصلی گوشی قرار می‌دهند. اما این روزها، افراد به دنبال انواع بی‌سیم‌دار آن هستند که معمولا با نام ایرباد یا ایرپاد شناخته می‌شوند. البته انواع دیگری از هندزفری‌ها هم وجود دارند که پشت گردن قرار می‌گیرند، سیم کوتاهی دارند و با بلوتوث امکان صحبت شما را فراهم می‌کنند. این هندزفری‌ها، قابلیت نگهداری شارژ محدود دارند و معمولا بهترین آنها پس از هر 5 تا 6 ساعت، نیاز به شارژ مجدد دارد، اما خوبی بزرگ این هندزفری‌ها، عدم نیاز به قراردادن تلفن در کنار گوش به وقت رانندگی، پیاده‌روی و سایر موارد است و این موضوع علاوه بر اینکه احتمال سرقت گوشی را بسیار کاهش می‌دهد، بلکه همچنان راحتی بیشتری در استفاده از تلفن همراه و رسیدگی به سایر کارها ایجاد می‌کند.

4. پایه نگهدارنده گوشی برای اتومبیل

به وقت رانندگی و نیاز به استفاده از نقشه‌های آنلاین و گوش دادن به پادکست‌ها و موسیقی‌ها بهتر است از یک پایه نگهدارنده گوشی موبایل استفاده کنید که به راحتی پایه آن روی داشبورد و یا شیشه جلو ماشین نصب می‌شود. انواع بسیار متفاوتی از این پایه‌ها وجود دارند و با توجه به بودجه‌ای که برای این محصول در نظر گرفته‌اید، مدل‌های متفاوتی را خواهید یافت. این پایه‌ها اگرچه برای همه افراد ضروری نیستند، اما استفاده از آن، می‌تواند تمرکز شما را برای رانندگی بیشتر کند که در رانندگی بسیار مهم است.

5. کنترلرهای بازی برای طرفداران گیم و هیجان

در حالی که بیشتر بازی‌های موجود در اپ استور یا پلی استور برای صفحه نمایش لمسی طراحی شده‌اند، بازی‌هایی وجود دارند که می‌توان با استفاده از کنترلر بهتر بازی کرد. بازی‌هایی که در شبیه‌سازها یا بازی‌های واقعیت مجازی اجرا می‌شوند، زمانی که با کنترلر اجرا می‌شوند، بسیار سرگرم‌کننده خواهند بود و معمولا افرادی که به صورت حرفه‌ای بازی‌های گیم را دنبال می‌کنند، سعی می‌کنند تلفن خود را به این دسته‌های بازی مجهز کنند.

6. ساعت های هوشمند

ساعت‌های هوشمند به دلیل استفاده چند منظوره، به یکی از لوازم جانبی ضروری برای گوشی‌های هوشمند تبدیل شده‌اند. می‌توانید اعلان‌های خود را مدیریت کنید، به تماس‌ها پاسخ دهید، از دستیاران صوتی سؤال بپرسید و موارد دیگری که بسته به مدل گوشی شما، همواره در حال تغییر هستند. البته این همه ماجرا نیست؛ اکنون، ساعت‌های هوشمند مانند یک ردیاب تناسب اندام و یک دستگاه پزشکی نیز عمل می‌کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی