ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

خرید قسطی انواع کالاهای دیجیتال با بهترین شرایط

در کشورهایی مانند ایران به علت تورم و گرانی تمامی افراد توانایی خرید موبایل به صورت نقدی را ندارند، بای قسط در همین راستا امکان خرید موبایل قسطی و کالاهای دیگری مانند لپ تاپ و ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۱ آبان ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در کشورهایی مانند ایران به علت تورم و گرانی تمامی افراد توانایی خرید موبایل به صورت نقدی را ندارند، بای قسط در همین راستا امکان خرید موبایل قسطی و کالاهای دیگری مانند لپ تاپ و اسپیکر را طبق شرایطی خاص و با کم‌ترین سود برای شما فراهم کرده که می‌توانید به صورت قسطی خرید کنید. خرید قسطی معامله‌ای بین فروشنده و خریدار است که طبق یک سری توافقات انجام می‌شود و در کمترین زمان ممکن کالا به دست خریدار می‌رسد.

بعد دریافت کالا خریدار موظف است طبق توافق با فروشنده قسط‌های آن را در طول مدت زمان معین پرداخت کند به عنوان مثال در خرید موبایل قسطی از بای قسط شما تا سقف 50 میلیون تومان اعتبار یا تسهیلات دریافت می‌کنید و بنا به مبلغی که از اعتبار برای خرید موبایل استفاده می‌کنید با حساب سود اندک آن باید قسط در طی ماه‌های تعین شده پرداخت کنید.

خرید موبایل قسطی از بای قسط

موبایل جزو ضروری ترین وسایل مورد نیاز یک انسان است، هر موبایلی استفاده خاص خود را دارد به عنوان مثال بعضی‌ها قصد دارند با موبایل فقط بازی کنند یا طراحی عکس و ... انجام دهند که نیازمند موبایل‌های رده بالا و پرچمدار هستند و طبیعتا قیمت بالاتری دارند. معمولا بودجه ما با جنس مورد علاقه ما سازگاری ندارد و همیشه مجبوریم چیزی را خریداری کنیم که باب میل نیست. فروشگاه بای قسط شرایط ویژه ای برای شما فراهم کرده است تا اگر در خرید نقدی محدود بودید بتوانید با پرداخت قسط در چند ماه یا سال صاحب موبایل شوید. تمامی موبایل‌های اندروید و IOS  در برند و مدل‌های مختلف در فروشگاه بای قسط موجود می‌باشند و برای خرید موبایل قسطی می‌توانید وارد فروشگاه بای قسط شوید و موبایل خود را انتخاب و در آخر از گزینه پرداخت اقساطی استفاده کنید و بقیه مراحل را طی کنید.

خرید لپ تاپ قسطی با کمترین سود

لپ تاپ‌ها سایز و مدل‌های گوناگونی از هر نوع برند دارند که هر کدام کارایی متفاوتی دارند به عنوان مثال لپ تاپ دانش آموزان و دانشجویان با کسی که قصد بازی دارد متفاوت است پس قبل از انتخاب لپ تاپ باید سطح دانش خود را بالا ببرید. با پیشرفت تکنولوژی و رونق گرفتن کسب و کارها در فضای مجازی تمامی افراد باید یک رایانه شخصی داشته باشند تا کارهایی مانند طراحی و وب گردی و... را بتوانند به راحتی انجام دهند.

متاسفانه با گرانی روز به روز کالاها اگر قصد خرید یک لپ تاپ داشته باشیم باید زمان طولانی را سپری کنیم تا بودجه ما به کالا برابر شود ناگفته نماند تا آن موقع اون کالا قدیمی محصوب می‌شود ازهمه مهمترین میزان درآمد ما و قیمت لپ تاپ هیچگونه تناسبی وجود ندارد و هرچقدر سعی در پس انداز کنیم درآخر‌ نمی‌توانیم چیزی را که نیازمان است را خریداری کنیم.

قشر دانشجو و فرهنگیان، کارگران و حتی کارمندان اکثرا توانایی خرید لپ تاپ نقدی را ندارند و مجبورهستند برای رفع نیاز خود از روش خرید لپ تاپ قسطی استفاده کنند، یکی از مزایای خرید موبایل قسطی و خرید قسطی لپ تاپ از بای قسط این است که می‌توانید هر محصولی را که می‌خواهید تا سقف مجاز اعتبار بخرید ولی در خرید نقدی بسته به موجودی خود محدود هستید. بای قسط به شما این امکان را می‌دهد که لپ تاپ مورد نیاز را در اقساط دلخواه تا سقف 50 میلیون تومان بدون ضامن انتخاب و خریداری کنید ودر کمتر از چند روز کالا به دست شما می‌رسد و می‌توانید ماه به ماه با پرداخت اندکی قسط‌های آن را پرداخت کنید.

خرید اسپیکر قسطی با شرایط ویژه

اسپیکرها برند و سایز‌های مختلفی دارند که می‌توان در محیط‌هایی مانند خانه در کنار تلویزیون یا باغ و... استفاده کرد. اسپیکر‌ها در چند مدل قابل حمل و رومیزی و ساندبار هستند و معمولا بهترین اسپیکرها که کارایی زیادی داشته باشند ارزان نیستند و از همه مهم تر موسیقی روحیه انسان را افزایش می‌دهد. داشتن یک اسپیکر مناسب می‌تواند دیزاین خانه را شما را تغییر دهد. ممکن است بودجه کافی نداشته باشید اسپیکر را نقدی بخرید و قصد دارید اقساطی یک اسپیکر عالی با صدای خوانا بخرید.

سایت بای قسط شرایط خرید اسپیکر قسطی را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید در کمترین زمان ممکن بدون هیچ محدودیتی خریداری کنید. ما در سایت بای قسط تمامی اسپیکر‌های روز دنیا با مشخصات کامل آن برایتان درج کرده‌ایم. کاربران بعد از خرید موبایل قسطی و اسپیکر تمامی نظرات خود درباره محصول خریداری شده را درج کرده اند امیدواریم با در نظر گرفتن همین نکات در خرید اسپیکر قسطی شما را راهنمایی کرده باشیم.

شرایط خرید قسطی در بای قسط چگونه است؟

خرید موبایل قسطی و لپ تاپ قسطی و.. تا سقف 50 میلیون تومان بدون ضامن! شما با داشتن یک برگه چک صیادی یا بنفش رنگ به منظور پشتیبانی تسهیلات و داشتن مدارکی مانند کارت ملی و شناسنامه و فیش بانکی می‌توانید کالا خریداری کنید. بنا به تعداد ماه‌های قسط سود وام شما متغیر است. خرید موبایل قسطی یک سری مزایا و معایب دارد به عنوان مثال کسانی که قصد دارند پول خود را پس انداز کنند هیچ وقت‌ نمی‌توانند یک موبایل پرچمدار یا رده بالا داشته باشند زیرا تا پول خود را جمع کنند قیمت‌ها بالاتر رفته ولی با خرید قسطی به هدف خود می‌رسند و کالای مورد نیاز را در کمترین زمان در اختیار دارند برای اطلاعات بیشتر به سایت بای قسط مراجعه کنید.

مزایای خرید موبایل قسطی

  1. بازپرداخت ثابت: شما هر ماه طی یک روز مشخص قسط‌های وام خود را در یک مبلغ مشخص پرداخت می‌کنید به عنوان مثال هر ماه 1 میلیون تومان.
  2. فروش بیشتر فروشندگان: فروشندگان اگر نتوانند کالاهای خود را بفروش برسانند ورشکست می‌کنند ولی با فروش قسطی مشتریان بیشتری جذب و خرید برای اکثر مردم راحت می‌شود.
  3. عدم هدر رفتن وقت در بانک ها: دیگر نیاز نیست وقت خود را در بانک‌ها هدر دهید یا ضامن جور کنید و... تمامی کارها به صورت آنلاین انجام می‌شود.

نتیجه گیری

با داشتن مدارک کارت ملی وشناسنامه، کد پستی، اعتبارسنجی آیس، گواهی ثنا و گردش 3 ماه اخیر حساب می‌توانید هر کالایی که می‌خواهید از سایت بای قسط تا سقف 50 میلیون تومان در سریع ترین زمان ممکن بدون ضامن خریداری کنید. کالای مورد نظر را انتخاب و از طریق درگاه اقساطی ثبت سفارش کنید بعد از تایید مدارک همکاران بای قسط با شما تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم در مورد خرید موبایل قسطی را به شما ارائه می‌دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی