ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

تخفیف ویژه گیفت کارت به مناسبت شب یلدا

گیفت استاپ به عنوان یکی از معروف ترین و معتبر ترین مراکز فروش گیفت کارت ده ها پلتفرم و اپلیکیشن معروف و محبوب کاربران ایرانی، تخفیف ویژه ای به کاربران ایرانی در آستانه شب یلدا، ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۶ آذر ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

گیفت استاپ به عنوان یکی از معروف ترین و معتبر ترین مراکز فروش گیفت کارت ده ها پلتفرم و اپلیکیشن معروف و محبوب کاربران ایرانی، تخفیف ویژه ای به کاربران ایرانی در آستانه شب یلدا، اعطا می کند. این تخفیف، فرصت ایده آل برای کاربرانی است که قصد دارند با هزینه کمتر، گیفت کارت مورد نظر خود را با سقف اعتباری بالاتری خرید کنند.

اگر می خواهید شب یلدای رویایی را برای خود و دوستان و آشنایان در داخل و خارج از کشور رقم زده و در طولانی ترین شب سال 1401 شمسی، گیم های معروف سال 2022 را با گیمر ها به صورت آنلاین بازی کنید، از تخفیف های خرید گیفت کارت ویژه شب یلدا گیفت استاپ استفاده کنید. برای اطلاع از جزییات رونمایی گیفت استاپ از خدمات ویژه شب یلدا، با ما همراه باشید.

گیفت استاپ چه می کند؟

گیفت استاپ یکی از معتبرترین و معروف ترین مراکز فروش کارت هدیه غول های فناوری جهان از اپل و اسپاتیفای تا نتفلیکس و آمازون و پلی استیشن در ایران است. با گیفت کارت های گیفت استاپ، به میلیون ها فیلم و سریال و موسیقی و آلبوم سلبریتی های حال و گذشته جهان دسترسی داشته و ده ها هزار بازی کنسولی و غیر کنسولی را دانلود و خریداری کنید.

گیفت کارت های گیفت استاپ به خصوص گیفت کارت هایی که به مناسبت شب یلدا با تخفیف ویژه عرضه شده است، سقف اعتباری متنوعی روی ریجن های مختلف دارد تا کاربران با خیال آسوده، بر اساس ویژگی حساب کاربری خود در اپ یا پلتفرم مورد نظر، انتخاب های متنوعی داشته باشند و یک یلدای باشکوه را همراه با خانواده و دوستان داخل و خارج از کشور خود تجربه کنند.

سرویس ویژه شب یلدا گیفت استاپ

سرویس  ویژه شب یلدا گیفت استاپ، تخفیف هایی را از امروز تا پایان آذر ماه 1401 که  مصادف است با طولانی ترین شب سال ایرانیان، روی گیفت کارت های عرضه شده در سایت ارائه می دهد. شما برای استفاده از تخفیف های ویژه یلدایی گیفت استاپ، مدت کوتاهی فرصت دارید. این تخفیف های یلدایی چون با پایان سال 2022 میلادی همزمان شده، فرصت عالی برای استفاده حداکثری از تخفیف های ویژه اپ ها و پلتفرم های محبوب جهان است.

بعضی از برندهای مشهور صنعت سرگرمی مثل نتفلیکس، اپل، پلی استیشن، اسپاتیفای، در آستانه  سال نو میلادی 2023، تخفیف ویژه به کاربران برای خرید سرویس های خود ارائه می دهند که با خرید گیفت کارت هدیه از گیفت استاپ تا تخفیف  ویژه یلدایی، می توانید کارت هایی با اعتبار بالا و هزینه کم سفارش داده و اکانت خود را شارژ کنید.

شما تا شب یلدای 1401 شمسی فرصت دارید تا با مراجعه به سایت گیفت استاپ و انتخاب گیفت کارت مورد نظر روی ریجن و سقف اعتباری درخواستی، نسبت به ثبت سفارش و خرید گیفت کارت اقدام کنید. سرویس تخفیف ویژه گیفت کارت یلدا گیفت استاپ بهترین فرصت برای خرید محبوب ترین گیفت کارت های مطرح جهان با کمترین قیمت و بالاترین اعتبار ممکن است تا با هزینه کم، لذت حداکثری را در دنیای بازی و سرگرمی، تجربه کنید.

پرفروش ترین گیفت کارت های گیفت استاپ

در میان ده ها گیفت کارتی که در گیفت استاپ عرضه شده است، گیفت کارت اپل، گیفت کارت پلی استیشن و گیفت کارت استیم در فهرست پرفروش ترین و پر طرفدار ترین گیفت کارت های محبوب مشتریان ما بوده اند.

گیفت کارت اپل ویژه شب یلدا

خرید گیفت کارت اپل همواره در صدر تقاضای عاشقان گیفت کارت در ایران است. غول فناوری جهان با بیش از 900 میلیون مشترک در سراسر کره زمین، هزاران فیلم و سریال و بازی و ده ها میلیون موسیقی را از طریق محصولات اپل عرضه کرده که دسترسی به این کلکسیون عالی، از طریق شارژ اپل آیدی با گیفت کارت اپل امکان پذیر است. بهترین قیمت خرید گیفت کارت اپل را با تخفیف یلدایی گیفت استاپ تجربه کنید تا یلدایی خاطره انگیز را برای خود و آشنایان رقم بزنید.

گیفت کارت پلی استیشن ویژه شب یلدا

گیفت کارت پلی استیشن Play Station به عنوان یکی از محبوب ترین گیفت کارت عاشقان بازی های کنسولی، همیشه پر طرفدار بوده و گیفت استاپ کلکسیونی از گیفت کارت پلی استیشن را با تخفیف های ویژه یلدایی عرضه می کند.

 اگر دوست دارید از یلدا تا نوروز، با کمترین قیمت به بهترین بازی  های کنسول PS4 و PS5 دسترسی داشته باشید، خرید گیفت کارت پلی استیشن با تخفیف یلدایی گیفت استاپ را در نظر داشته باشید. حتما به دوستان خود نیز اطلاع دهید تا از این فرصت عالی برای خرید اشتراک های متنوع پلی استیشن مثل اسنشال و پریمیوم استفاده  کنند.

گیفت کارت استیم ویژه شب یلدا

خرید گیفت کارت استیم STEAM با تخفیف ویژه یلدایی از گیفت استاپ، یک فرصت کم‌ نظیر برای دسترسی به هزاران بازی پولی غول دنیای بازی های انلاین است. جدید ترین بازی های پلتفرم استیم کمپانی ولو که برای سال 2023 میلادی رونمایی شده است را با قیمت عالی از طریق شارژ اکانت خود با گیفت کارت های متنوع استیم ویژه یلدای گیفت استاپ، خریداری کنید.

بسیاری از بازی های استیم را می توانید روی ریجن های خاص با کمترین قیمت دانلود و بازی کرد و به همین خاطر، خدمات یلدایی گیفت استاپ فرصت شارژ ارزان تر اکانت استیم  را برای طرفداران این پلتفرم محبوب به ارمغان آورده است.

جمع بندی

اگر قصد استفاده از تخفیف های یلدایی گیفت استاپ دارید، در اسرع وقت به سایت گیفت استاپ رفته و کارت هدیه مورد نظر را خریداری کنید. همچنین می توانید از این تخفیف های مناسبتی استفاده کرده و گیفت کارت هایی که قصد دارید برای نوروز و سال آینده سفارش دهید، در آستانه یلدای 1401 شمسی با تخفیف ویژه خریداری کرده تا مشمول افزایش قیمت احتمالی دلار آمریکا در ایران 2023 میلادی هم نشوید.

با گیفت استاپ، دنیای پر خاطره سرگرمی آنلاین را ارزان و مطمئن تجربه کنید. یلدای مهیج شما، پیشاپیش مبارک!

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • AmirRezaHN
    AmirRezaHN | ۲۶ آذر ۱۴۰۱

    با تخفیفی که گذاشتن هنوز از خیلی از سایتهایی که خدمات مشابه ارائه میکنن گرون تره

مطالب پیشنهادی