ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

خرید راحت دستگاه پلاسما با ناریاتک

دستگاه پلاسما، آر اف فرکشنال و کربوکسی، کابردهای مهمی در امر پزشکی دارند. در بعضی از مواقع شما می‌توانید از این دستگاه‌ها برای بیماری‌های پوستی استفاده کنید و گاهی هم با آن‌ها به مراقبت‌های پوستی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۷ دی ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

دستگاه پلاسما، آر اف فرکشنال و کربوکسی، کابردهای مهمی در امر پزشکی دارند. در بعضی از مواقع شما می‌توانید از این دستگاه‌ها برای بیماری‌های پوستی استفاده کنید و گاهی هم با آن‌ها به مراقبت‌های پوستی بپردازید. به دلیل خواص ویژه پلاسما، این دستگاه‌ها طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند و عوارضی در پی ندارند. شما می‌توانید پس از کسب اطلاعات کامل درمورد پلاسما، برای خرید دستگاه پلاسما از ناریاتک اقدام کنید!

خرید دستگاه پلاسما

دستگاه پلاسما خواص و کابردهای منحصربه‌فردی دارد. به همین دلیل به یکی از بهترین راه‌های درمانی پوست تبدیل شده است. شما می‌توانید با خرید دستگاه پلاسما خشکی و سوزش پوست را کاهش دهید، زگیل تناسلی را از بین ببرید، ریشه و سطح دندان را سفید و ضدعفونی کنید، عفونت‌های مقاوم واژن را درمان کنید و چروک های دور چشم و خط اخم را از بین ببرید.

با خرید دستگاه پلاسما از ناریاتک، از کیفیت محصول مطمئن باشید! دستگاه پلاسما شرکت ناریاتک، تنها دستگاه دارای متغیرهای شدت پلاسما است که منوی تخصصی برای ۹ فیلد پزشکی دارد. همچنین مانیتوری با وضوح تصویر بسیار بالا FULL HD داشته و از خدمات پس از فروش ۲۴ ساعته برخوردار است.

خرید دستگاه آر اف فرکشنال

با خرید دستگاه آر اف فرکشنال شما می‌توانید میزان موثری از انرژی را به بافت انتقال دهید و از پیر شدن پوست جلوگیری کنید. این دستگاه به شما امکان می‌دهد تا جوان‌سازی پوست را به‌راحتی انجام دهید، پوست را لیفت کنید، جای جوش و زخم را از بین ببرید، به رفع غبغب کمک کنید، از افتادگی پوست جلوگیری کنید و رنگ و بافت پوست را بهبود دهید.

خرید دستگاه آر اف فرکشنال پلاریس از ناریاتک پیشنهادی است که ما به شما می‌کنیم؛ چرا که این دستگاه قدرتمندترین دستگاهی است در زمینه جوان‌سازی و زیبایی پوست از آن استفاده می‌شود. کلاژن‌سازی با اسن دستگاه بدون درد و عارضه انجام می‌شود، به همین دلیل دستگاه آر اف فرکشنال پلاریس طرفداران زیادی دارد.

خرید دستگاه کربوکسی

با دستگاه کربوکسی دی اکسید کربن، به بافت‌های پوست منتقل می‌شود و سپس ۷۰ درصد از این گاز با آب موجود در بافت و خون واکنش می‌دهد. این واکنش اسید بیکربنات را می‌سازد که باعث اسیدی شدن محیط می‌شود و بدن برای حل این مشکل خون‌رسانی را افزایش می‌دهد. این دستگاه نیز از دستگاه‌های محبوب برای درمان‌های پوستی است.

با خرید دستگاه کربوکسی شما می‌توانید سلولیت را کاهش دهید، زخم‌های پوستی را درمان کنید، ترک‌های پوستی ناشی از حاملگی و چاقی را کم کنید، درد و اسپاسم عضله را کاهش دهید، جوان‌سازی پوست را تجربه کنید، لایه‌برداری انجام دهید، کاهش موضعی چربی را تجربه کنید، استرچ مارک را از بین ببرید و به استحکام پوست کمک کنید

شما می‌توانید خرید دستگاه کربوکسی را از ناریاتک انجام دهید که دارای ویژگی‌هایی مثل قابلیت تنظیم دمای خروجی گاز بین ۳۵ تا ۴۵ درجه سانتیگراد، تزریق گاز با دقت پایین و استریل کردن گاز است. همچنین این دستگاه هندپیس تخصصی به منظور تزریق گاز دارد.

سخن آخر

این روزها خرید دستگاه‌های جدید برای جوان‌سازی و درمان بیماری‌های پوستی اهمیت زیادی دارد. دستگاه‌های پلاسما، آر اف فرکشنال و کربوکسی از این دسته هستند. شما می‌توانید با خرید این دستگاه‌ها از ناریاتک که تولید کننده تجهیزات پزشکی و صنعتی انجام دهید و از کیفیت آن‌ها مطمئن باشید!

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی