ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

تصفیه آب های دیجیتال، ضامن سلامتی آب آشامیدنی

تصفیه آب های دیجیتال به دستگاه هایی گفته می شود که، از کیت هوشمند و یا ابزار دقیق برای سنجش عملکرد و یا زمان تعویض فیلترها استفاده می کنند. در واقع عملکرد دستگاه های تصفیه آب ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۲ دی ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تصفیه آب های دیجیتال به دستگاه هایی گفته می شود که، از کیت هوشمند و یا ابزار دقیق برای سنجش عملکرد و یا زمان تعویض فیلترها استفاده می کنند. در واقع عملکرد دستگاه های تصفیه آب دیجیتال با دستگاه های تصفیه آب معمولی تفاوتی ندارد، تنها در نوع دیجیتال برای سنجش برخی پارامترها و یا اطلاع از زمان تعویض فیلترهای مختلف از کیت هوشمند استفاده شده است.

استفاده از کیت های هوشمند و ابزار دیجیتال باعث بهتر شدن نحوه استفاده از دستگاه و بهبود عملکرد و افزایش طول عمر آن می شود. در غیر این صورت در دستگاه های معمولی زمان تعویض فیلترها باید با توجه به متوسط عمر هر فیلتر صورت گیرد که، به دلیل فراموشی ممکن است باعث ایجاد خسارات و یا آسیب زدن به فیلترهای دیگر به خصوص فیلتر ممبران شود.

تصفیه آب آبین به عنوان اولین بازار آنلاین تجهیزات آبی تامین کننده و وارد کننده انواع فیلتر آب و دیگر تجهیزات تصفیه آب می باشد. برای کسب اطلاعات بیش تر در رابطه با محصولات این سایت می توانید به آدرس abin.ir مراجعه کنید.

هشدار دهنده تعویض فیلتر

هشدار دهنده تعویض فیلتر یا همان کیت هوشمند که در دستگاه های تصفیه آب خانگی نصب می شود، در انواع مختلفی است که معمولا برای هشدار زمان تعویض فیلترهای دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد. بر این اساس با تعویض به موقع فیلترهای مختلف بر اساس میزان آب عبوری از آنها، عملکرد بخش های مختلف دستگاه تحت تاثیر عملکرد نامناسب یک فیلتر در اثر عدم تعویض به موقع آن قرار نمی گیرد.  بنابراین هشدار دهنده تعویض فیلتر امکانی است که شما را از یادداشت آخرین زمان تعویض فیلترها نجات می دهد. علاوه بر این در اثر تغییرات در شرایط آب ورودی و میزان آلاینده های آن نیز حتی اگر زمان تعویض فیلترها را یادداشت کنید باز هم به دلیل نوسانات در کیفیت آب شرایط تعویض فیلترها نیز می تواند تغییر کند.

پس بهتر این است که با نصب یک کیت هوشمند در دستگاه و تعویض به موقع فیلترهای آن سهولت در استفاده از دستگاه تصفیه آب را برای خود فراهم کنیم.

عملکرد هشدار دهنده تعویض فیلتر به این صورت است که برای هر فیلتر معمولا رنگ چراغ مربوط به آن سبز است و بعد از گذشت طول عمر فیلتر و با عبور مقدار مشخصی آب از آن چراغ مربوط به فیلتر در کیت هوشمند به رنگ قرمز در می آید که نشان دهنده فرا رسیدن زمان تعویض فیلتر می باشد.

آیا در مقیاس صنعتی نیز وجود دارد؟

هشدار دهنده تعویض فیلتر در دستگاه تصفیه آب خانگی نصب می شود. برای دستگاه هایتصفیه آب صنعتی یا آب شیرین کن صنعتی که ساختار و عملکرد پیچیده تری دارند و عملکرد آنها به پارامترهای مختلف وابسته است، تنها با استفاده از یک کیت هوشمند نمی توان به زمان تعویض فیلترها پی برد.

اما در عوض دستگاه های تصفیه آب صنعتی می توانند به انواع تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق برای سنجش پارامترهای مختلف و نحوه عملکرد دستگاه در بخش های متفاوت مجهز شوند. بر اساس اطلاعاتی که از این ابزارها شامل فشارسنج، فلومتر، TDS متر و ... دریافت می کنید، می توان نحوه عملکرد فیلترها و بخش های مختلف دستگاه را اندازه گیری کرده و در صورت نیاز به تعویض و یا احیای فیلترها برای این کار اقدام کرد.

اهمیت بردهای دیجیتال در اندازه گیری املاح آب

بوردهای دیجیتال برای اندازه گیری میزان املاح آب معمولا برای اندازه گیری پارامترهای مختلفی نظیر TDS، TH و ... مورد استفاده قرار می گیرند. اهمیت استفاده از این بوردهای دیجیتال به سنجش پارامترهای کیفیت آب و نحوه عملکرد دستگاه بر می گردد. 

با استفاده از دستگاه سنجش کیفیت آب دیجیتال می توان مشخصات آب در بخش های مختلف دستگاه را به راحتی و در کم ترین زمان ممکن اندازه گیری کرد. با بررسی مقادیر پارامترهای مختلف کیفیت آب می توان به نحوه عملکرد بخش های مختلف سیستم پی برد و بر اساس آن زمان تعویض فیلترها یا احیای آنها را تشخیص داد.

در این صورت همه قطعات و فیلترهای دستگاه در زمان مشخصی تعویض و یا احیا می شوند و سیستم با بالاترین بازدهی ممکن و کم ترین هزینه به کار خود ادامه می دهد. 

آبین طراح و تولید کننده دستگاه تصفیه آب صنعتی یا آب شیرین کن صنعتی است که، برای کمک به مشتریان خود امکان مشاوره رایگان تلفنی را نیز ایجاد کرده است. از طریق مشاوره رایگان می توانید مناسب ترین دستگاه را متناسب با نیاز و نوع کاربردتان انتخاب کنید. علاوه بر این برای کسب اطلاعات بیش تر در رابطه با مواد شیمیایی تصفیه آب شامل کربن فعال یا کربن اکتیو نیز می توانید با کارشناسان بخش فروش در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی