ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

معرفی برند پاشاباغچه ترکیه

آیا تا کنون نام پاشاباغچه ترکیه را شنیده­اید؟ یا در ارتباط با حوزه کاری این شرکت اطلاعاتی دارید؟ این برند، محصول کشور ترکیه است که این روزها تولیدات آن در سطح جهانی مطرح می­باشد. فعالیت ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۳ دی ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

آیا تا کنون نام پاشاباغچه ترکیه را شنیده­اید؟ یا در ارتباط با حوزه کاری این شرکت اطلاعاتی دارید؟

این برند، محصول کشور ترکیه است که این روزها تولیدات آن در سطح جهانی مطرح می­باشد. فعالیت این شرکت در زمینه ساخت ظروف و کالاهای مصرفی آشپزخانه­ای است.

اگر فروشنده محصولات آشپزخانه هستید یا در زمینه بلوریجات و ظروف شیشه­ای فعال هستید یا اینکه فقط قصد خرید ظروف و تزیینات شیشه­ای برای منزل خود را دارید، آشنایی با این شرکت محبوب برایتان خالی از لطف نیست. جهت کسب اطلاعات بیشتر و شناخت بهتر محصولات این برند، با ما همراه باشید.

سرآغازی بر پاشاباغچه ترکیه

بهتر است به سال­های قبل برگردیم، زمانی که این مجموعه برای اولین بار فعالیت خود را آغاز کرد. سال 1935 میلادی شروعی بود برای این برند خوش‌نام ترکیه، در آن سال به دستور آتاتورک "نخستین رئیس­جمهور ترکیه" شرکتی با نام اولیه شیشه­جام "Şişecam" در منطقه­ی Beykoz Paşabahçe شروع به کار کرد.

پس باید خاطر نشان کرد فعالیت بیش از 85 سال آن‌ها به منزله اعتباری برای این شرکت پرطرفدار ترکیه­ای است. این مجموعه در ابتدا به منظور رفع نیاز ترکیه به محصولات اولیه شیشه­ای تاسیس شد.

شیشه جام که امروزه بانام پاشاباغچه "Paşabahçe" معروف است، در سال­های ابتدایی فعالیت خود توانست با تولید 3000 تن شیشه، نیاز این کشور به بطری و شیشه را تامین کند.

به مرور زمان کیفیت محصولات این شرکت به قدری بالا رفت که حالا به عنوان یکی از قدرتمندترین گروه­های صنعتی این کشور شناخته می‌شود.

تغییر روند تولید از دستی تا مکانیزه

سیر تحول تولید شرکت شیشه­جام بدین صورت است که در ابتدا تولیدکنندگان آن به روش دستی و بااستفاده از قالب­های معمولی که داشتند، به ظروف شکل می­دانند و آن­ها را روانه بازار می­کردند.

سپس از سال 1955 رفته‌رفته این شرکت فعالیت مکانیکی خود را آغاز کرد و توانست محصولاتی با تنوع بالا را تولید کند. به­طوری که در این سال­ها با بهره­گیری از پیشرفته­ترین فناوری تولید در حال ارائه محصولات خود می­باشد.

مسیر پیشرفت و سیر تحولی پاشاباغچه

دیدیم که این شرکت در ابتدا با استفاده از شیشه سودا محصولاتی تماما شیشه­ای را تولید می­کرد. در دهه 60 میلادی این شرکت شروع به فعالیت در زمینه صادارات نمود و توانست اولین محصولات صادراتی خود را به روسیه و مصر ارسال کند.

سپس شیشه­جام به چنان سطحی از درجه کیفیتی دست یافت که توانست محصولات خود را روانه بازار آمریکا کند و صادارت خود را به این کشور نیز آغاز نماید.

البته باید یادآور شویم که این مجموعه اولین مغازه خرده­فروشی خود را در سال 1957 و در شهرهای آنکارا و استانبول تاسیس کرد.

تولید شیشه­هایی مقاوم دربرابر حرارت که ما آن­ها را با عنوان پیرکس می­شناسیم، تحولی بزرگ در این شرکت بود. به­طوری که در سال 1968 میلادی پاشاباغچه توانست با ساخت محصولات آزمایشگاهی و نشکن جایگاه خود را در سطح جهانی پیدا کند و توانمندی تولید خود را برهمگان ثابت نماید. این محصولات مقاوم با نام تجاری بورجام عرضه شد.

شرکت Paşabahçe تنها تولیدکننده جهانی است که تولید خود را در هر سه زمینه ساخت شیشه تخت، ظروف شیشه­ای و بسته­بندی شیشه­ای انجام می­دهد.

آوازه کیفیت محصولات شیشه­جام تا جایی رسید که نزدیک به 14 کشور دنیا از جمله پرتغال، برزیل، فرانسه، هلند، دانمارک و بسیاری کشورهای دیگر با این شرکت قراردادهای همکاری منعقد کردند.

موفقیت در دستیابی به سطح مطلوبی از بازار جهانی، خود گواهی بر کیفیت محصولات این شرکت است.

تنوع محصولات

درست است که این کمپانی فعالیت خود را به‌منظور تولید شیشه شروع کرد، اما درحال­حاضر ظروف و ابزار آشپزخانه، ظروف چینی و سرامیکی، ظروف چوبی و استیل و همینطور محصولات مربوط به دکوراسیون منازل را نیز ساخته و به بازار عرضه می­کند.

انواع برندهای تحت­ پوشش پاشاباغچه

نام­های افندی "f&d"، بورجام " Borcam"، نیود "node" و گوزینی " Guzzini" معروف­ترین برندهای این کمپانی به‌شمار می­آید. شاید نام هریک از این برندها را هنگام خرید محصولات مورد نیاز خود دیده باشید و تصور کنید که هرکدام از آن­ها شرکتی جداگانه است اما این­طور نیست.

درواقع، پاشاباغچه با نام­های تجاری متفاوتی محصولات خود را به فروش می­رساند و روی هر کدام از کالاهای تولیدی، لوگوی مربوط به یکی از این زیرمجموعه­ها را حک می­کند.

به‌طور مثال، برندهای گوزینی و بورجام، ظروف مخصوص پخت‌وپز از جمله تابه و قابلمه­های شیشه­ای را تولید می­کنند. برخی از محصولاتی که این شرکت باعنوان­های مختلف تولید می­کند به شرح زیر است:

محصولات جنریشن پاشاباغچه

این شرکت محصولاتی را تحت این عنوان تولید می­کند که البته از سری محصولات پرطرفدار در ایران است. این گروه از تولیدات، شامل ظروف و سرویس پذیرایی مثل لیوان، کاسه، بشقاب غذاخوری، خورشت خوری و غیره می­باشد.

در نظر داشته باشید که جنریشن، نام یکی از برندهای این شرکت نیست و تنها یکی از مدل­های تولیدی ظروف آن می­باشد.

محصولات گریس

این نام یکی دیگر از عناوینی است که شامل محصولات کریستال شفاف و درخشنده است. اگر به فکر خرید محصولات کریستالی مثل لیوان، پیاله، آجیل­خوری میوه­خوری، پارچ و... افتاده­اید، شک نداشته باشید که کریستال­های گریس بهترین انتخاب در این زمینه است.

محصولاتی که با این عنوان شناخته می­شوند، زیرمجموعه برند تجاری نیود هستند. نام تجاری افندی که یکی دیگر از برندهای شرکت پاشاباغچه است نیز در زمینه تولید کریستال فعالیت دارد.

لوگوی شرکت پاشاباغچه

شاید برایتان پیش آمده باشد که نام برند محصولی را نتوانید به خاطر بسپارید، اما آرم و لوگوی آن به‌خوبی در حافظه شما ثبت شده باشد. در اصل، داشتن یک برند برای هر شرکتی به نوعی معرفی­کننده کسب‌وکار آن خواهد بود.

به همین منظور هر شرکتی برای معرفی محصولات خود از یک لوگو خاص استفاده می­کند و پاشاباغچه نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. لوگوی این مجموعه به شکل دو اشک برعکس است که برگرفته از تاج سلطنتی انگلیس می­باشد.

ورود این محصولات به بازار ایران

کالاهای تولیدی این شرکت نزدیک به 10 سال است که در ایران به فروش می­رسد. طراحی خاص و زیبا، کیفیت بالا، تنوع زیاد و قیمت مناسبی که این محصولات دارند، آن­ها را به کالایی محبوب در میان خریداران ایرانی تبدیل کرده است.

شما می­توانید برای خرید پاشاباغچه اصل سری به سایت­های معتبر فروش این محصولات بزنید.

جمع‌بندی

شرکتی که فعالیت خود را تنها با 400 نیرو در یکی از مناطق ترکیه آغاز کرد، امروزه عملیات تولید آن در 14 کشور از تمام قاره­ها و با 22000 نیروی کار به انجام می­رسد.

این شرکت دارای نمایندگی­های زیادی در سراسر جهان است و همچنین فعالیت خود را به‌صورت فروش اینترنتی نیز انجام می­دهد. برای شناسایی اصالت این کالا به نماد حک شده در انتهای محصولات و نوع بسته­بندی آن توجه کنید. راه دیگر برای تشخیص پاشاباغچه اصل، کیفیت بالای این محصول است که فاقد حباب، خط­خوردگی و تاخوردگی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی